Jump to content
Guest edikoisi

регулатор за налягането на бензина

Recommended Posts

Guest edikoisi

въпроса ми е от какво става или как да се направи и как става работата с манометара ...и като съм почнал да питам имали смисал от него ?

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ако фабричния регулира добре, няма сисъл от него. Ако питаш за монометъра....има смисъл само в момента в който настройваш регулатора :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

тои може и да регулира добре но аз искам полека да сляза на 14 сек на пролет така че трябвали ми или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jonini

тои може и да регулира добре но аз искам полека да сляза на 14 сек на пролет така че трябвали ми или не

Имам колега в работата, които прави едно Polo преди 1 година и стана 3 ти на Божура. Та той като смени този регулатор каза, че разликата е много осезаема. Описа го така: Натискаш газта и колата не мисли, а рипа директно. Регулаторът бе около 4 пъти по-голям от нашите стандартни и бе едно от първите неща, които смени. Редактирано от Jonini

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

щом си решил няма връщане назад манометара сам по себе си само ти показва налягането на бензина така по лесно ще имаш поглед върху нещата защото като си го гледаш следиш и веднага ще разбереш ако имаш пад примерно 1 или 2 бара а това е ужасна загуба и на момента ще разбереш че вс е в регулатора.Ама няма смисъл да слагаш ако не си смениш регулатора да кажим с едно веберче и да дигнеш налягането на 4 бара,защото си е друго да тръгваш с по голямо налагане има си разлика.Ама за тази цел и помпата трябва да смениш да бъде и с повече дебит едно валбро на 250+ дебит ще я храни много добре.Ако ли не има един клапан в твоята помпа който се премахва и работи на по голямо налягане от което е било преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

а някой незнаели от каква кола може да се използва регулатора?или трябва да търся от някоя тунинг фирма ....

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Имам колега в работата, които прави едно Polo преди 1 година и стана 3 ти на Божура. Та той като смени този регулатор каза, че разликата е много осезаема.............

Ти да не работиш в Most Computers, ако е това Поло, наистина много бяга, ама не е само заради регулатора :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Според мен регулатора има смисъл! Ли4но мнение. Бях с некъв измислен, сега ще слагам Вебер4ето, но мисля да си остава манометъра да си седи във веригата,нядявам се да не загубя много от това!? Ами от какво става?, знам ли,мойто е свалено от Лан4ия,а има и оргиналдъ които се продават но са скъпи4ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

абе митак зимай от форд най разпространени са там има вебери :hondarulez: а който ти казва че няма смисъл от това което съм писъл по горе кажи му да продължава да си скътава колата в гаража и да казва че още не е готова или че има проблем с кабели и свещи както се оправдава редовно,няма да назовавам кой е но те всички знаят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Ако ли не има един клапан в твоята помпа който се премахва и работи на по голямо налягане от което е било преди това.

Можеш ли да ми обясниш малко по-обстойно за какъв клапан на помпата става въпрос?Нев е ли капсолована и няма кво да се бара по нея? Много ще ми помогнеш ако наистина има такъв който се маха и ми обясниш за него???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Едва ли фабричната помпа ще омалее на мотора, какво си решил да правиш, че искаш с цистерната да наливаш бензин в мотора?Нали не мислите, че мощността се вдига само с наливане на бензин. При атмосферните мотори сместта си е много добре определена и променянето на съотношението дава по-малко мощност, а не я повишава. Освен ако не си сгъстил до безобразие и искаш да не детонира или не си сложил много остри валове. Но това се настройва с необходимата техника. Все пак ти си знаеш де, така или иначе резултата ще излезне наяве като стъпиш на пистата. Ще стискам палци хондето да стане както очакваш :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

значи идеята е да развея българския флаг на международна сцена ...в момента по един или друг начин успявам да се държа в петицата с времена в порядака на 14.4-14.8 но за челните места ми трябват 13.9 -14.1 в зависимост от пистата....проекта е валова стеидж 2 и сгъстяване на около 11.5 и затова се интересувам от налягането на бензина...ако някой има други идеи за подобряване на времената нека сподели . :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

wheelie-bar :hondarulez: директна тръба от фуния на мястото на фара, до дросела - 76ммзадна врата от някаква гуфрирана пластмасаосвен стейдж 2 валовете задължително ще ти трябват раздвижени колела ако искаш да изкараш абсолютния максимум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

това ми се варти и на мен в главата ама на 5г много гадно се сваля фара пак пистата е далече и има ченгета но пак за жси4ко трябват жертви и ще видя какъв е резултата сега съм с фитара в подкалника ама там не се обдухва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

относно помпата базовата наистина ще и се скъси живота но никой незнаи с колко .зависи в какво състояние е .НО ЗА МИТАКА няма смисъл да го прави това е само компромис докато се намери помпа с по добри показатели.Относно как се маха за сивик 160 е правено за по малки незнам как седят нещата защото аз карам прелюд и несъм запознат,просто това което ви казвам е направено на един бъргаски сивик и затова ви споделям,пича който го праи ми е авер ще разпитам с точност как се маха тоз клапан и дали са еднакви на вс. сивици.Но пак казвам има осезаемост аз карам на 3 бара констант без падове имам си го от 700рпм до макс. а преди беше се покачваше срелката на манометара до 2,7 което оказва влияния на старта ,идеята е с 4бара констант при мен но сега си търся иа з вебер и помпа и тогава ще е още по добре така че лично мой съвет е ако имаш възможност сложи си едно валбро /помпа / с над 255л/ч и там вече налягането си определяте по манометара и регулируемия регулатор,но съм чувал 1е над 4 бара инжектора става да неказвам неуправляем става труден за експлоатация защото по4ва така ад се каже да пикае,това от мен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...