Jump to content
Guest semionov

Днес двигателя ми угасна

Recommended Posts

Guest semionov

Здравейте,Преди около месец си купих Сивик 5г с двигател 1.3 карбуратор. Преди да потегля обикновено я оставям няколко минути да поработи двигателя да загрее малко. Днес направих същото, и докато бях отвън да огледам гумите, чух че двигателя почва да работи на много ниски обороти и не много равномерно. Отворих вратата да вляза и двигателя съвсем угасна. После не ми е гаснала, и в движение си работи супер, ама тва малко ме притеснява.Искам да ви питам, сериозно ли е това? На какво може да се дължи, и колко усилия/пари изисква евентуалното му оправяне?Ето още малко инфо - почиствано ми е някакво моторче за оборотите (май за празен ход) преди около 1500 км. При последното ми посещение при Омбре, той каза че делкото ми шумяло и след максимум година щяло да създава проблеми. Също, като беше горещо забелязах че понякога на кръстовища на празен ход двигателя работи на 1000 оборота, въпреки че е загрял и преди това е работил на по-малко, и Омбре каза че трябвало да се почисти карбуратора. Иначе от както стана студено ми работи винаги на 500 оборота на празен ход и не ми е гаснала до днес.Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната_

как ме радват такива теми :ph34r: хората от други клубове имат за нещо извънредно когато въобще успеят да запалят, а тука..... :ph34r: мисля че трябва да си почистиш стъпковото моторче и напръскай с почистващ спрей карбуратора - продават се такива :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

simeonov :cool: поълни си профила и си сложи една снимка да те гледкаме ... :D а иначе една добавка за почистване на карборатор в полвин резервоар бензин никога не е излишна и в редки случаи може да направи чудеса ;) ...това добавено към другата част от терапията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Има и друг възможен проблем ...отлежал горивен филтър ! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Ти да не си зареждал в SHELL? :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

Мерси за отговорите!Като се изключи вчерашното угасване двигателя работи като часовник, затова вдигам пара :cool:Имам още един въпрос - почистването на карбуратора сам ли да го правя със спрей или добавка, или да помоля Омбре да го почисти? Защото си мисля че ако майстор го отвори сигурно ще може да го почисти по-обстойно, а пък и не знам тия химикали дали не разяждат и нещо друго освен мръсотията.Иначе стъпковото моторче беше чистено, но все още малко намаляват оборотите като пусна някоя ел. джаджа.Горивния филтър е сменян скоро, преди 2000 км, и зареждам в ОМВ. Маслото е до горе и не мърда от там.lookcho, ще взема наистина да направя някви снимки и да пусна, тъкмо ще имам спомен докато е още запазена и не съм я потрошил из софийските кратери :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...