Jump to content
Guest dancing_niki

Как спестих 300 лева и какво още научих?!

Recommended Posts

Guest dancing_niki

Значи ситуацията е следната: като ме прибираше баща ми от летището след прекарването на лятото ми в САЩ ми направи впечатление, че предното стъкло е като с нещо разлято по него и непочистено, все едно капки, които се стичат по стъклото и тука почистено, там не, но си казах: А, той баща ми сигурно понеже много пуши в колата? Много пуши ама след мивката на баба ти фарчилото. Същата работа, търках и аз като луд ма... Отивам днес при "майстор": "Ааааааааа, това е оксидация на стъклото, оригинално струва 240 лв и ремонт 47 лв. Можеш ако искаш да опиташ с оцет, но едва ли ще помогне много много." Някой да е чувал предно стъкло, което е също така и закалено, да ръждяса (оксидира)? Пробвах с оцет ама...... не става. А всъщност врътката е станала на незнам си коя си мивка, където баща ми е ходил преди да ме вземе от летището. Незнам тия главуни какви препарати ползват ама..... В последствие разбрах че е мивката като се тръгне от Сточна гара към ТЕЦ София отдясно веднага след кръстовището. Отчаян вече, звъня на един познат с доста опит в тенекеджийството дали може да пробваме да го полираме. Отивам при него, напояваме стъклото с кореселин, после търкай с парцала и "оксидацията" за 300 лева я няма вече. Ааааайде и едно полиране и стъклото стана по-добре и от ново.Другото което научих е как се проверяват лагери на главини дали заминават. Вдига се колата на крик от едната страна, после палиш, 3-та, внимателно съединителя диференциала да предаде само на едното колело, газ и към 5000 об/мин веднага съединител и гасите двигателя и се ослушвате. Само незнам как ще стане процедурата на не двигателни колела.Това е от мен и пожелавам на всички безаварийна зима!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Благодаря за съветите, ебаси мивката наистина...... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

..............напояваме стъклото с кореселин, после търкай с парцала и "оксидацията" за 300 лева я няма вече. Ааааайде и едно полиране и стъклото стана по-добре и от ново.......

Интересуваме каде си направи "полирането" на стъклото и к'ви парици е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

С полир паста за боя ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Лагер най-добре се проверява като хванеш гумата отгоре и я разклатиш настрани,ако има луфт честит сбор.Тоя номер с вдигането на крик е за много износени лагери,щото иначе не можеш да го чуеш от шума на гумата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

 

..............напояваме стъклото с кореселин, после търкай с парцала и "оксидацията" за 300 лева я няма вече. Ааааайде и едно полиране и стъклото стана по-добре и от ново.......

Интересуваме каде си направи "полирането" на стъклото и к'ви парици е?

Опа, извинявайте за закъснението, но летях по задачи тези дни. Иначе на мен не ми излезна никакви пари, защото въпросният майстор ми е много близък. Ако те интересува нещо конкретно мога да го попитам или направо да те свържа с него?

 

С полир паста за боя ли?

Предполагам да.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...