Staykov 15 #1 Публикувано 25 Септември, 2012 При моята японка хеч, която е 97 преди фейслифта, на самото табло въобще няма .Нито има поставена крушка, нито има нарисувана резерва- самия прозорец на индикатора е затъмнен. Направих проверка със светлинен сноп отзад на таблото. Някой правил ли е модификация да има светлинна индикация за минаване на резерва и как? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cekocek 121 #2 Отговорено 25 Септември, 2012 Има такава тема, поразрови се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #3 Отговорено 25 Септември, 2012 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54967&st=0 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13842&st=30тези ги четох. Интересува, ако фабрично няма, какво се модифицира за да има и дали някой го е правил? Редактирано 25 Септември, 2012 от Staykov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #4 Отговорено 27 Септември, 2012 (Редактирано) Мдаа, повиках на помощ неволята.Попрочетох малко сервизна документация и се разходих до моргата, където има един сивик(както се оказа за мой късмет с индикация за резерва). Значи всички имат окабеляване от резервоара към таблото, но моята имаше черна пластмаса, вместо нарисувана бензиноколонка.Съответно трябва да се смени само черната част от таблото, на която са всички прозорчета за дълги,акумулатор,мигачи и др.След това завивате една крушка (3 вата) зад индикатора за резерва и затваряте.Минаваме под задната седалка:Демонтира се целия поплавък за ниво на горивото( за 5 мин. работа) става с права отвертка и чук.На негово място се слага такъв с термопатронче(терморезистор от кола с идикация и затваряте.Кабелите и буксите не се пипат, всичко си е 1:1.Палите цигара +кафенце..Има варинт да си сложите терморезистор(патронa) на вашия поплавък, казаха ми че ги има в магазина за ел части в ТУ София.Трябва да го запоите към буксата с кабел - има готово място и да го закрепите на точното му място към поплавъка.Слагате една крушка на вашето табло , заменяте черната плътна пластмаса на индикатора за резерва с нещо по-прозрачно и сте готови.Аз минах по първия варинат и всичко работи на 100%. Редактирано 27 Септември, 2012 от Staykov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #5 Отговорено 28 Септември, 2012 (Редактирано) Тук е показано малко по-подробно ремонтирането на такъв датчик.http://www.electrovovik.ru/maintenance/engine/fueld/Не е препоръчително да карате дълго време на светещ индикатор за резерва.Започне ли слабо да присветва отивайте да пълните, зашото при продължителноto светене терморезистора си заминава. П.С. Май само аз си правя теми и си пиша в тях ,Моля, някой админ да почисти и да обедини постовете. Редактирано 28 Септември, 2012 от Staykov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #6 Отговорено 28 Септември, 2012 (Редактирано) Много полезна тема колега, при мен на таблото имам индикатор, една колонка ама не свети, това означава ли че трябва да се смени резистора?Колата си е 6та японка.Аз бях решил че просто няма такава индикация.Според мен темата трябва да отиде в Избрано от технически въпроси. Редактирано 28 Септември, 2012 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #7 Отговорено 28 Септември, 2012 Много полезна тема колега, при мен на таблото имам индикатор, една колонка ама не свети, това означава ли че трябва да се смени резистора?Колата си е 6та японка.Аз бях решил че просто няма такава индикация.Според мен темата трябва да отиде в Избрано от технически въпроси.И при мен е същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teddko 6 #8 Отговорено 28 Септември, 2012 Сори за оффа но Ej8 e купе ако не греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #9 Отговорено 29 Септември, 2012 (Редактирано) Oтворете service manual-a на 23-143 и прочетете как се тества.Процедурата е чрез окъсяване на пиновете на буксата при уреда за измерване на нивото гориво, който е под задната седалка.Така ще разберете, къде ви е проблема, може да е изгоряла само крушката, но най-вероятно е заминал терморезистора.Слага се мост между двата крайни пина на букста при изключен контакт. След това давате на контакт и ако ви светне крушката значи е терморезистора.Ако не свети, сменяте крушката на таблото( 3 Вата) .Проверява се и черния кабел за маса към купето.. Редактирано 29 Септември, 2012 от Staykov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.Todorov 14 #10 Отговорено 29 Септември, 2012 Oтворете service manual-a на 23-143 и прочетете как се тества.Процедурата е чрез окъсяване на пиновете на буксата при уреда за измерване на нивото гориво, който е под задната седалка.Така ще разберете, къде ви е проблема, може да е изгоряла само крушката, но най-вероятно е заминал терморезистора.Слага се мост между двата крайни пина на букста при изключен контакт. След това давате на контакт и ако ви светне крушката значи е терморезистора.Ако не свети, сменяте крушката на таблото( 3 Вата) .Проверява се и черния кабел за маса към купето..Благодаря колега...ще се пробва.А знаете ли дали по принцип купето има такава лампа,или пак си зависи от нивото на оборудване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #11 Отговорено 20 Ноември, 2013 Колеги някой да знае дали помпа която е комплект със кожуха и всичко останало по нея ще е еднаква със тази за civic ek3.Свалял съм я лично от Rover 414 i и знам че е работеща.До колкото знам някои от моделите имат еднакви части между хонда и ровър. Ако пасне поне си има всичко необходимо за да заработи лампичката за резервният бензин, съответно ще поставя само лампа защото и при мене няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове