Jump to content
Guest ADH-Honda

D15b8

Recommended Posts

Guest ADH-Honda

СТава дума за Канадски Сивик 5-а ген. Хечбек, с просолвутия мотор D15B8, за незапознатите става дума за 1.5 8 (осем) клапана, около 70-ина коня ;) Интересува ме следното, защото знам че има няколко души с такива Хонди с такъв мотор тук ;) :

 

-как е вървенето ? Като максимална скорост, като ускорение, примерно сравнено с D15B2 ? Чул съм (ама колко е истина...) че Сивик 5-а ген. с такъв мотор повече от 150, 160км/ч (към 80-ина мили, нали тия модели са в мили... ;) )трудно ги правело - така ли е в действителност ? :) Не че трябва да се кара до дупка и да се конкурира Шумахер, но все пак - ако наистина му е толкова душата за макс. скорост, едва ли ще има и сила за добро ускорение/доускорение...... ;)

-как е разхода при този мотор (също сравнено с D15B2, чиито разход варира от 5 и нещо - 6, до около 8 - грубо казано де) - в смисъл, поне оправдава ли се по-слабия и муден мотор за сметка на разхода ил ие подобна историята като при карбураторния D13B2 (Който спрямо D15B2 не стига че върви по-малко, ами и гори повече) ???

-D15B8 е инжекцион ако не се лъжа, ама какъв по-точно - в смисъл, с колко дюзи е ? (дали е "пълен инжекцион", т.е. с 4 дюзи или е с 2 като D15B2) ?

 

 

И накрая ;) - бая ли е разправията да се направи един "swap", да се сложи някаква 16 клапанова глава от 1.5 или 1.6 литров мотор ? Мисълта ми е - коя друга глава би била най-оптималния вариант (от гледна точка на разправия, издирване на части и естествено - набутване на пари), тъй като тука май трябва и всмукателни и изпускателни колектори (нали е с 8 клапана мамка му ;) ) да се сменят, интересно дали инжекционната система трябва да се сменя, ако и тя да - май и компютър ще трябва... ;) Незнам, не съм сигурен, мога и глупости да пиша...

И накрая (то тия мои въпроси имат ли край ;) ) - горе долу, приблизително, колко би струвала една такава манипулация (знам че е много относително и най-вече зависи каква глава ще се намери, но все пак...) ?

 

Абе въобще не съм наясно за какво става дума :cool: Разяснете ми моля ви, за какво иде реч. 1NET - помагай колега ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

при карбураторния D13B2 (Който спрямо D15B2 не стига че върви по-малко, ами и гори повече) ???

...Малко Офф ...,ама кой те излъга че гори повече ??! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

баце, за кво сега трябва да разводняваме темата ? :cool: АКо можеш помогни, ако не - не пречи...отвори който и да е сайт или каталог на такъв модел Сивик, ще видиш че това което съм написал не са просто приказки а факти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RoadRaceR

Ок...прав си ...неуместна намеса спрямо темата ! Сори ! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Каква глава ще пасне на блок-а ти може да се разбере ако се съпостявят гарнитурите на главите :whistle: от там нататъка не е лесно , но щом пасват всичко може да се донаправи ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Що не звъннеш на Ребел-а.... Те си търкалят една такава от година и нещо вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

Алекс, к'во да ти кажа... Дилянка има такава от 1 година. Малко странен (за Хонда) двигател. Д15В2-ки съм карал 1-2, затова съпоставката няма да е много точна. Колата върви на ниски обороти, няма го типичния "ритник" :D над определена граница, просто си ускорява равномерно. До какви обороти не знам, защото няма оборотомер. Когато я тествах в началото, без никакво жалене повече от 5.7/100 не можах да изгоря (смесено - зареждам от пълен до пълен и просто не мога да засека само градско или извън...). Може би голямо значение имат и скоростите, които са доста дълги (приблизително като на моята англичанка), абе 160-170 км/ч и е предела на възможностите. 5-тата скорост е някакси... излишна... може би само по нанадолнище на магистрала е удачно да се включва. Има и зелена крушка за икономичен режим като на VTEC-E. Инжекциона е "пълен" и да си призная и мен ме човърка идеята за swap, но се въздържам, защото Дилянка е много доволна от двигателя. Перфектна градска кола (а и не само - засрамвал съм много "спортисти" по планински път с много завои като пътя Юндола-Белмекен, напр.), двигател с огромен ресурс (поради режима на който работи), нисък разход - това са плюсовете. Ако слезеш от В2 на В8 ще ти е трудна адаптацията и със сигурност няма да те радва толкова, според мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

как ме е яд че не го наснимах едно хубаво.........:drunk: имам глава между другото :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

как ме е яд че не го наснимах едно хубаво.........:drunk: имам глава между другото :fun:

каква, от какъв мотор ?Дай на лични ако искаш, да не чатим тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Какво излезе, на Диляна двигателя е 8 клапанов така ли? Аз много се чудих като я гледахме, излязоха ми от нета много малко сайтове и пишеше 16 клапана ... и главата поне външно изглежда като на В2Приятно върви колата, инжекцията доста и помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...