Jump to content
Guest Dobromir

Съединител

Recommended Posts

Guest Dobromir

Някой може ли да ми каже когато при тръгване подскача цялата предница, това признак ли е че съединителя е към края на дните си? Както и да го отпускам подскача като попарена. При тръгване от по голям налкон отлепя чак най-горе но иначе отлепя нормално отдолу. Благодаря за информацията предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

Някой може ли да ми каже когато при тръгване подскача цялата предница, това признак ли е че съединителя е към края на дните си? Както и да го отпускам подскача като попарена. При тръгване от по голям налкон отлепя чак най-горе но иначе отлепя нормално отдолу. Благодаря за информацията предварително.

И на мен ми се случи нещо подобно преди седмица, но само 2-3 пъти - като тръгна с малко повече газ и съм навил волана около и повече от половината - тресе предницата все едно тръгва/изпуска, оправя се като натисна съединителя до долу и си тръгна нормално ... Някой ми спомена че е от дифренциала (повече се товарил на завой) , но ще се радвам някой по-запознат да даде съвет и на двама ни. А иначе моя съединител си отделя вече високо, но не е забуксувал още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

При мен също се получава,но не винаги.Мисля си,че това тресене се получава от феродовия диск/кофти феродо/ на съединителя или от демферните пружини на самия диск.А когато отделя горе,значи че диска си отива,но не е задължително веднага да започне да приплъзва,но е на път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Някой може ли да ми каже когато при тръгване подскача цялата предница, това признак ли е че съединителя е към края на дните си? Както и да го отпускам подскача като попарена. При тръгване от по голям налкон отлепя чак най-горе но иначе отлепя нормално отдолу. Благодаря за информацията предварително.

А ми в началото и при мен така правеше и даже си мислих че съм

със спортен съединител, но после забелязах че зависи от това

на какви обороти тръгваш, само при 1000-1500 се получава :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pepi

Пичове аз направо се побърках с тоя съединител смених феродов, притискател накрая и маховика и аксиала и пак бие на ниски обороти а когато е натоварена още по вече.Тампоните на двигателя също са здрави направо не знам. Когато съм на свободна няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

Колеги това е онзи проблем с прихълцването както има една тема. И аз съм сменил всичко и като е студена едва тръгвам. Тресе та знае ли се. И го прави около 1000-1500 оборота. Вече само от 2-ра тръгвам. Смених съединител, свещи, дистрибуторна капачка, палец, филтри, тампони на двигателя, тресе и тресе. Според мен е нещо в електрониката. Двигателят за мен се дави. Ако някои има решение много хора ще са му благодарни.

Редактирано от Jonini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

абе извода е просто :hondarulez: тръгвайте на 1500 оборота или малко отгоре и няма да имате проблем ... и аз съм така ...а иначе като го прави при форсаж , като тръгваш със завой - първо виж дали не пилиш гумите и не се усещаш :rolleyes: , не е нужно да пищят когато се въртят и много хора от това се бъркат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromir

Абе като гледам май доста хора имат проблем с това но то ще си покаже кога ще му дойде времето. За момента ще тръгвам по остро та да не скача :hondarulez: Забелязал съм и друго, че когато е студена и с по високи обороти, като тръгвам с малко повече газ и задържа на полу съединител се чува едно виене предполагам, че се чува от самия съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

абе то студен двигател и високи обороти не са хубаво нещо :hondarulez: даже и за хонда ... загрей двигателя , даже постой малко на място на празен ход за да не я мъчиш ... пък после я режи колкото искаш - иначе ще си имаш проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

тряяя да пусна някое клипче кво праи моита като пусна съединитела с 4000 оборота тръгване като след като съм го пуснал стрелката скача на 6000-7000 :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromir

Аз задължително я чакам да позагрее, никога не тръгвам веднага щом я запаля. Но оборотите от смукача са височки. Колко трябва да бъдат нормално при студен двигател? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Аз задължително я чакам да позагрее, никога не тръгвам веднага щом я запаля. Но оборотите от смукача са височки. Колко трябва да бъдат нормално при студен двигател? :D

не знам за твоята , нека специалистите да кажат , но предполагам че може да отиде и на над 2000 ако и е много студено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

моятя на -20 държеше 1900 оборота но мисля ,че си е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Колеги, и при мен го има съшия проблем.Появи се сега като захладня времето.Особенноако трагвам в завито положение - тресе та направо подска4а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromir

Ами като паля особено сега като позахладня отива на около 1500 оборота. :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Ами като паля особено сега като позахладня отива на около 1500 оборота. :)

Нормално,при мене все още е на 1250 ама скоро тъй кат гледам времето ще показва 1500 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, помогнете малко че нещо за запритесних и аз за съединителя. :)Случката е следната - бяхме на яз. Копринка и аз като за 1ви път там се набивам в доста офроад ситуация от която претоварих изглежда съединителя докато се измъквах на задна скорост. След това отворих капака и пушеше от него. Карам я тези дни и усещам леко приплъзване/тресене като тръгвам на 1ва, а преди това го нямаше. Като четох темите май съединителя съм го омазал - та въпроса ми е сега какво следва?!Колко според вас ще издържи така, да карам докато се скапе или може да се сменят някакви неща по него, а не целия комплект.За цените знам че трябва да се приготвя поне 500 лева за нов?

Редактирано от Tekkonkinkreet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако пртискателния е здрав-ще минеш с нов феродов и лагер или ако искаш икономия-само с лагер и слагане на феродо в/у старото :)Общо за всичко(притискателен,лагер и феродов диск) + труд около 400лв ще ти трябват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, аз ще ти кажа какъв ти е проблема за съединителя.Че не си отишул в Омбре сервиз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за цените - зле е положението.Май направо към нов ще се насоча. Забравих да кажа че колата е и на към 180 000 така че е дошло времето за нов.Добре, а направо да ходя към сервиза или мога да изкарам извесно време така? Колко според вас ще издържи и дали ще има някакви последици от карането така. В момента е доста леко придърпването, ще се влоши с времето или.. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не отварям нова тема ще пиша тук проблема е следния беше ми заминал съединителя (D14A1 civic) смених го с нов Японски (за пари не ме питайте :) ) комплект притескателен, лагер и феродов диск колата си тръгна нормално всичко окей и снощи паля да тръгвам включвам задна и съединителя зацепва колата тръгва и в следващия момент нещо изчатка колата предарпа и изгасна натискам съединителя педала потъва. Първо си помислих за жило днеска го погледнах не е жилото,на самата вилка се получи голям празен ход натегнах жилото колата включва скорст и тръгва без хъркане и нещо от сорта но проблема е там че жилото е почти натегнато до край п.п. дали се е счупило нещо вътре моля помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде бе хора помагайте няма ли някой който да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:) Колега, може вилката да е сдала багажа, може лагера да се е счупил, може притискателния диск да е дал фира, с две думи трябва да се отвори и тогава ще се разбере. Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nastezatelq

дали съм навъртял и 300км от както го смених к-т всичкото а за вилката не съм на 100% сигурен че е била здрава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя съединител е на сваршване..даже вече от доста време. Имах икономичното желание да накова феродо само,но ми казаха,4е феродо на хонда не се набивало. Или по точно няма проблем да се накове,но карало около месец два...Нека ако някое е по-наясно или го е правил да сподели какав е ефекта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се за оффа, но искам да питам за д15б2 каква е цената на целия комплект съединител

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мойта се полу4ава тресене ,но ако трагвам с 1200-1500 об. не го прави.има ли вероятност да не е съединител,а нещо дрого?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да загрее няколко минути мотора без да се пипа нищо - дори педала за газта и да не се върти волана(в крайни положения)...после я подкарваш с малко по високи обороти...и си караш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...