Jump to content
Guest Demon

Променени въздушни всмукателни системи.

Recommended Posts

Guest Demon

Колеги,всички знаят за интейк системите, които правим като част от тунинга по автомобилите си. Това е възможно да доведе до повреда на мотора през зимата. Но нека да карам подред. Сещате се за маркуча, който от капака на клапаните влиза преди дросела в тръбата за въздух идваща от въздушния филтър. Аз този маркуч съм го махнал от там, както и много други колеги. Което всъшност не е проблем. Но въпросното малко маркуче, при мен се оказа явно доста тънко и когато е работил мотора се е образувал там конденз. Конденза е замръзнал през нощта и маркучето се е запушило. Когато запалих сутринта автомобила и го чаках да загрее, започна да увеличава странно шума на мотора. Аз веднага забелязах странното явление и отворих капака, развиха капачката на маслото, за да видя евентуално какво се случва? Тогава мотора си пое въздух през нея и веднага отихна. Когато загледах маркучето, установих проблема. После с прерязване и малко WD40, промих го и всичко беше наред.Споделих за проблема с един доста опитен механик и се оказа, че в тази ситуация ставал вакуум и не можело да се качва маслото добре нагоре по мотора. Това при модели на VW Golf IV било конструктивен дефект. Имали и те някакви тънки тръбички и те често замръзвали, за това им блокирали много моторите, но VW признавали за дефекта и обслужвали блокиралите мотори от така наречената "Бяла смърт" гаранционо.Аз поради факта, че съм прекалено вманячен явно и познавам всеки звук от Хондата си перфектно, успях да избегна авария. Но се чувствах длъжен да го споделя с всички Вас, за да избегнем проблеми при преработки като моята. Проблема се решава лесно със смяната на маркучето с по-дебело. Също така въздушното филтърче не е необходимо. Проверете си и ойл-кетчърите, защото и там съществува опасност от запушване на потока за въздух към двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Доста добро инфо,щото и аз съм махнал това марку4е от интейка.ако съм разбрал правилно става въпрос за марку4ето на капака на главата,което се използва за картерна вентилация (ако мога така да се израза) ,но в слу4ая не е ли по-добре да се сложи там филтър4е и така да се премахне на 100% това марку4е? поправете ме ако греша :tooth:

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Доста добро инфо,щото и аз съм махнал това марку4е от интейка.ако съм разбрал правилно става въпрос за марку4ето на капака на главата,което се използва за картерна вентилация (ако мога така да се израза) ,но в слу4ая не е ли по-добре да се сложи там филтър4е и така да се премахне на 100% това марку4е? поправете ме ако греша :tooth:

Точно това е.Може да се сложи филтър, но трябва често да се сменява, защото се запушва от маслените пари. Най-добре един маркуч с диаметър колкото е дупката на капака за клапаните и го опъваш 30-40 см. до картера надолу. Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Абсолютно полезно,тоя номер го видях на една вектра със запушена вентилация :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Абсолютно полезно,тоя номер го видях на една вектра със запушена вентилация ;)

А така, кажи им, че доста колеги не вярват и умаловажават проблема. ;) Нека всеки със спортен филтър да си провери вентилацията на ДВГ-то, пък нищо, че си е в ред, това се иска :rolleyes: Че докато се обърнем и пак са сковали студовете ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...