Jump to content
Guest Antony

Предно или задно предаване

Recommended Posts

Guest Antony

Незнам за ваще наблудения, но мен много ме мъчи един въпрос. Кое е по добре . Предно или задно предаване. Не говоря за спокойно градско каране а за състезателно тъкова. Гледал съм доста клипчета с много бързи хонди, но ми се струва че въпреки огромните гуми които слагат сцеплението е по-малко при стартиране. Съответно има една граница над която неможе да се постигнат по добри постижения. Може и да не съм прав за това, но ми се стува че задното си е по-добре. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


Аз си се кефим на задното Сивика ми е втората с предно но не ме радва нещо
то деба не я ли по усучиш лекичко в завоя не е кеф, REAR RULEZ for me :P
аве с две думи можеш да правиш супер мноо кефски работи а с предното уй
Предното е за слаби шофери които кат загубят контрол и нема да се уврът у
насрешния а кротко в дървенцето :P единственото му прединство е подръжката :P

Гледах веднъж някво състезание с серийни коли до 2,5 литра и без Турбини
и ония изроди от ЕвроСпорт пуснаха някаква графика как Алфата нямала
никакъв шанс на старта пред BMW-то (забравих отчната цифра)
и верно ония го отнесе направо кат куцо пиле домат го отнесе ;):P:P

Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

нулево, Задното ВИНАГИ при спортно каране е по-бързо...... ноооооо това е на теория. Ако приемем еднакво добри шофьори, еднакви по показатели коли и т.н.... задното ще бие.... точканяма кеф с предно?!?!?!? в момента го откривам този кеф :Pпърво, определено е по-безопановторо, при състезателно каране иска повече настройка на колата и акъл на пилота, за да потдържа добро сцепление при излизане от завойтрето, влизане в завой с вратите на пред никога не е проблемчетвърто, добре настроена кола със предно може да омаже кола със задно на писта (погледни нулево за изключения ;) )пето, задното провокира лоши навици когато се опитваш да дрифтишшесто, предното провокира лоши навици когато влизаш в завойседмо, предното учи много за сцеплението на предната ососмо, задното наказва.... и трябва да се учи човек щото иначе лошов крайна сметка, най бързата кола на писта ще е "интелигентно" 4х4.... след това ще е задното и накрая предното.на пътя или в състезане между аматьори, победител може да е всеки, тъй като нито колите са еднакви, нито пилотите им.п.с. и все пак, след някоя друга година искам да покарам дърта тойота или мазда със задно :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

нулево, Задното ВИНАГИ при спортно каране е по-бързо...... ноооооо това е на теория. Ако приемем еднакво добри шофьори, еднакви по показатели коли и т.н.... задното ще бие.... точканяма кеф с предно?!?!?!? в момента го откривам този кеф :Pпърво, определено е по-безопановторо, при състезателно каране иска повече настройка на колата и акъл на пилота, за да потдържа добро сцепление при излизане от завойтрето, влизане в завой с вратите на пред никога не е проблемчетвърто, добре настроена кола със предно може да омаже кола със задно на писта (погледни нулево за изключения ;) )пето, задното провокира лоши навици когато се опитваш да дрифтишшесто, предното провокира лоши навици когато влизаш в завойседмо, предното учи много за сцеплението на предната ососмо, задното наказва.... и трябва да се учи човек щото иначе лошов крайна сметка, най бързата кола на писта ще е "интелигентно" 4х4.... след това ще е задното и накрая предното.на пътя или в състезане между аматьори, победител може да е всеки, тъй като нито колите са еднакви, нито пилотите им.п.с. и все пак, след някоя друга година искам да покарам дърта тойота или мазда със задно :P

Абе по- интересно ще ми е някое Шътълче озъбено и гневно под капака :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

задно , но само със задно или централно разположен двигател ! иначе не ме кефи става нестабилно :P шкода 120 рулез :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Antony

Абе по- интересно ще ми е някое Шътълче озъбено и гневно под капака rolleyes.gif

Ако можеше да се сложи от Шатъла цялата меродия на сивика и да стане 4x4 ще е готино. :P Ще е франкенщайн сивик :hondarulez: Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Във известното списание ауто билд (споменават 4е предела за предно предаване като мощност е 200-та кон4ета)(ина4е като се замислим всики спортни автомобили са с ЗАДНО)или 4 по 4 )а аз сам виждал хонда сивик рекодиорка:hondarulez: с предно предаване 9xx на 400ма:P това за шатала (има сивик 4x4 1.6 125 коня )

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

да има 4х4 виждал съм седан само че 16v civic :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Civic*6

задно , но само със задно или централно разположен двигател ! иначе не ме кефи става нестабилно :) шкода 120 рулез :drool:

Еми в момента по стечение на обстоятелствата карам Шкода 120 L :D . Иначе верно усещането на задното как се изстрелва колата и се вдига предницата не може да се сравни с нищо... Абе има плюсове и минуси и при двете и както казваше Радой Ралин: "Проверката е висша форма на доверие!" Качи се на едното, после на другото и ще разбереш за себе си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

задно , но само със задно или централно разположен двигател ! иначе не ме кефи става нестабилно :D шкода 120 рулез :drool:

Еми в момента по стечение на обстоятелствата карам Шкода 120 L ;) . Иначе верно усещането на задното как се изстрелва колата и се вдига предницата не може да се сравни с нищо... Абе има плюсове и минуси и при двете и както казваше Радой Ралин: "Проверката е висша форма на доверие!" Качи се на едното, после на другото и ще разбереш за себе си ;)
голям фен съм на хонда , но нищо не може да се сравни по стабилност със 120-ка със 150кила буркани отпред :) направо цепи завоя ... аз отдавна си мисля за една скодичка със хондов двигател - съвсем малко по-напред изнестен от нормалното му положение и двигателя ако може да е от NSX , със малко по-добро окачване и спирачки и айде на пистата ;) ... ма няма пари ... тая концепция не е добра за дрифт обаче прекалено малко суче задната ос и има недозавиване ако си невнимателен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

...Шкода 120 L :D . Иначе верно усещането на задното как се изстрелва колата и се вдига предницата не може да се сравни с нищо...

Ти от Шкодата ли го получи това усещане? Щото тя по принцип си е щръкнала отпред. Карал съм такава кола 1-2 години и въпреки скромните й 50+ коне се омазах в една топола. Бях пишлеме тогава, ама сега като се замисля ... с тази кола да влезеш в завой с над 100 си е руска ролетка. Мисля си, че има много лошо разпределение на масите. :) Виж предложенията на Емо за стара Тояга или Мазда ... :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

това със щтръкналата предница се получава като са ти омекнали задните пружини :) иначе си е доста равна и винаги прави старт на макс 50 коня на максимални обороти ( които не са много високи :D ) пускаш съединителя и тя наистина се изстрелва ,ама като се стигне до втора и голфа те настига и изпреварва :drool: ... шкодата просто си тръгва с 35-40 в зависимост от скоростната кутия и е голяма тръпка ...само да имаше и двигатела иначе не те знам какво си направил за да срещнеш дървото , нещо голямо ще да е било ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

A puncture ... front right on left turn with > 100km/h :drool: Де*ба беше шреди 7 години и пак се разтреперах... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

ae86 rulzzzzzadnoto si e kef puk i trebe da se probva predi 4x4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

А къде забравяте S 2000...ам ?! :drool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest LordVetinari

Лично мене предното си ма кефи пове4е! :drunk: Задното по-принцип уж трябва да е по-бързо все пак в Ф1 карат със задно.За мокро и заледено няма спор, 4е 4х4 е най-добре.От друга страна си спомням, че преди 3-4 години май бе6е 2003г Льоб спе4ели в Монте Карло с Ситроен, който не бе6е ВРЦ а само с предно, тогава май спе4ели и о6те едно рали на асфалт. Съ6то така в ДТМ където се състезават "серийни" автомобили редовн о колите с предно пе4елят.Мисля си, че има по-важни неща от това дали е с предно или задно колата като: окачване, баланс на колата, гуми, крива на мощността, шафьор :balloon: и т. н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Мисля си, че има по-важни неща от това дали е с предно или задно колата като: окачване, баланс на колата, гуми, крива на мощността, шафьор :drunk: и т. н.

:fun::balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

абсолютно вярно , но темата предполага въпроса "кое ви кефи повече" и мисля че всички на това отговаряме :balloon:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

шкода 120 рулез :D

нееее, истината е 130 рапидка с двигател от някакво ауди и шпер диференциал, обърнат (че двигателя сочи назад, а никой не иска 5 задни и 1 предна предавка). това нещо няма завиване докато не се научиш как да му подаваш леко задницата в завоя - но овладееш ли го, няма просто друга кола, която така да завива. и да се изстрелва от завоя, малко след като си целунал apex-а

За мокро и заледено няма спор, 4е 4х4 е най-добре.....Съ6то така в ДТМ където се състезават "серийни" автомобили редовн о колите с предно пе4елят.Мисля си, че има по-важни неща от това дали е с предно или задно колата като: окачване, баланс на колата, гуми, крива на мощността, шафьор ;) и т. н.

шафийора е истината, в Best Motoring се случва на доста пресечени терени, голям тежък прелюд с предно да накаже доста наточени хачи-року-та (АЕ86ци). които между другото имат ужасно задно окачване, на ладата е по-добре измислено дори!абе къде ги вкарахте тея 4х4 в спортното каране. Това е за КАМАЗ-ите дето газят из пустините. Японците вкараха де що електроника можаха в скайлайна, и пак understeer-ва. Шатъла колкото и да го надуваш, ще недозавива до припадък. и на всичкото отгоре не можеш да го изправиш като кола с предно ... винаги съм казвал, че 4х4 комбинира в себе си недостатъците на предното и на задното предаване. Че и за драг не става, там сцеплението му става повече, отколкото съединителя може да понесе. Там и лекото приплъзване на гумите е полезно ... а с 4х4 работата е изключително труднаи предното и задното могат да накажат жестоко неопитния шофьор, който се прави на шумахер. и в нито един от случаите "наказанието" не е ожулен преден калник, а размазан заденно все пак предното е по-лесно за свикване, по-малко баланс се иска за постигане на 'задоволителни' резултати - даваш газ -- предницата бяга ; връщаш газта -- предницата зацепва, задницата почва да се подава, или изскача изведнъж.докато при задното, и да върнеш газта и да дадеш повечко газ, задницата все е избягала. трябва да се поддържа определено количество газ, за да се поддържа сцеплението и особено ако искате леко приплъзване на задницата.това не е толкова валидно за серийните коли с по 4 цилиндърчета, които и без това са направени да поднася предната ос по-рано, а и са с антично предно окачване тип макферсън -- там предницата се подава доста преди задницата, която и няма много сила да се подаде, колкото и да сте груби с педала на газта.но при мощните коли нещата стават груби и сериозни. там се иска много добро познаване на машината, и нечовешки самоконтрол. който се натрупва с много тренировки. никой не се е родил научен да кара задно предаванеИ в DTM дори и аудитата са със задно предаване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Има и още нещо .... при пускорение тежестта се измества в задницата и без значение от предаването предницата се вдига , което означава и намаляване на сцеплението на предните колела. Затова за драг задното е по-добре , а ако сте забелязали на колите с предно слагат едни железа отзад които пречат на задницата да "пада".За лично мнение - предпочитам задно ,че с предно не може колата да си я връткаш в кръг :unsure: сериозно - задното е опасно за неопитни шофери и ако ще е мощна кола със задно за града е много добре да има куп стабилизиращи системи , които да ни спасяват от грешки. Пък като се излезе на пистата ... лудницата започва :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Има и още нещо .... при пускорение тежестта се измества в задницата и без значение от предаването предницата се вдига , което означава и намаляване на сцеплението на предните колела. Затова за драг задното е по-добре , а ако сте забелязали на колите с предно слагат едни железа отзад които пречат на задницата да "пада".За лично мнение - предпочитам задно ,че с предно не може колата да си я връткаш в кръг :ph34r: сериозно - задното е опасно за неопитни шофери и ако ще е мощна кола със задно за града е много добре да има куп стабилизиращи системи , които да ни спасяват от грешки. Пък като се излезе на пистата ... лудницата започва :blink:

ааа няма да се съглася... така наречения уиили-бар се слага и на предно и на задно, освен това и кола с предно може да се върти в кръг..... трябва да изровя едно клипче на което една циня петичка се въртеше буквално като пумпал и си седеше на едно място... нещо което пък не съм виждал от кола със задно :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

ааа няма да се съглася... така наречения уиили-бар се слага и на предно и на задно, освен това и кола с предно може да се върти в кръг..... трябва да изровя едно клипче на което една циня петичка се въртеше буквално като пумпал и си седеше на едно място... нещо което пък не съм виждал от кола със задно :D

Сигурно пича е включил на задна :bounce::drunk::fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dragorip

за колегата Magnum ще ме извиняваш ама от предното по пикливо нещо не съм карал издърпвало ама друг път колкото пъти съм се мъчил да ме вади предницата винаги се хлъзга и БАМ бордюрчеееее а за задното точно при него като върнеш гаста те испъва друг е въпроса че да караш задно както трябва се искат много умения и отговора на самия въпрос винаги съм казвал ако предното беше по добро от задното F1 ЩЕШЕ ДА Е С ПРЕДНОП.П А 4х4 е велико :drunk: то с него се :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes
:bounce: Аз пък не мога да разбера, що все се намесва Ф1, каква връзка има с тунинг автомобилите за дрифт, драг и т.н.)? Ми то и пистовия Скайлайн има "умно" 4х4, което работи според влизането в завоя и т.н. технически подробности... И защо, защото и само с 4х4 не става... За мен си е за "офроуд"... Мое мнение! Забравих само да спомена, че и аз съм на мнение, че след 200-те коня вече ще ми трябва задно :drunk:!!! Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dragorip

така нека да се оточним за какво спорто каране става въпрос ако е за дрифт драг и др.такива несъмнено задното бие винаги а защо се намесва F1 ами незнам по бърз и по стабилен афтомобил ако може така да се нарече деп.п без лоши чюства всичко е за да се разреши спора :bounce::drunk::fun:

Редактирано от dragorip

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Ф1 за мен си е нещо индивидуално, там не ти се налага след като си издърпал някой на пистата да си ходиш вкъщи със същата кола :bounce: ... Пък и при Хонда предното окачване, за тоя клас си е идеално замислено, според мен ... Абе, всичко е индивидуално!

Редактирано от Ashes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...