Jump to content
Guest bojeto

Неустоичивост при висока скорост

Recommended Posts

Guest bojeto

та питането ми е нормално ли е над 180 км задницата ми олеква много просто я усещам как почва да шари на ляво на дясно .. някои има ли някакво решение на проблема или ако по някакъв начин го е решил ще съм благодарен ако споделичувал съм и че при сивик 5г пак има подобен проблем мерси предварителнопоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Сивик 5Г няма такъв проблем, особено при седаните. Стига да са ти здрави амортисьорите и окачването, и задницата следва пътя превъзходно. Понакога съм искал да я осуча и не съм успявал. Относно до CRX-а също не би трябвало да има подобен проблем. Седи си доста добре на пътя, стига отново окачването да му е здраво. Като карах CRX наистина задницата много му се сучеше и беше много по-непредсказуем в завои от Сивик 5Г Седан, но това се случваше само в завои и в каране от тип "рали". Съветвам те да огледаш цялото си окачване и задължително амортисьорите.Обясни по-подробно при какви ситуации задницата иска да ти се осуче. При ситуацията която описвам или в друг случай? Карал съм и двата модела на Хонда за които говориш и мога да ти помогна вероятно със съвет, а и не само аз, има и други доста опитни колеги тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bojeto

ние с теб се знаеме .. в един кв живееме .. карах едно време един опел астра гси .. както и да е значи задницата ми почва да шари по пътя като карам направо .. с висока скорост .. просто е немислимо .. над 180 вече.Колата както си варви направо и след горе опоменатата скорост започва задницата да ходи ту на ляво ту на дясно кофти е а амортисиори те са нови не е от тях и на реглаж съм ходил ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

............. а амортисиори те са нови не е от тях и на реглаж съм ходил ..........

Чувал съм че има тестер за амортесьори твойте щом са

чистак бърсак трябва да ти е безплатен, направи го :rolleyes:

а реглажа освен преден мост тряя и заден - комплексен

Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

ще ходи ако има луфтове - погледни си цялото окачване от до при мен в момента е малко подобна ситуацията , но на заплата се надявам да поръчам повечето неща и живот и здраве до1 месеца да съм сменил всичко , че сега не ходи само задницата ами и предницата.буквално си е някакъв ужас още след 150 ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest target

Здрасти имах такова клатушкане на задницата както го описваш при мен се оправи , като смених тампона на задния десен носач- ГОЛЕМИЯ ТАМПОН- между купето и задния носач и втулките на предните амортесйори . Преди да го свалим от хондата много малко беше закъсан едвам забележимо, а като го свалих си пролича че е за подмяна ,смених ги и сега е :hondarulez::rolleyes: Успех.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

ние с теб се знаеме .. в един кв живееме .. карах едно време един опел астра гси .. както и да е

Веднага се сетих пич :hondarulez: Честито за Хондичката, наистина не е нормално поведението, ще направя каквото мога, за да ти помогна. Като се гонихме по Цариградско като караше GSI-то, нали помниш седана, не мърда от пътя. Нещо по окачването ти има и, ще го намрим :rolleyes: Пиши на лични, може да се видим почивните дни да надникнем как е по колата, пък все ще разберем от къде е :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

и моя CRX сееше по пътя ама над 200като смених големите тампони на задния мост, се успа!но след като ги смениш, си направи задължително и реглаж на задния мостможе да се сменят тампоните и на регулиращите щангички отзад, и те доста се разбиватмежду другото може и в предницата да е проблема, някой шарнир - и да ти създава усещането, че задницата ти бягаако ти е много свалена предницата, се получава подобен ефект, рейката вече не е на нивото на ябълковидния болт на шенкела, и като влезеш в неравност, предните гуми се разтварят, като излезеш се събират (bump steer) по принцип не би трябвало да го усещаш като дърпане на някъде, защото за 2те гуми е еднакво (ако караш направо и неравността е напречна)та сменяй задните тампони, огледайте добре предно и задно окачване, тест на амортесьорите и реглаж на 2та моста - трябва да заспи задницата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...