Jump to content
Guest ivaivalito

Гният ли Хондите

Recommended Posts

Guest ivaivalito

НА всеки който кажа че след 1ви 2007 смятам да си взимама Хонда и всеки вика а бе мани мноо скъпи части и мноо гният.За частите не съм съгласенНо за гниенето наистина съм виждал количкис доста поизгнити веждички,но те са били хонди преди 90год и май все Шатъл.Според мен хондата гние доста по малко от форед и опел.И кака са при удър щото като цяло наистина ми се вижда малко тънка ламарината.Но знам ли то при японците всичко е малко но QUALITY.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Наистина ламарината е малко калпава аз веднъж се по опрех и досега виждам каде е баш мястото иначе че гният това си е истина Хонда на около 15 годинки вече има сериозни язви, защитата на колата не мноо на ниво щом майстора ми ми каза че е изправил на ръка рога от пред който би трябвало при евентуален удар да ти спаси живота, да частите нови са по-скъпи но втора ръка са даже по евтини от на другите коли но да ти кажа аз от както имам Хонда съм сменял маншони на реката и ... опа нема друго докато преди карах Пасат и през 4-5 месеца бех в бокса и оставях поне Стотица, решавай сам това е от мен :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

няма кола която да не гние всичко зависи от това къде е карана и как е гледана от собственика сино верно няма по гниеща кола от опел :hondarulez: а това за частите е останало и се предава от уста на уста вече повече от 10 годиниверно преди време са били скъпи - факт!но в момента както каза и колегат слусчо дори повечето , че да не кажа и всички части са по евтини в сравнение с останалите марки автомобили - също факт! :Pне слушай хората - слушай хондаджийте - верно сме влюбени в колите си , но няма смисъл да те лъжем за такива неща ;) успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ми ела да видиш мойта... австрийска ( уж те много гниели) непипана от менкъдето е имала лек удар е почнала да гние..... но това са 3-4 места с размер по малък от монета 1ст. а шътълите... мойто мнение е че там японеца нещо не е измислил..... гният гадоветеобщо взето като издържливост към корозия сивиците се подреждат така:1. 3ген ( ебаси ламарините)2. 4ген ( като за 15-18годишни машини да им се чуди човек как държат)3. 5ген ( държат ма по-малко от 4ген)4. 6ген ( толкова са нови че за момента не заслужават по-горно място)а за скъпите части.... ооооо моля те, това сме до дъвкали стотици пъти... последно радиатор за Ренде се оказа че бил 300лв оригинален, нов.... е моя е около 260..... :hondarulez: все пак не говорим за гнусни турски или бог знае какви части, които по-добре вобще да не коментираме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

Пичове за частите нзам споко :hondarulez: че тва е мит че били скъпи .Ама да не пускам друга тема нека да ви попитам и за дръгат ми дилема ;)а тя е коя хонда да е.Значи от 4та ген. ми харесва Сивик тоя купето а седана не ме кефиОт 5та пък обратно кефи ме седана а купето с 3 врати не ;)Значи търся икономична кола до 8 бензин Градско Бургас зимата без ръчкане.Колебая се между седана с Д15Z1 V-TEC -E тва е за седан 5та ген. А за 4та се колебая за или седана или купето те имат ли мотори Д15Б2 или само на 5та ген ги слагат ???И също друго не моа да разбера всички Д15з1 са В тек а Д15Б2 има и В Тек има и без??????????????????????? Имам за сега 1500 Евро като до нова година Требва да са към 2000 Евро заделени :PПрепоръки ?И съм решил 100% да е отвънка аз да си я вкарам.Разбирам и знам горе долу какво да гледам за дефекти и золуми ;)Я Германи я Австрия но не и ИТалия:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

4ген купе няма.... има хечбек, а седана и аз не го харесвам

5ген има купе, седан и хечбек :hondarulez:

 

8 градско зимата е доооооооста оптимистичен разход. Това май е постижимо само за втек-е. за д15б2 или франкенщайн като моя, 9 е минимума за зимата.... миналата зима правех малко повече. иначе за лятото, след 2-3 дена мога да ти кажа разход, ма пак отива към 7.5 само градско.

Личен съвет е стой далеч от икономичния втек - лично мение, не ме почвайте

1500 евро са ти малко малко, но 2000 са добре. Не си мисли че тук няма читави коли, още в момента се сещам за 4ген хеч която можеш да вземеш за 3500-3800 и повярвай ми, колата си струва, нищо че има 1 година до изтичане на инвалидността.

5ген седан обикновено са малко по-скъпи, но малко и определено не съм аз човека който ще ти препоръча 5ген ( сори, ама 4ген РУЛЗ)

 

п.с. д15з1/з3 са САМО втек-е, д15б2 НЯМА втек!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

4ген купе няма.... има хечбек, а седана и аз не го харесвам

5ген има купе, седан и хечбек :P

 

8 градско зимата е доооооооста оптимистичен разход. Това май е постижимо само за втек-е. за д15б2 или франкенщайн като моя, 9 е минимума за зимата.... миналата зима правех малко повече. иначе за лятото, след 2-3 дена мога да ти кажа разход, ма пак отива към 7.5 само градско.

Личен съвет е стой далеч от икономичния втек - лично мение, не ме почвайте

1500 евро са ти малко малко, но 2000 са добре. Не си мисли че тук няма читави коли, още в момента се сещам за 4ген хеч която можеш да вземеш за 3500-3800 и повярвай ми, колата си струва, нищо че има 1 година до изтичане на инвалидността.

5ген седан обикновено са малко по-скъпи, но малко и определено не съм аз човека който ще ти препоръча 5ген ( сори, ама 4ген РУЛЗ)

 

п.с. д15з1/з3 са САМО втек-е, д15б2 НЯМА втек!

Така нека първо да изясним какво е купе купето не е ли кола с 2-3 врати .Хечбека с 5 а седана с 4ри :hondarulez:Не е ли тъка.А добре де Д15Б2 е 16 клапана но моноинжекция нали.И може ли на моноинжекция да се сложи обикновенна Газова уредба ?И,последно има ли 4та генерация седан с мотор Д15Б2 и мотора еднакъв ли е с Д15Б2 дето го слагат на 5 Ген.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

няма кола която да не гние всичко зависи от това къде е карана и как е гледана от собственика сино верно няма по гниеща кола от опел :hondarulez:

Именно , там и се крие тайната на моята Хонда Сивик 1986 / наборче / , която няма удъри ( сериозни ) и няма и грам ръжда !!! има петанца , но не и калници , вежди , врати и т.н. Преди 2 години , поради немарливост на гумаджия левия праг хлътна съвсем малко и остана дупка, за 2 години без да съм го оправил още е ръждясало съвсем малко !!!Седан 5-та генерация Z1 не съм виждал и май няма !!! Д15б2 двигатели започват да се слагат от 4г !!! като при 4г има вариянти на 1.4 двигател с двоен карбуратор , и 1.6 пълна инжекция 110 коня / според мен много добър двигател , който е по-бърз от д15б2 и с мерак еднакво икономичен , казвам мерак защото е пълна ижекция и като го настъпваш върви и харчи , докато д15-ката не че не върви като настъпваш и не харчи , но според мен е по-икономичен :P С Шътъл-а с този двигател 1.6 правих разход 8/100 градски в София , но можех и да си помисля да кача над 3000 оборота !!! Двигателя на Хонда като работи на място трябва да мърка !!! като е в движение и се ръчка не трябва да имаш усещането , че всеки момент ще се чупи , а напротив трябва да звучи че се радва и му е кеф / Хонда е усещане !!! / . При движение не трябва не е хубаво да има бягане на ляво или дясно и не трябва шумувете при влизане в дупка или неравност да са силни , нещо като удър на тенджера върху гума ;) / не че е фатално , но можеш да бутнеш цената на продавача / . Добър двигател не трябва да пуши от ауспуха , за нормални обороти на място се читата тези над средата между 0 и 1000 оборота , но трябва да са постоянни , а не променливи !!! Останалите неща е да гледаш дали разстоянията между отделните елементи по купето са на еднакво разстояние / вратата от калника , задната врата от стопа и т.н. / Като погледнеш колата отдалече не трябва едната или другата страна на купето да е по-наклонена от другата / на равен път разбира се / . Принципно не е много хубаво оборотите да падат драстично при навиване на волана на място / ако има хидравлика / защото са възможни проблеми с помпата или ремъка !!! Скоростите трябва да влизат меко и безпроблемно , на място или в движение , съединителя е хубаво да отлепя посредата някъде , при изрязване ако отлепянето на педала се промени , занчи съединителя ще си отиде скоро време :P Май това е горе долу ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Така нека първо да изясним какво е купе купето не е ли кола с 2-3 врати .Хечбека с 5 а седана с 4ри :hondarulez:Не е ли тъка.А добре де Д15Б2 е 16 клапана но моноинжекция нали.И може ли на моноинжекция да се сложи обикновенна Газова уредба ?И,последно има ли 4та генерация седан с мотор Д15Б2 и мотора еднакъв ли е с Д15Б2 дето го слагат на 5 Ген.?

на всички въпроси - ДАкупе е едно такова като седан, ама с 2 врати,хеч-а обикновено е с 3 врати, като 3-тата е багажник.само тия англичнаки развалят нормите със нещо между хеч и седан :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

в грешка си хечбек като не само за хонда а за всички коли е кола с 5 врати като 5тата е багажник.Има купета с 3 врати катотретата е багажник има и с 2 врати.А седана са си 4 врати .Но това малко извън темата .Да спомена че май най ми допада Д15Б2 или Д15з1 ша търся и къвто читав намеря :hondarulez:Има Д15з1 Седан ако под седан разбирамо кола с 4ри врати без да броим багажника.Лично съм го виждал и дори му прайхме ходовата част 89коня е по програмата Тек Док .Не разбрах също дали Д15б2 са еднакви и на 5та и на 6та ген .Говоря за 90 коня той ли е с 2 карба и всички ли Д15Б2 са моноинжекция с 2 карба ???Не разбрах също и за газовото /там съм гола вода какво може да се сложи и скъпо ли е /А доколкото си ми обяснил какво да гледам като купувам аз си знам има доста тънкости :P но все пак мерси ;)

Редактирано от ivaivalito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

за ръждата ела да видиш точно колко е изгнило кончертото ... нищо не е пипано по него ,а е удряно и пак няма ръжда ... има 2 или 3 точки на ръба на вратата ,които са с диаметър около 1мм и те са покафевели - нищо друго

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

за ръждата ела да видиш точно колко е изгнило кончертото ... нищо не е пипано по него ,а е удряно и пак няма ръжда ... има 2 или 3 точки на ръба на вратата ,които са с диаметър около 1мм и те са покафевели - нищо друго

Английска ламарина, какво да правиш :hondarulez:))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

в грешка си хечбек като не само за хонда а за всички коли е кола с 5 врати като 5тата е багажник.Има купета с 3 врати катотретата е багажник има и с 2 врати.А седана са си 4 врати .Но това малко извън темата .Да спомена че май най ми допада Д15Б2 или Д15з1 ша търся и къвто читав намеря :hondarulez:Има Д15з1 Седан ако под седан разбирамо кола с 4ри врати без да броим багажника.Лично съм го виждал и дори му прайхме ходовата част 89коня е по програмата Тек Док .Не разбрах също дали Д15б2 са еднакви и на 5та и на 6та ген .Говоря за 90 коня той ли е с 2 карба и всички ли Д15Б2 са моноинжекция с 2 карба ???Не разбрах също и за газовото /там съм гола вода какво може да се сложи и скъпо ли е /А доколкото си ми обяснил какво да гледам като купувам аз си знам има доста тънкости :P но все пак мерси ;)

Като се има предвид, че става въпрос за Honda хечбек е с 2врати + 1-багажник, купето си е с 2 врати и седана с 4. D15B2 и на 4 и на 5ген са еднакви то и за това е D15B2 - иначе щеше да е с други инициали. Въприсния двигател е моноинжекцион, двата карбуратора се слагат на D14A1. С газовата инст. мяна да имаш проблем - може би 30-40% от колите са с такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Брато виж ми подписа: те т'ва е 5ген ХЕЧБЕК ! Така го знае всеки и така ще те разбере и упъти... ако си мислиш, че не е така по-добре си свери часовника щото ще има много бъркане за в бъдеще.Успех с намирането на количката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

ахам ясно а мога ли на Д15Б2 да сложа газова но нормална ???Всимъл не газов инжекцион .И коко струва една газова уредба че въобще няма и идея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Карал съм CRX 1G, те си имат някой трески за дялане по защитата на ламарината и като напреднат годинките почва да си личи. Но това съвпада с твоите предположения, все пак въпросния CRX беше 87-ма год.

Сега карам Civic 5G, много съм доволен, много защитен автомобил. Но ще отворя скоба, колата беше в отлично състояние като я взех и се грижа за нея добре в това отношение. Сега е вече на 13 години и ако намери някой една точка ръжда по нея ще си върна думите назад.

Хондите не са като Аудитата в това отношение, но са среден клас в този вид защита. При добра поддръжка няма да имаш грижи с ламарините :P

А да не забравяме кой е измислил ръждата: Опел, така че моля не сравнявайте Хонда с таткото и майката на гнилоча :hondarulez:

 

п.п.:

Ето го Civic-а когато го взех, на 9 години: тук.

Ето как изглежда и в момента, 4 години по-късно: тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Orlin

За газта ще споделя моето мнение. Аз карам D15B2 с газова (не ижекцион) и засега дава разход около 10л/100км градско. Върви по-малко, но не е толкова осезаема разликата. Определено не е като "спънат кон". Към 400-500лв. може да си намериш газова. Поне моята толкова ми казаха, че са я взели (предишните собственици на автомобила). Реално за 10-15 хил. км се избива :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

в грешка си хечбек като не само за хонда а за всички коли е кола с 5 врати като 5тата е багажник.Има купета с 3 врати катотретата е багажник има и с 2 врати.А седана са си 4 врати .Но това малко извън темата .Да спомена че май най ми допада Д15Б2 или Д15з1 ша търся и къвто читав намеря :drool:Има Д15з1 Седан ако под седан разбирамо кола с 4ри врати без да броим багажника.Лично съм го виждал и дори му прайхме ходовата част 89коня е по програмата Тек Док .Не разбрах също дали Д15б2 са еднакви и на 5та и на 6та ген .Говоря за 90 коня той ли е с 2 карба и всички ли Д15Б2 са моноинжекция с 2 карба ???Не разбрах също и за газовото /там съм гола вода какво може да се сложи и скъпо ли е /А доколкото си ми обяснил какво да гледам като купувам аз си знам има доста тънкости :) но все пак мерси :D

май повечко обичаш да приказваш и по малко да слушаш -далече няма да стигнеш - много малко хора могат да кажат на 1net в този форум "в грешка си" -питаш за хонда -отговаря ти се за хонда-не бързай да спориш -по умен няма да станеш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

В това което съм написал на 1нет не съм го напписъл да с някъв умисъл .Просто съм прав и казвам.Нека модераторите заключат темата смятам че получих отговорите на въпроса ми а като си харесам количката пак ще питам :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ако човек застане до опел и се заслуша може да го чуе как гние. :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

ако човек застане до опел и се заслуша може да го чуе как гние. :drool:

Един френд кат се напиеше и разправяше, че нощтем като изленел на терасата

и като се заслушел можело да се чуе как вартбурга му го гризка ли гадинките!!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito


Един френд кат се напиеше и разправяше, че нощтем като изленел на терасата
и като се заслушел можело да се чуе как вартбурга му го гризка ли гадинките!!? :balloon:




Пич как можеш да сравняваш Вартбурга с Опела само обиждаш Варгата.Доста по малко гният от Опелите а и Двитактовите са по бързи от някои опели :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

В това което съм написал на 1нет не съм го напписъл да с някъв умисъл. Просто съм прав и казвам.....

Нямаш умисъл, но не си прав :drunk:

Колегите ти правят забележка, имено защото 1net е прав. Отговорите, които си получил на въпросите си са абсолютно верни. Можеш да направиш заключенията си на базата на тях и да потърсиш автомобила, който най-много ще ти приляга.

За да те улесня, ето малко снимки:

 

5 генерация седан:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

5 генерация купе:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

5 генерация хечбек:

Публикувано изображение

 

 

4 генерация седан:

Публикувано изображение

 

 

4 генерация хечбек:

Публикувано изображение

 

Успех :balloon:

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

Мерси пич за снимките .Аз имам едно много лошо качество и това е че много се оправдавам като знам че съм прав.Има си на идея какво е 4та и 5та генерация купе хечбел.Просто се занимавам с авточасти и там купето си го водят с 2-3 врати а хечбека с 5.Но тва не е кой знае какъв проблем,Спрял съм се илли на 5 ген седан.Първата снимкас мотор задължително D15Z1 или на 4 ген Хечбек :balloon: D15B2 И в краен случай седан 4ген ако има същия мотор Д15б2 :drunk: Айде най накрая някой да заключи темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

не разбирам защо да я заключвам, нооооо щом настояваш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...