Jump to content
logistic

Проблем с отоплението на "Англичанка" 95-та, 1,4i

Recommended Posts

Здравейте колеги!Пиша във връзка с проблем с отоплението, който от известно време ме тормози.Първо обаче искам да кажа, че не разбирам особено от коли. Също така и доста рових из форума, за да открия евентуално , някой със същия проблем и как го отсранил. Има доста писано по сходни теми, но сякаш не е точно това, което ме тормози. Та така:Карам Хонда Сивик 95-та 1,4i, 90 коня, "Англичанка". Проблемът с отоплението е свързан с това, че степените работят само на 3-та и 4-та. 1-ва и 2-ра все едно ги няма(възможно е да е свързано с останалата част от пролема). Освен това при по-хладно време трябва 15-20 мин. да покарам, за да мръдне стрелката за температурата и съответно, за да се усети затопляне в купето като е 3-та степен(зимата в големия не ми се мисли, кога ще загрее). Колата няма климатик, само парно. Та така, ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да го обсъди тук или пък да ме насочи към читав сервиз в гр. София, където могат да ми разрешат проблема. Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсани са ти съпротивленията за 1ва и 2ра степен.....някъде имаше тема как се оправя.... Останалата част от проблемата ти най-вероятно се дължи на термостата ...а и не пускай парното докато не загрее на 90 гр. поне при мен забавя нормалното загряване на колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъсани са ти съпротивленията за 1ва и 2ра степен.....някъде имаше тема как се оправя.... Останалата част от проблемата ти най-вероятно се дължи на термостата ...а и не пускай парното докато не загрее на 90 гр. поне при мен забавя нормалното загряване на колата :)

При мен не забавя парното достигането на нормална работна температура. Едно и също е със и без него, а именно около 5 мин, като на 1вата минута ми идва топлото на 2рата вече е почти горещо.Какво съм правил аз:Промивка на цялата охладителна система( радиаторите и на блока ) по метода от дебелите книги и по метода от мерцедес форума с маркуча и водата през радиатора с отворена пробка, запален двигател (да се завърти в системата) и пуснато на макс парно. За 10 минути почна да тече бистра вода. Нов термостат оригинален и Антифриз от БултракоИзмил съм и радиаторите външно по схемата на БМВ ТДС двигателите, тип предкамерен дизел, които имат невероятни проблеми с прегряването.Мисля, че ако си смениш термостата ще ти загрява бързо до нормална раб. температура и няма да имаш проблем със студа ;) Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...