Jump to content
honda_lv

Възможно ли е при Swap да се получи проблем с температурата?

Recommended Posts

Искам да разбера, възможно ли е при Swap. d13b2 със инсталация d15b8, d15b8 инжекцията и всичко е от този двигател, само блока и главата евентуално са сменени с d13b2. Има ли вариант от това нещо да се получи кипене на водата при загасена кола. През цялото време колата се държи перфектно, няма прегряване, перката включва навреме, термостата отваря навреме и всичко работи перфектно. Единствено при гасене на двигателя течността в компенсаторния съд започва да кипи. Няма типичните белези на духаща гарнитура, тръбите са меки, колата не прегрява, държи перфектна температура, термостата отваря навреме, по всичко изглежда, че и водната помпа върти. Въпроса ми е къде да търся проблема. Единственото, което ми хрумна е някоя от клапите на изпарителя да изпуска газ в течността(колата е на газ), но течността ми не мирише на газ. Чудя се какво да правя, така и така ще сменя цялата течност сега за зимата и ще я обезвъздуша и дано да се оправи, ако не ще отваряме главата да търсим дупки по гарнитурата...

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да цепиш мотора отиди някъде да ти я замерятима едни джаджи които хващат изгорели газове във водатапредполагам във всеки по голям сервиз ги имат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май проблема е в изпарителя, колкото повече газ и сипя, толкова повече ми изхарчва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...