Jump to content
Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

Klimatika

Recommended Posts

Guest KATADJIQTA/RAZBIVACH/

зна4и проблема е следния : когато се напе4е здраво колата климатика не смогва да охлажда имам 4увството 4е маи трябва да се зареди защото духа едно такова хладко да не кажа и леко топло а и не всеки път ми се вкю4ва климатика какво му е незнам ако някои е компетентен на тази тема да сподели моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Всяка година трябва да се допълва. Губи около 10% от фреона и отслабва силата му. Трябва да въртиш само вътрешен въздух за да охлажда качествено.Не топъл от вън а това което е охладил вече. Той постоянно се включва и изключва докато работи за да не му замръзне изпарителят. Ако е празен , изобщо няма да се включи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Ехе...Начи 6-тата ген е останала с 20% фреон по твойте думи, а климатика и си бачка перфектно! Много страно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Не всеки климатик изпуска,но повечето си пускат по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

зна4и проблема е следния : когато се напе4е здраво колата климатика не смогва да охлажда имам 4увството 4е маи трябва да се зареди защото духа едно такова хладко да не кажа и леко топло а и не всеки път ми се вкю4ва климатика какво му е незнам ако някои е компетентен на тази тема да сподели моля

Системата в климатика работи на 10-30 атмосфери налягане един пат зареди ли се климатика повече не се пипа, ако отслабне значи изпуска от някъде и трябва да се ревизира / обикновенно е уплатнение или камък в предния радиатор това е , всичко друго е измама че климатика се зарежда всяка година и т.н. ако го допълваш постоянно без да отстраниш проблема накрая ще го пълниш по-често и по-често .........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest I-style

Kolegi, Izviniavam se za latinicata kato na4alo.Otnosno mnenieto 4e klimaticite izpuskat po 10% na godina- tova vyobshte ne e taka. Zna4i polezno e da se pravi profilaktika vseki sezon na klimaticite na avtomobilite Klimatika po princip e hermeti4eska sistema raboteshta na oklo 26 baraa naliagane. Klimatik moje da ispuska samo kogato ima razpoena, ili spukana fiba na radiator, te4ove ot gaiki i oshte okolo 100 pri4ini. Nai- dobre e kolkata da se zakara na pylna profilaktika, da se izvadi freona, da se vakumira illi da se nadue na 26-27 bar-a da se ostavi da se vidid dali shte padne naliaganeto-i ako vsi4ko e nared prosto da se napylni s freon. Moje da ne duha studeno zashtoto ima nazatvariasti klpani na kompresor koeto ne e nai priatnoto.Taka ili ina4e, normalen, izpraven klimatik ne bi tribvalo da dava problemi.Uspeh :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

всичко друго е измама че климатика се зарежда всяка година и т.н.

Абсолютно верно.Ако всичко е ОК няма да има никакви загуби.Добре е да се ревизира преди лятото,но нещата в 90% от случаите се свеждат до отстраняването на насъбралисе нечистотии по кондензатора(радиатора) или по изпарителя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Sanders

Всичко казано до момента е вярно в известни граници!Ако някой иска да чете мнението ми , мнението на човек прехранващ се с ремонт и монтаж на всякакви климатици!Та по темата :1 Климатик ,който (ако игнорираме нормалната амортизация на аграгатите)е ползван без да се пипа от неквалифицирани лица НЕ трябва да губи фреон , нито 10 , нито 1 % на година!2 Вярно е ,че ако се използва на рециркулация(вътрешен въздух) е по-ефективен ,заради акумулацията на хладилен ефект!3 Проблемите могат да са много , но не от камъни в кондензатора(радиатора), защото от камък става пробойна , през която фреона извирясва за минути!4 Климатика да не се надува на 25-26 бара , понеже маслото в хладилните агрегати е много чувствително на кислород и по този начин се поврежда сериозно целия агрегат!Вакуумира се , така е , след което ,ако не се открие пропуск се надува със специално произвеен за целта индикатор !При тази процедура се използва и лампа със специален спектър на светлината и индикаторът се вижда ,ако изтича от някъде!Един съвет - първо си проверете филтрите за свеж въздух , замърсяванията по радиаторът отпред и не предприемайте опити да се учите на хладилна техника върху колите си!Всеки климатик има пресостат за високо и ниско налягане , ако режима му е тежък - спира или не тръгва , ако фреона му е малко - спира или не тръгва!За установяване на количеството агент в климатика са необходими манометри и познания за работа с тях!Успех , колеги , не се цупете че сервизите занимаващи се с клима взимат дебело - оправдано е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...