Jump to content
Guest japan

Въпрос за амортисьори

Recommended Posts

Guest japan

Имам следното питане, искам да сменя оригиналните амортисьори с по твърди.Искам все пак да не са много твърди.Има ли мярка с която производителите измерват тази твърдост? За да мога да сравня отделните модели а не да си купя и да видя че са прекалено твърди да ги продавам след това и т.н..Мерси предварително :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

не съм чувал да има мярка.... Кони например имат прословътата "червена серия" :yawn: които просто заменят фабричните. Ако пък вземеш жълти регулируеми ще можеш да си ги настроиш. Аз в момента карам с такива на малко над средната твърдост и ми е супер.. даже като сменя пружините ще ги натегна още щото се свиква :yawn:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest japan

не съм чувал да има мярка.... Кони например имат прословътата "червена серия" :P които просто заменят фабричните. Ако пък вземеш жълти регулируеми ще можеш да си ги настроиш. Аз в момента карам с такива на малко над средната твърдост и ми е супер.. даже като сменя пружините ще ги натегна още щото се свиква ;)

Мерси за отговора :hondarulez: .Имам още две въпросчета по темата:Кой внася Кони в София?Знаеш ли някоя англичанка с червено Кони да видя как е возията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Официалният вносител на KONI е "Руди-96" (тъпи педераси).Аз моите амортисъори ги чаках 3 месеца да ги докарат. Жълти регулируеми. Ако ги нямат на склад тези дето ще решиш да си вземеш да си готов да си почакаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

имат мярка, разбира се

Публикувано изображение

който е гледал Best Motoring, особено Hot Version, където са тунингованите коли, не може да не е забелязал, че дават твърдостта на пружините, и на амортесьорите.

 

ето още една графика, която не ми е много ясна обаче

Публикувано изображение

 

но забелязвам друго - на повечето регулируеми амортесьори се регулира rebound-а, което е обратния ход на амортесьора, разгъването. докато силата при компресия си е фиксирана ... винаги съм се чудил каква е ползата от много твърд rebound, какво се печели от това, че амортесьора бавно се разпъва - според мен дори напротив, трябва бързо да се разпъва, за да може гумата да следва пътя. иначе ще увисва във въздуха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

представи си много як reboud..... дали пък гумата няма да се фрасне в асфалта и да подскочиш пак.... освен това reboud-а почва да действа още докато си върху неравността и ако е много силен ще отскочиш.или поне аз така си го представям... някой да знае нещо повече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Имам приятел с англичанка който има H&R пружини и Bilstein амортисиори.Колата е доста свалена с 15 ки джанти на 55 гуми и вози на по зле от моята която е с оригиналните!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

спред мен rebaund-a трябва да противодейства на пружината да се ускорява а не да се разгъва - т.е. при добра настройка пружината след едно време трябва да се разгъва с константна скорост ... така от твърди пружини които реагират много бързо и силно няма да се получи удър със неравността ,защото към края на хода амортисьора ще отнеме част от енергията на пружината и след като скоростта към края на хода е намаляла няма да има силен обратен удър ... и това важи не само за хода надолу а и за този нагоре ... получава се че ще имаш бърза реакция на окачването ,но без излишни подскоци и друсане ... НО само ако е настроена добре системата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

оооооо интересно... при разгъване на пружината, в началото скоростта на разгъване е малка и амортесйора се съпротивлява малко. В края на разгъването обаче пружината се разгъва по-бързо и с по-малка сила. Заради по-високата скорост, амортесйора се съпротивлява повече и на фона на малката сила от пружината я успокоява много повече отколкото в началото на rebound-aя какъв интересен извод :unsure: Излиза е при много як ребаунд, пружината ще изостава от неравностите, а при много слаб ребаунд, ще притиска гумата прекалено силно и преждевременно към неравностите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

имат мярка, разбира се

Публикувано изображение

който е гледал Best Motoring, особено Hot Version, където са тунингованите коли, не може да не е забелязал, че дават твърдостта на пружините, и на амортесьорите.

 

ето още една графика, която не ми е много ясна обаче

Публикувано изображение

 

но забелязвам друго - на повечето регулируеми амортесьори се регулира rebound-а, което е обратния ход на амортесьора, разгъването. докато силата при компресия си е фиксирана ... винаги съм се чудил каква е ползата от много твърд rebound, какво се печели от това, че амортесьора бавно се разпъва - според мен дори напротив, трябва бързо да се разпъва, за да може гумата да следва пътя. иначе ще увисва във въздуха

ползата е , че ако те rebound-a както го наричате е "бърз" ще те тласка доста силно нагоре и от там губиш стабилност на пътя

 

:unsure:

лукчо и той писа за ненастройка:

типичен пример за НЕдобре настроена система е рязането на оригиналните пружини , а оставяне на стандартните амортесъорчета

и по тоя начин те изстрелва яко нагоре при неравност на пътя ;

 

така си мисля аз

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

 

имат мярка, разбира се

Публикувано изображение

който е гледал Best Motoring, особено Hot Version, където са тунингованите коли, не може да не е забелязал, че дават твърдостта на пружините, и на амортесьорите.

 

ето още една графика, която не ми е много ясна обаче

Публикувано изображение

 

но забелязвам друго - на повечето регулируеми амортесьори се регулира rebound-а, което е обратния ход на амортесьора, разгъването. докато силата при компресия си е фиксирана ... винаги съм се чудил каква е ползата от много твърд rebound, какво се печели от това, че амортесьора бавно се разпъва - според мен дори напротив, трябва бързо да се разпъва, за да може гумата да следва пътя. иначе ще увисва във въздуха

ползата е , че ако те rebound-a както го наричате е "бърз" ще те тласка доста силно нагоре и от там губиш стабилност на пътя

 

:ph34r:

лукчо и той писа за ненастройка:

типичен пример за НЕдобре настроена система е рязането на оригиналните пружини , а оставяне на стандартните амортесъорчета

и по тоя начин те изстрелва яко нагоре при неравност на пътя ;

 

така си мисля аз

 

Не само си мислиш , така е !!! Колата е стабилна при завои без неравности , в грдски условия няма ви говора кво става на павета :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho
:fun::bounce::drunk: не ме везмайте на сериозно .. това са си само мои изводи и не съм ги намерил добре написани никъде ,че да съм сигурен Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

някой друг да цитира 3 вложени мнения по 5 страници с 20 прикачени картинки, само за да добави 1 ред текст ?!? :bounce::drunk::fun::fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

Аз като си карам Субаро-то на РИЧАРД БЪРНС по гадните отсечки на Англия и Австралия , силно намалявам тоя РЕБАУНД ( особенно на задната ос ) щото много подскача и ми бяга от траекторията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...