Jump to content
Guest persssi

Спирачни Дискове

Recommended Posts

Guest persssi

Пичове, имам следния проблем!!! Преди няколко месеца реших да сменям дисковете и изчетох хилядите теми за различни марки и гадни накладки и накрая взех чисто нови дискове на Nipparts. След няколко хиляди километра и поне 3 чифта накладки сменени изобщо не съм доволен и колата не спира ама и на 50% както преди си спираше със стартите супер изтъркани ОРИГИНАЛНИ дискове.Та може ли да има разлика в стоманата на оригиналните дискове и тези за 100-200 лв и тази разлика да играе такова голямо значение при спирането.Ако някои е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели, че ми писна вече такива елементарни консумативи по 100 пъти да си ги копувам и се без резултат:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Пичове, имам следния проблем!!! Преди няколко месеца реших да сменям дисковете и изчетох хилядите теми за различни марки и гадни накладки и накрая взех чисто нови дискове на Nipparts. След няколко хиляди километра и поне 3 чифта накладки сменени изобщо не съм доволен и колата не спира ама и на 50% както преди си спираше със стартите супер изтъркани ОРИГИНАЛНИ дискове.Та може ли да има разлика в стоманата на оригиналните дискове и тези за 100-200 лв и тази разлика да играе такова голямо значение при спирането.Ако някои е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели, че ми писна вече такива елементарни консумативи по 100 пъти да си ги копувам и се без резултат;)

При мен има подобно нещо , след като си смених оригиналните дискове поради изкривяване с нови + накладки колата взе да спира една идея по-зле , по-зле в смисъл преди натсикане леко на педала означаваше добро спиране и осезаемо намаляване на скоростта , сега след смяна на дискове и накладки такова леко натискане не означава същото , трябва сериозно да натисна педала за да почне да намалям скоростта !!! отдавам го на по-меката сплав както на накладките така и на дисковете / производствена тактика - по-бързо изтъркване , по-малак пробег , повече продажби :P / . Не знам дали обаче съм добър пример , защото имах проблеми със спирачните апарати / задържаха / така , че не знам дали сега вече с добри спирачни апарати цилиндрите не се прибират повече отколкото със старите които задържаха и може би не се прибираха изцяло / без да задържат / и при натискане хода на цилиндъра е по-малък отколкото като се приберат изцяло :hondarulez: Всеки случай стари поизтъркани дискове за много по-добре от нови такива оригинални !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

До сега съм сменял два пъти дискове и съм свидетел на намаляване на спирачния път. За предишната ми Хонда бях купил на AP и бях супер доволен. За това отново взех такива, струваха ~120 лв. комплекта. Комбинацията с тези дискове и накладки Лукас е невероятна, но за момента Лукас няма на нашия пазар за съжаление :hondarulez: Нормално е първите няколко стотин километра да не спира добре колата, докато се напаснат добре дисковете.А също голямо значение има и спирачната течност. Сменете я и пак сравнявайте. За препоръчване е да се слага DOT5, но аз карам с Мотул-Рейсинг, разликата при големи натоварвания е усезаема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Перси,и аз сменях с дискове с Нипартс,но пък мога да кажа точно обратното за тях-колата си спира супер.Дори малко да "обера" педала се чуства как намаля,а като си го натисна си спира много добре.При мен омекваше педала след серия интензивни или продължителни спирания,но след смяна на спирачна течност и после накладки се оказа,че проблема ми е бил точно в накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iXi

И аз имам голям проблем с пустите спирачки .. даже мислех да пускам тема ама колегата persssi ме изпревари - като цяло сходен проблем - та ще си кажа мъката тук.Сори 4е ти сера в темата ама да не пускам нова!...също из4етох де що има ...Смених: дискове - предни (Брембо двойно вентилирани ) , за около 200 лв мисля беше комплекта, предни и задни накладки,смяна на гумичките на спирачна помпа - раздвижване на цилиндърчета и водачи. Обезвъздушаване по реда както го дават в мануала (на самотек и с помпане), маркучите са проверени , те4носта е сменена 2 пъти (ДОТ 4 )....и нищо педала пропада доволно :hondarulez: и спира по-зле от преди ... ве4е се побърквам.Остава да не е направена като хората спирачната помпа.За нова ми казаха 600 лв - оригинална, имало и някякаъв кит за ремонт - 100 лв.ААА да един приятел ме посъветва да си търся сервиз който имат вакум компресор за обезвъздушаване - ходих в някакъв сервиз на Пежо но ме отрязаха.Та май търся помпа ако не ме посъветвате друго де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Мен Омбре ме посъветва да карам с оригиналните дискове "докато се разпаднат", защото имало много проблеми с всякакви нови.Само се питам ако се разпаднат докато спирам от 150км/ч какво ще стане ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pirata

Пичове, имам следния проблем!!! Преди няколко месеца реших да сменям дисковете и изчетох хилядите теми за различни марки и гадни накладки и накрая взех чисто нови дискове на Nipparts. След няколко хиляди километра и поне 3 чифта накладки сменени изобщо не съм доволен и колата не спира ама и на 50% както преди си спираше със стартите супер изтъркани ОРИГИНАЛНИ дискове.Та може ли да има разлика в стоманата на оригиналните дискове и тези за 100-200 лв и тази разлика да играе такова голямо значение при спирането.Ако някои е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели, че ми писна вече такива елементарни консумативи по 100 пъти да си ги копувам и се без резултат:drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мен Омбре ме посъветва да карам с оригиналните дискове "докато се разпаднат", защото имало много проблеми с всякакви нови.Само се питам ако се разпаднат докато спирам от 150км/ч какво ще стане ..

Много преди да се разпаднат в буквалния смисъл ще разнереш , че си вече за смяна , защото не е останало желязо в , което да се опират накладките :drool: Отиди в сервиза ба Бош , предлагат тази процедура , но не ти пречи да им звъннеш за да знаеш със сигурност , че я предлагат и в София пък и да си запазиш час :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest h3ll1

100% и аз съм за Nipparts - не са мръднали вече 2 хил. км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pirata

Пичове, имам следния проблем!!! Преди няколко месеца реших да сменям дисковете и изчетох хилядите теми за различни марки и гадни накладки и накрая взех чисто нови дискове на Nipparts. След няколко хиляди километра и поне 3 чифта накладки сменени изобщо не съм доволен и колата не спира ама и на 50% както преди си спираше със стартите супер изтъркани ОРИГИНАЛНИ дискове.Та може ли да има разлика в стоманата на оригиналните дискове и тези за 100-200 лв и тази разлика да играе такова голямо значение при спирането.Ако някои е имал подобен проблем, ще се радвам да сподели, че ми писна вече такива елементарни консумативи по 100 пъти да си ги копувам и се без резултат:balloon:

Vij, spored men e mnogo vajno discovete i nakladkite da sa edna marka i to ne kakva da e !! Az NE sum 4uval za tazi ' Nipparts', mojebi za6toto ne jiveia v BG! Principno si kupuvam discove i nakladki ot Honda - po skupi sa estestveno , no sa made in Japan , no za poslednata Honda, koiato polzvam i sega - kupih discove i nakladki 'QH' za6toto niamah vreme da 4akam poru4ka v Honda - (tova e angliiska kompania - licenzirana i t.n. da proizvejda Japan 4asti - mojebi q znaete) i edinstvenia problem be6e svirene v sledstvie na trieneto za izvestno vreme, ina4e kolata spira perfektno ! Otnosno svireneto - to se polu4ava i pri pove4e metal v niakoia ot nakladkite (vse pak da ne zabraviame , 4e sa 'QH' , a ne Yokohama' :drunk: Ok, iskam samo da otbeleja , 4e cenata im be6e okolo 290 lv - £99 - niakoi 6te kaje - tova e zaradi standarta - ok , no Az moga da kaja 4e mnogo ot 4astite , kakto i maslata sa po evtini ot BG, za6toto go izpitah , vidiah i razbrah na sobstven grub !! Primer : platih Angrenajen remuk - 55lv. pri polojenie 4e tuk moje da se vzeme za £13 (su6to angliiska marka, no estestveno dokazana ) , kupih vuzdu6en filter za 25lv , a tuk e £6 , maslo za 72lv , a tuk e £20 i t.n. Lo6o , no taka se slu4i ! + tova , ka4estvoto za Isto4na Evropa e mnogo po-nisko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

преди натсикане леко на педала означаваше добро спиране и осезаемо намаляване на скоростта , сега след смяна на дискове и накладки такова леко натискане не означава същото , трябва сериозно да натисна педала за да почне да намалям скоростта !!! отдавам го на по-меката сплав както на накладките така и на дисковете / производствена тактика - по-бързо изтъркване , по-малак пробег , повече продажби

Тино, ти мого точно га каза по-горе! И при мене точно това се случи след смяната на дисковете. Не че не спира и с тея Хондичката ама не е като преди... При високи скорости например много се усеща разликата и поради силното натискане на педала много лесно блокират колелата. Според мене има разлика в спалвите на оригиналните и на новите дискове и тя се отразява и върху спирането. Виждам, че май не само аз имам такив драми, амам ако все пат някой е успял да победи проблема с ментърджийските части, може да сподели опит:):);):):huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Колко човека от Вас с този проблем са си сменили спирачната течност преди по-малко от 2 години?Колко човека си промиха спирачната система при смяна на течността (картаме стари коли)?Каква течност ползвате (препоръчвам Motul Racing, но и DOT5 става)?Какви накладки (накладките трябва да са меки, това е най-важното - най-добре Lucas ако намерите)?Какви спирачни дискове (почти няма разлика между дисковете, взимайте си все пак маркови)?Когато си отговорите на всички тези въпроси, ще разберете къде сте пропуснали нещо и защо не спират както трябва автомобилите Ви......?Защото всички сме с еднакви спирачни системи :DИзпълнете всички точки и ако има проблеми пишете :)

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest persssi

Колко човека от Вас с този проблем са си сменили спирачната течност преди по-малко от 2 години?Колко човека си промиха спирачната система при смяна на течността (картаме стари коли)?Каква течност ползвате (препоръчвам Motul Racing, но и DOT5 става)?Какви накладки (накладките трябва да са меки, това е най-важното - най-добре Lucas ако намерите)?Какви спирачни дискове (почти няма разлика между дисковете, взимайте си все пак маркови)?

Демоне, тая работа със спирачната течност лекичко съм я пропускал при смяната на накладки и дискове.Мисля в най-скоро време да направя тази операция и ще споделя ефекта какъв е!!!Дано да си прав и при изпълнени всички неща, които си описал по-горе, спирачната система да стане отново каквата трябва да бъде - перфектна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen

Към казаното от Демона само да добавя, че е нужно и много добро раздвижване на спирачните апарати и буталото.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iXi

Колко човека от Вас с този проблем са си сменили спирачната течност преди по-малко от 2 години?

Направено - 2 пъти

Колко човека си промиха спирачната система при смяна на течността (картаме стари коли)?

Направено

Каква течност ползвате (препоръчвам Motul Racing, но и DOT5 става)?

ДОТ - 4 на капа4ката пише дот 3 или дот 4 и не послмях друга

не вярвам да е от това 4е съм с ДОТ 4 все пак колата си е произведена за такава течност.С ДОТ 5 навярно ще спира по-добре когато я натоваря много.Тя не кипи ли при доста по-висока температура?

Какви накладки (накладките трябва да са меки, това е най-важното - най-добре Lucas ако намерите)?

Ашика

Какви спирачни дискове (почти няма разлика между дисковете, взимайте си все пак маркови)?

Брембо - както писах

Когато си отговорите на всички тези въпроси, ще разберете къде сте пропуснали нещо и защо не спират както трябва автомобилите Ви......?

повтарям се - но смених и гумичките на помпата .. и пак нисък педал ..и пак спира кофти.

 

Защото всички сме с еднакви спирачни системи :D

 

Изпълнете всички точки и ако има проблеми пишете :D

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Към казаното от Демона само да добавя, че е нужно и много добро раздвижване на спирачните апарати и буталото.....

Точно така!Спирачната течност е един от най-важните елементи. С времето се разрежда с вода, заради конденз и прочеето там процеси по спирачната система. Ефекта е този който наблюдавате всички и в допълнение се поврежда и спирачната помпа. Особено при използване на спирачките при висока скорост или особено след няколко натискания на педала.Когато се разреди течността, става с по-нисъг градус на кипене и лесно губи свойствата си при натоварване. Рейсинг течността е с по-висока точка на кипене и то поне 2 пъти от DOT5 ако не се лъжа. Сами се сещате за какъв по-голям диапазон от работа на спирачките става въпрос. Това си е все пак и още една презастраховка, че докато я смените, дори и да се е поразредила с малко други вещества, ще си остане с по-добри свойства от останалите течности.п.п. Повечето хора гледат казанчето и си мислят, че щом има течност и всичко е наред. Но не е така, същото е за накладките и дисковете. Има момент когато са се износили, а нивото им изглежда доста добро. Същото е положението и с прегорелите накладки, станали са твърди и не задържат, но хората си ги наблюдават и си викат ".....ей, имам си още накладки, няма да ги пипам.....".Положението със спирачните дискове е същото. Те стават по-тънки, прегарят, ръждясват по вентилационите канали и не се охлаждат добре. В следствие се увеличава много спирачния път, спирачната течност също загрява повече, накладките прегарят.Не се заблуждавайте и преди да дадете следващите пари за някой друг кон под капака се уверете, че сте докарали спирачната си система в изправно състояние!п.п.п. Няма да забравя думите на механика като отидох да си сменя спир. течност:"Човече, ти си първия който идва да си смени спирачната течност от години на сам. Всичките клиенти ми казват, че само доливат и в един момент ме питат - Защо са им се повредили помпите или ABS-ите?"

..........повтарям се - но смених и гумичките на помпата .. и пак нисък педал ..и пак спира кофти.Защото всички сме с еднакви спирачни системи :DИзпълнете всички точки и ако има проблеми пишете :D :D

И аз бях така преди две години. Виж си задните накладки в барабаните. Може да се случи и от ковти зацепена ръчна спирачка, тя също вдига нивото на педала и влиае на нормалната спирачка, както и въздух в спирачната система. Отговарям ти какво се оказа, че е при мен, след хубаво обезвъздушаване и пренастройка на ръчната спирачка и всичко стана супер :D Давам само идеи на базата на моя опит и ходене на лекар със Сивика, ако сте направили всичко като при IXI и продължавате да имате проблеми си потърсете свесетн механик, който да ви отстрани проблема :) След това всичко е въпрос на поддръжка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

.......Колко човека си промиха спирачната система при смяна на течността (картаме стари коли)?

Каква течност ползвате (препоръчвам Motul Racing, но и DOT5 става)........

* Demon-е, в кой сервиз правят подобна промивка и с к'ва течност?

* Какви кинти е тази Motul Racing и каде мога да я открия?

* Ако в 40-50% от спиранията ми просвирва, а същевременно шофьорите

при нас ми викат, че си имам накладки поне за половин година още, какво да правя?

 

* Добре де поправете ме ако бъркам ама нали ако си сменяме течноста по метода

изпомпване а не чрез налягане се раздвижват буталцата, щеш не щеш !!?

 

Тук ви слагам един pdf в който е описан какъв е точно реда при Ръчна смяна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

За да не отварям нова тема ще пиша тук :Има ли някаква индикация за износени накладки при 6г japan ? Помня че преди време се дискутираше как на 5г някаква пластина имало която търкала гадно и се чувало като свършат накладките .Питам защото не съм сменял накладки откакто я имам колата , не знам преди това кога са сменяни ... В интерес на истината сега спира чудно , но все имам едно на ум за тия накладки .бтв за LUCAS - мой приятел продава в един магазин , където са си вносител на лукас.... вчера го питах дали ще да има за хонда , но не знаеше . Би трябвало ... ако някой се интересува да драсне , мога да питам.

Редактирано от Rust

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

- Промивката и смяната ми я прави един приятел, който си има сервиз, но едвам го навих. Той по принцип изпраща клиентите си за тази работа в Горна Баня. Там имало някакъв спецялизиран сервиз и имали необходимата техника за тези неща. Става и както при мен го направиха(ръчно), но иска повече време и канал, а и някой който да разбира и да се навие да го направи.

- Спирачната течност се предлага в Prospeed и ако не се лъжа беше под 20 лв., може би 18 за една опаковка от продукта.

- Хубавите накладки не свирят. Ако си спират добре обаче и нямаш проблеми с тях си ги остави да се доизносят, ти си прецени :)

 

п.п. Колеги, не си задавайте въпросите в темите към мен само. Аз не съм някакво гуру на тема Хонда. Споделям каквото знам и с каквото съм се сблъскал. Но тук има много колеги, които са доста по-компетентни и технически запознати от мен !!!

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Демона е много прав за спирачките. Единствено искам да добавя, че DOT5 спирачната течност не е съвместима за хондите, тя е не е хигроскопична. Ако искате най-високия клас, използвайте DOT5.1, тя е съвместима с DOT4 u DOT3. Но от Motul Racing и аз съм доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

И аз май опрях до проблема с около 3 мм зъб на дисковете, за който голям принос имат и накладките които вече над 60 000 км не съм сменял...но не почва да свири пластината - явно са се оказали по-твърдички от необходимото :huh: Въпросът е сега накъде - готов съм да дам и 250 лв за дискове, само да знам че са читави и няма да има нужда от препилване след някой и друг месец...иначе има по 90 лв оригинални дискове на старо, само че поръждясали и пак се нуждаят от препилване и после кой знае кво ще излезе...дали не е по-добре нов ...дали няма нещо в тоя ценови клас, което гарантирано да върши работа се питам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Някой беше споменал че са 220 лв в Бултрако оригинални - някой пробвал ли е този вариант ?Аз май вече натам клоня, щото проверих и в щатите цените - малко над 200 гущера са в магазина, а от majestic honda са към 100 ама без shipping-a та пак към 140-150 ще станат и след това трябва някой да ги носи.. та по-добре тук да дадеш 20-30 кинта отгоре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11
:lol: препорачителна смяна на спирачната течност Е ДА СЕ ИЗВЪРшВА НА ВСЕКИ 3ГОДИНИТочно така!Спирачната течност е един от най-важните елементи. С времето се разрежда с вода, заради конденз и прочеето там процеси по спирачната система. Ефекта е този който наблюдавате всички и в допълнение се поврежда и спирачната помпа. Особено при използване на спирачките при висока скорост или особено след няколко натискания на педала.Когато се разреди течността, става с по-нисъг градус на кипене и лесно губи свойствата си при натоварване. Рейсинг течността е с по-висока точка на кипене и то поне 2 пъти от DOT5 ако не се лъжа. Сами се сещате за какъв по-голям диапазон от работа на спирачките става въпрос. Това си е все пак и още една презастраховка, че докато я смените, дори и да се е поразредила с малко други вещества, ще си остане с по-добри свойства от останалите течности.п.п. Повечето хора гледат казанчето и си мислят, че щом има течност и всичко е наред. Но не е така, същото е за накладките и дисковете. Има момент когато са се износили, а нивото им изглежда доста добро. Същото е положението и с прегорелите накладки, станали са твърди и не задържат, но хората си ги наблюдават и си викат ".....ей, имам си още накладки, няма да ги пипам.....".Положението със спирачните дискове е същото. Те стават по-тънки, прегарят, ръждясват по вентилационите канали и не се охлаждат добре. В следствие се увеличава много спирачния път, спирачната течност също загрява повече, накладките прегарят.Не се заблуждавайте и преди да дадете следващите пари за някой друг кон под капака се уверете, че сте докарали спирачната си система в изправно състояние!РЯДКО ПИшА В ФОРУМА НО ТОВА ЗА ТРИТЕ ГОДИНИ НЕ СЪМ СИ ГО ИЗМИСЛИЛ ДЕМОНА евала на пича вслушваите се в нештата които казва аз използвам спирачна течност на РЕПСОЛ ВСЕ ОшТЕ СЪМ С ОРИГИНАЛНИТЕ ДИСКОВЕ А ЗА НАКЛАДКИ В МОМЕНТА СЪМ С ОРИГИНАЛНИ НА ХОНДА И ПРОСТА НЯМАМ ДУМИ КАК СПИРА КАТО ДАМ НА НЯКОИ ДА МИ КАРА КОЛАТА И СЛЕД ТОВА ТРЯБВА ДА МУ ТЪРСЯ И ЗЪБОЛЕКАР ДА МУ ПРАВИ ПРЕДНИТЕ ЗЪБИ :lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest semionov

А каква е разликата между твърдите и меките накладки? Какви са предимствата и недостатъците на едните и другите?Демон, защо препоръчваш меки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

А каква е разликата между твърдите и меките накладки? Какви са предимствата и недостатъците на едните и другите?Демон, защо препоръчваш меки?

другите са пили за дискове :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...