Jump to content
Guest Anatoli_Dutsov

Малко Инфо

Recommended Posts

Guest Anatoli_Dutsov

Значи, интересува ме какви са разликите в окачването при различните двигатели на моделите за да си направя сметка кое купе да си купя за да си вкарвам паричките в него, идеята ми е да си купя купе, после двигател, после това онова и малко по малко да си сглобя нещо прилично, но ако взема купето на 1.3 и сложа б16 колко неща трябва да сменя за да няма проблеми... спирачките задните са барабани ... а е добре да са дискови ... значи мисълта ми е да ме насочите кви са разликите и кое ще ми излезе по ефтино да си купя щот може да намеря купе от 1.3 и за 500 лева ама после ако трябва да дам още 2000 за да стане като от втек-а ... по добре да търся купе от по мощна ... само не ми се смейте не разбирам много от коли но разбирам от тва дали върви или не :cool: искам да лети не да варви и ще си давам паричките малко по малко ... четох за 5г в един сайт за двигатели че почти всичко до б18 включително и пасва без преправяне ... за црх-а важи ли същото защото го нямаше ... и все пак май по практичната бегачка ше е 5г заради повечето места ,,, и ... още един малко тапичек вапрос за окачването ... понеже не съм имал честта да карам нито едно от двете ... коя кола е по добра на окачване от 5г и ЦРХ-а? примерно моята 1г ЦРХ на завой направо ми зима акъпа не съм карал по стабилна в завой ...(може да е защото не съм карал много коли ...) мерси на всички които ще имат желание да ми помогнат да направя избора без да се налага да минавам и през двете за да разбера разликите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Пич ако не си готов да дадеш 2000лв за да си направиш купето както трябва по-добре не се захващай.С купе от 1.3 имаш още един проблем заради резервоара.И за кви места говориш при положение,че ще правиш бегачка :cool: ако ти трябват места за пътници по добре си купи някой седем местен мини ван ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MAD DOG

Според мен се огледай и поискай от някой по завойче и с двете.И двете си имат и плюсове и минуси.Трябва да си наясно точно какво искаш от колата и колко пари си готов да похарчиш.Аз за себе си съм избрал картинга.Но няма да те навивам за едното или другото.Избора е труден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Anatoli_Dutsov

аз съм готов да дам и повече но не на веднъж а малко по малко ... но с 1.3 ще имам повече главоболия за това исках мнение ... а за местата ... да прав си но си е предимство хем да варви много хем да можеш да качиш поне още двама когато искаш ... а за бегачката ... не искам картинг орязан само за божурище ... искам градска бегачка а не професионална само за 400м и толкоз ... за това се замислих и за 5г ... иначе като форма и сичко наи си ме кефи ЦРХ-а ма искам да ми кажете впечатления ... просто обичам да карам спортно и да натискам до долу ... да не ме изпреварват а само да изпреварвам ... за тая си страст ще похарча всичко което изкарам ... но кеш пара на куп се вади трудно ... та малко по малко ще си я сглобя, ма нали ви казвам гледах в един сайт и за 5г имаше повече части по двигатела, повече двигатели пасваха без преправяне... и за това питам дали и за рекса важи това ... и ако някой е карал и двете ... а знам че има такива... да каже мнение кое е по добро в завой и кое как се държи на пътя ... а за идеята да искам по завойче на някой ... за 1 година съм заковал 1 клио 1.2, една пистарка 125 и ся нещо хондата ми се опира но незнам до кога ... та никой мой приятел няма да ми даде дори да седна на шофьорското място :cool: камо ли да ми даде да покарам а и приятел с 5г втек или рекс втек нямам ... имам един с 1.3 5г и един с 1.4 6г и един с 1.6 16в 4х4 4г ... последната съм я карал и не е зле ма е по тромава от мойта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

аз съм готов да дам и повече но не на веднъж а малко по малко ... но с 1.3 ще имам повече главоболия за това исках мнение ... а за местата ... да прав си но си е предимство хем да варви много хем да можеш да качиш поне още двама когато искаш ... а за бегачката ... не искам картинг орязан само за божурище ... искам градска бегачка а не професионална само за 400м и толкоз ... за това се замислих и за 5г ... иначе като форма и сичко наи си ме кефи ЦРХ-а ма искам да ми кажете впечатления ... просто обичам да карам спортно и да натискам до долу ... да не ме изпреварват а само да изпреварвам ... за тая си страст ще похарча всичко което изкарам ... но кеш пара на куп се вади трудно ... та малко по малко ще си я сглобя, ма нали ви казвам гледах в един сайт и за 5г имаше повече части по двигатела, повече двигатели пасваха без преправяне... и за това питам дали и за рекса важи това ... и ако някой е карал и двете ... а знам че има такива... да каже мнение кое е по добро в завой и кое как се държи на пътя ... а за идеята да искам по завойче на някой ... за 1 година съм заковал 1 клио 1.2, една пистарка 125 и ся нещо хондата ми се опира но незнам до кога ... та никой мой приятел няма да ми даде дори да седна на шофьорското място :cool: камо ли да ми даде да покарам а и приятел с 5г втек или рекс втек нямам ... имам един с 1.3 5г и един с 1.4 6г и един с 1.6 16в 4х4 4г ... последната съм я карал и не е зле ма е по тромава от мойта

Винаги ще има някой по-добръ от тебе и с по-слаб двигател пак ще те бие ;)!!! Тези състезание в градски условия ги забрави , просто риска е огромен и не говоря за теб , а говоря за околните !!! Да не говорим , че неприятности от КАТ винаги има , но ако караш по завой някъде в планината и искаш да минаваш на магистрала , да не ти се опъват на сфетофари , просто си приготви яка пачка , защото няма вариянт някой да не те мине , само ти казвам , че Астра 2.0 150 коня поддържа такава скорост по магистрала , която само VTi-ка би я поддържала дълго време , но тогава от високи скорости се скапва двигателя пъти повече. Усещам , че си доста превъзбуден и ентусиазиран , почети малко теми из форума , помисли по-дълго време и реши каква кола искаш ;) Най-добрия случай е VTi-ка , но там за да зглобиш и караш оригинален двигател без подобрения 5000 лв не ти мърдат и то ти говоря само за двигател , скоростна кутия , електроника , окачване , спирачки и евентуално труд ( в твоя случай може да се изключи труда щом казваш , че ще си я зглобяваш малко по малко ;) ) , после купе викаш , че искаш да си купиш , там не знам какви пари ще ти се върже ;) Съветвам те да се замислиш за някоя 5-та генерация 1.5 с VTEC глава , хубава електроника , по-голяма компресия , доказан и изминат път от не един съфорумец , после можеш турбо да й сложиш ;) помисли по обстойно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

По-добрия вариянт е да започнеш да спестяваш за фабрично Vti, отколкото да си трошиш главата... Че и страната в която живеем. не предразполага към подобни "спортове", с японски автомобили. А и нямам възможност и време... Аз не изчаках и сега имам двигател, който почти не носи на тунинг, за коне над 150 говоря..., друг е въпроса какво ще ги правя...Затова смятам да отделя едни пари и догодина да си взема нещо по-спортно :cool: . Или още една колица-малка и спортна, хем ще си имам седана, хем и спортното-2в1. И като си помисля колко бях надъхан и аз да я правя...

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

пич направи си много добре сметката, колко точно пари ще ти трябват, и за колко време можеш да ги съберешпоразпитай тук-таме, имаме доста хора във форума, които са слагали B16 двигател в купе с D мотор, няма да си първия (което е добре) ще ти кажат кое колко струва. Не е невъзможно, но е изключително трудно, сменят се части, които дори и не си подозирал, че се различават между 2те коли. Най-добре е да разполагаш и с 2те коли, когато правиш swap-аВъпреки че съм фен на CRX, просто ще ти е по-лесно да правиш 5ген. По-лесно се намират купета, по-масови са от CRX. А и при CRX имаш единствена опция В16А1 от CRX VTEC, който доста по-трудно се намира, по-стар е от А2 на 5ген, а и е 10 коня по-слаб. Ако искаш да сложиш А2 на CRX ще ти трябва още един донор А1 за скоростната кутия (със жило е на рекса, с хидравлика на 5ген) и за тампоните на двигателяАко колата-донор не е с инжекция, ще трябва да сменяш резервоара. За задните спирачки, можеш да караш и с барабани. Задни дискове и апарати много трудно се намират 2ра употреба, аз от доста време търся, понеже ръчната ми не държи, и не мога да си намеря.Така че направи си списък с частите, които ще ти трябват. Сметни и труда. Дискутирай списъка и плана за действие с хора, които са го правили. Ще ти кажат какво си пропуснал, кое си го сметнал доста оптимистично, и от кое реално нямаш нужда. Ако не познаваш лично такива хора - пиши тук, ще те коригираме. Много е важно да имаш максимално реалистичен план за действие.После добави още ПОНЕ 30% отгоре, върху РЕАЛИСТИЧНИТЕ сметки за части и труда (не върху оптимистичните). Виж колко пари излизат, за колко време ще можеш да ги изкараш, без да си даваш и парите за банички за тази кола.После отиваш в банката, и теглиш кредит. Всъщност ако срока е повече от 2, макс.3 години - откажи се, не е за теб тази авантюра. Ако е за по-малко, вземай кредит. Като към срока, който си сметнал, че ще можеш да събереш парите, добави още 50%.Вече като вземеш парите, почни да търсиш частите. Без да бързаш, и без да прехвърляш първоначалния бюджет за дадената част (или труд).Ако нещо непредвидено излезе (не АКО, а КАТО), първо си дай ясна сметка дали наистина трябва да го направиш, или може и без него. Ако е наистина наложащо, не давай пари от заема, а събери отделно пари за това нещо. Парите от заема са ти за плана, който трябва да следваш по възможност на 100%.Ще имаш достатъчно време, да се оглеждаш за части (не да вземеш първия боклук, който ти се мерне пред очите), и ако харчиш разумно и по плана, ще имаш парите за важните неща, когато се появят.Може да се разходиш и в чужбина по моргите - като имаш парите в теб, ще можеш с 1 ходене да си вземеш повечето неща, които ти трябват.Не избързвай и с труда - говори с майсторите предварително, поне месец преди да влезеш при теб, да знаят за теб, да си съобразят времето. Да ти дадат точни срокове, и им дай да им е ясно, че държиш да ги спазват. Не бързаш, не прибързваш със сроковете, но не и да ти спъват проекта излишно.Въпреки това бъди готов някой майстор да те забави двойно на предвиденото - не са свикнали нашите да работят по план. Пък и (май) не искат. Но въпреки това ще се отнесат доста по-сериозно с теб, като видят, че държиш всичко под контрол, имаш план, имаш нужните части и парите за труд. И на тях не им е много приятно по средата на работата да спрат за месец-два, докато намериш нужната част, че и парите за нея - а през това време колата ти само да им заема място.Може би съм забравил и аз нещо, но ако си сериозен, ще помагаме.Поне моя опит по микромениджмънт и управление на проекти така ми го говори. Още от сега ти казвам - забрави да го правиш на парче, да събираш пари за части в движение, и каквото дойде, да го закачаш по колата. Дори и да имаш добри технически умения сам да си я правиш, и да имаш свободен гараж, където да я правиш, без да пречи - пак няма да стигнеш до никъде, ще похарчиш в пъти повече пари, стотици пъти повече нерви, ще се проточи във времето БЕЗКРАЙНО, ще стане БЕЗКРАЕН проект, винаги още нещо ще има за правене, още нещо ще излезе, само не и колата да излезе от бокса (освен за някое и друго пробно избръмчаване из квартала). Да не говорим колко пъти ще преправяш едно и също нещо, заради лошия планинг.Така че дефинирай много ясно какво искаш като краен резултат, и се стреми ТОЧНО към това. Дори и по средата да ти се прииска нещо повече, нещо по-различно -- остави го за STAGE 2. Направи STAGE 1, първоначалния план, покарай колата така известно време, изчисти бъговете, проблемите, изчисти си заема, и тогава почни с подобренията. То е ясно, че тунинга край няма, и всички коли са в 'бета версия' но поне да става за каране, да можеш да отидеш до пазара поне с нея, поне сама да си влиза и излиза от бокса.И успех, да пишеш как вървят нещата, снимки много на всеки етап, документирай си прогреса, не забравяй и за форума :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Noodle

Аз пък мисля че ако не правиш колата с цел след това да я продаваш, то и твоята не е за подценяване. Купето е по-леко от на 5g Civic и на 2g CRX, а може и допълнително да се олекоти още. Вярно че окачването може би не е най-доброто, но с торсиони с малко по-голям диаметър няма да имаш никви грижи. Ако си с 1,5 двигателя то с много по-малко главоболия(а и пари) ще можеш да сложиш ZC, D16A8 или D16A9, та дори и D16Z6. За D серията също има доста aftermarket части и имаш възможност да постигнеш доста добри резултати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...