Jump to content
Guest lookcho

експеримент

Recommended Posts

Guest lookcho

искам първо да поясня че става дума само за експеримент ! и просто ми е интересно какъв ще е резултата ! ...значи въпроса е следния ... на скоро видях как един познат ,възрастен човек си разплва дървените въглища с нещо като сешоар ;) но съставен от а) електромотор 220V 0.45A 12Кrpm изкаран от печатарска машина на която е работел в такъв режим денонощно и е въртял редукторите които я задвижват ... и б) турбина (само едната половина) от неизвестна марка кола ... първо ми беше интересно какъв поток въздух издухва това нещо , но после реших да пробвам какво ще стане ако се опитам да запуша изхода - дали ще затормозя моторчето ,което е доста маломощно или ще го изгоря ... е не стана не успях да си задържа ръката така че да запуша дупката ;) по този повод ми е интересно дали някой от разбиращите люде би се заинтересувал да направим експеримент с подобна джаджа .. теоритически идеята е същата като със конвенционално турбо , само че тук турбината не загрява невъобразимо (съответно въздуха е студен) и няма лаг само трябва да се види колко трябва да е мощен електромотора , но като за начало мога да измуфтя този за който говоря ,въпреки че той е на 220V ... ... не казвам че това е нещо ново или невероятно , но ако може да се сложи едно такова моторче със съответната турбина на кола като моята , при която без да сменям сериозно хардуер не мога да вдигам много налягането ... може да се получи доста практична алтернатива на конвенционалното турбо .... бе ;) бало си мамата , я си кажете мненията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iceman

Ами точно по твоя въпрос незнам, но съм виждал на живо измишльотина с турбинка от прахосмикачка, ако се сещате! Беше вързано с ремъчна шайба към мотора (а да, става дума за Жигула), е, освен че е взела да гори повече ;) - незнам дали е имало ефект от към вървене! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

не разбирам много, но защо ми се струва че няма как да стане само с въздух колата да литне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

ако се вкара повечв въздух ще обеднее сместа и може да се счупи мотора ;) следователно трябва и повече гориво!!! за повече гориво има малко начини да се обогати но наи добре става с нов чип катос е оправят горивните таблици.Абе с ДВЕ ДУМИ НЯМА НАЧИН ДА СЛОЖИШ ТАЗ ДЖАДЖА БЕЗ ДА ДОНАСТРОЙВАШ ,ПУК ВЕЧЕ КОЛКО ВЪЗДУХ ЩЕ ВКАРА НЕЗНАМ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Абе то хубаво, ама то турбо лаг-а си има предназначение не е просто дефект, ако мога така да се изразя... представи си, че искаш да паркираш, айде да видим с това турбо като рипне след да кажем 4000об. как ще посрещнеш колата зад/пред която паркираш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

ако се вкара повечв въздух ще обеднее сместа и може да се счупи мотора ;) следователно трябва и повече гориво!!! за повече гориво има малко начини да се обогати но наи добре става с нов чип катос е оправят горивните таблици.Абе с ДВЕ ДУМИ НЯМА НАЧИН ДА СЛОЖИШ ТАЗ ДЖАДЖА БЕЗ ДА ДОНАСТРОЙВАШ ,ПУК ВЕЧЕ КОЛКО ВЪЗДУХ ЩЕ ВКАРА НЕЗНАМ.

за това казвам че искам да направя експеримент , ако беше просто да го завържа за тръбата с входящия въздух вече щеше да е направено и да съм ви казал резултата ;)

Абе то хубаво, ама то турбо лаг-а си има предназначение не е просто дефект, ако мога така да се изразя... представи си, че искаш да паркираш, айде да видим с това турбо като рипне след да кажем 4000об. как ще посрещнеш колата зад/пред която паркираш!

това не е много вярно ! на колите с турбо им слагат антилаг ;) защо ли ? ... а иначе при положение че е електрическо можеш винаги да го контролираш или изключишаз знам че няма да се получи нещо сериозно , но според мен си струва пробата ... и дайте някое по-сериозно анти-мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Абе то хубаво, ама то турбо лаг-а си има предназначение не е просто дефект, ако мога така да се изразя... представи си, че искаш да паркираш, айде да видим с това турбо като рипне след да кажем 4000об. как ще посрещнеш колата зад/пред която паркираш!

е къв е тоя паркинг пък ти 4к об ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ripper

Значи според мен нищо няма да стане, защото въпросния сешоар неможе да направи почти никакво налягане ;) въпреки, че дори съм виждал в ибей да продават такова нещо :cool: но отзивите които съм чул не са никак добри ... ако се получи някакво "кихане" това пластмасово сешарче става на парчета които познай къде отиват :) Та на кратко според мен нищо няма да стане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

Скоро четох в някакав форум за нещо подобно с духалка от парно и те се базикаха 1-ва степен 5 коня 2-ра степен 10 коня 3-та степен 20 коня :) Та мисалта ми е за духалка от парно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

Скоро четох в някакав форум за нещо подобно с духалка от парно и те се базикаха 1-ва степен 5 коня 2-ра степен 10 коня 3-та степен 20 коня ;) Та мисалта ми е за духалка от парно :)

ако е от калорифер 35 кончета :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

Значи според мен нищо няма да стане, защото въпросния сешоар неможе да направи почти никакво налягане :cool: въпреки, че дори съм виждал в ибей да продават такова нещо :) но отзивите които съм чул не са никак добри ... ако се получи някакво "кихане" това пластмасово сешарче става на парчета които познай къде отиват ;) Та на кратко според мен нищо няма да стане ;)

къде съм писал пластмасово ? и защо да не можеда направи налягане ? ...написах вече че става дума за половината ( единия охлюв ) от турбото на кола ... и как точно когато нещото което тежи 500грама се върти със 12-20К оборота ,а има електромотори дето могат до 40К , ще му повлияе кихването ? ... ае ве хора моля ви ;) то че е ташак ташак е ,ама вие дайте някоя смислена причина против ...сешорара пак повтарям е направен от мотор дето 20години е работел денонощно на печатна машина с 12К оборота и не е сдал багажа ,а турбината е работела върху камион (май , но не съм сигурен) и при тези обороти със сигурност е давала налягане ... кажете ми обективно ,защо да не работи ......а иначе ,колкото за експеримента , такива вързани към 220волта могат да се закачат 20 броя последователно ако искате ... П.П. някой може ли да ми каже колко ампера държи електрическата система на сивик примерно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

стават грешки :cool:

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

be vizdal sum eksperimenti(s duhalka za lista)det digat 34hp no ne si zasluzava spored men ima si turbo to si e za taia rabota drugoto si e za ta6akP.S.kvo stava s kirili4ata v foruma -mnogo gadno da pi6a na maimunuca :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...