Хондист 1 #1 Публикувано 27 Юни, 2012 Здравейте колеги и бъдещи такива ! От скоро време се оглеждам за купета 5-та генерация Vtec d16z9 мотора , но тъй като не разбирам толкова добре нещата свързани с Хондите , камоли че съм доста запален по тях , искам да попитам какво мислите за самата кола и какви са и плюсовете и минусите както се казва Скъпа ли е поддръжката , пъргава ли е ( и ако не точно кой модел на Civic купе е най-пъргав , говоря за 5-та генерация) , колко гори и така Предстои ми първа покупка на Хонда и незнам какво точно да оглеждам ( говоря за по-специални неща , които при другите коли не е така , например Vtec клапана). Решил съм твърдо , че това ще ми е колата и ще съм Ви много благодарен ако чуя вашите мнения и съвети Благодаря Ви предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 27 Юни, 2012 малко по трудно се намират с тоя мотор.повечето са d15b7-101.този който искаш е страхотен.подръжката не е скъпа,този е по пъргавия мотор.всичко,което важи за 5та хеч,важи и за купето.поразрови се във форума има много теми и информация.с 2 думи-няма да съжаляваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teddko 6 #3 Отговорено 27 Юни, 2012 Здравей колега.Аз от скоро съм с купе 6-та генерация д16у8.доволен съм карам е околко 2 месеца.засега само консуматив съм сменил.тои ми излезе околко 350.това са ремъците и трите маслото филтрите ролката без водната помпа.това е със смяната.На 5та генерация моеже и по малко да дойде.В ниските е малко мудна и после тръгва.Незнам какво имаш предвид пъргава но мисля е добре.разхода ми е 8-9 на 100 и не е жаля.Доколкото знам на 5та върви повече този мотор който си посочил.Няма да сгрешиш с колата!това е което знам за 6-та от времето което е имам дано помогне и нека колегите с 5-тици да се впишат в темата.Мога да кажа само купето си е купе . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #4 Отговорено 28 Юни, 2012 По-слабо обемните двигатели на Хонда са слаби в ниските но не чак толкова ,че да не може да се задвижи ,но пък за това е измислем великия VTEC ! Гледай да е читаво купето без ръжди ,а пък другото се прави . НЕ са скъпи частите така ,че няма какво да те притеснява . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadow_rr 0 #5 Отговорено 28 Юни, 2012 Имам седан 5-та с d16z7,който карам вече пета година без никакъв проблемИ все още ката се кача в нея ми доставя невероятен кеф.Няма да сгрешиш,УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
netrider78 1 #6 Отговорено 28 Юни, 2012 Honda принципно са добри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондист 1 #7 Отговорено 29 Юни, 2012 Благодаря ви много колеги , наистина ми помогнахте доста . Искам само да попитам относно Vtec-a , знам че се включва при 4000 оборота . Може ли да ме просветлите малко там , че да знам върху какво да обръщам повече внимание ( говоря за самия клапан , как трябва да работи и такива работи ) Иначе наистина са много рядки тези купета точно които търся , но се надявам да изпадне някое свястно в скоро време Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #8 Отговорено 29 Юни, 2012 VTEC-а захапва при различни обороти при Д серията в 5-та и 6-та генерация. Обикновено това се случва между 4800- 5500 оборота в зависимост от мотора, верноста на оборотомера и това дали не си е играл някои с колата. При активиране на VTEC-а не трябва да има придърпване, удар и тн, а само промяна в звука и продължаване на ускорението. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shadow_rr 0 #9 Отговорено 29 Юни, 2012 Като купиш нещо да се похвалиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #10 Отговорено 29 Юни, 2012 Аз карам такова купе четвърта година колега и когато го видя на пътя ,когато се кача вътре, ми доставя страхотно удоволствие все още което е много трудно да се случи ,като цяло сектата е сериозна и колата е невероятна.Много е здрава само да ,я поддържаш с оригинални части,не са скъпи.По двигателя нищо само газ и няма ядове това е само масло сменям по двигателя и един съединител смених и това е консумативи.По спирачките накладки самоо,по окачването там винаги се намира някой тампонче за смяна все пак все още съм с оригиналните тампони единствено скоро смених двата така известни големи задни тампони с оригинални и ми предстои биалети и като цяло се събраха доста работи по окачването,но не се и замислям да ги сменя,защото знам,че ще ми се отблагодари машината.Поогледай се не бързай,изпадат лачини колици,аз преди време,я издирвах моята 8 месеца ,но накрая знам какво взех поне.А разхода извън градско 5.5 го свалям без проблем,но до 100.,градско към 8 ,8.5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #11 Отговорено 29 Юни, 2012 много добре го е обяснил колегата Бобито.при нормално работещ клапан,колата трябва да продължи да ускорява доволно след 5хил об.ако имаш някъв добър спортен филтър,звукът става много приятел,предразполагащ към постоянно даване на gas. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Хондист 1 #12 Отговорено 2 Юли, 2012 Благодаря ви колеги за изчерпателните отговори ! Задължително ще се похваля , живот и здраве да е в скоро време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinata 0 #13 Отговорено 3 Юли, 2012 Honda принципно са добри.Подкрепям колегите, че 5-та генер. купе е едина от лесно подържащите Хонди със сравнително ефтини части, издравливи като коли, аз лично съм много доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #14 Отговорено 18 Юли, 2012 (Редактирано) Избора е правилния ,но нада ли ще се намери нещо не толкова изгнило като всички по пътя! Недей да търсиш точно този двигател,защото много по-важно е да си намериш читаво купе от колкото да търсиш двигател който може всеки момент да падне от ръждата на купето! Ако намериш хубаво купе и на цената която те удовлетворява го всимай без значение с какъв двигател е,а по-късно можеш да си го смениш с друг двигател,даже и с В 16 или В 18 което ще е супер! Когато ламарините са си отишли двигателя няма никакво значение .............послушай ме и няма да сбъркаш!! КОЛАТА Е КУПЕТО а двигателя е резервната част която винаги можеп да смениш............ Редактирано 18 Юли, 2012 от Riko_Chervenia 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове