Jump to content
Guest AngeloV

Проблем в ЕЛ инсталацията на Сивик

Recommended Posts

Guest AngeloV

Здравейте колеги,Имам едно питане към собствениците на Сивик - преди няколко дни изневиделица се сдобих с един Сивик, 1.4 ис, 99 година....като цяло доста приятна кола, но когато я купувах не съм забелязал че парното работи само на 4-та степен, на другите изобщо не духа, та исках да разбера дали е нещо сериозно, просто нямам време в момента да я закарам да сервиза. Благодаря предварително, а и последно...за да не пускам нова тема - ще ми каже ли някой каде и кога се провеждат срещите на клуб-а, и ще мога ли и аз да се включа в някоя сбирка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

Здрасти, колега! Аз също имам подобен пробелем, но на 3-та степен почва да духа. 1 и 2 ги няма. Имах желание да отворя да видя, но за целта се минава през елементи от климатика и реших, че не е по силите ми, а климата си действа добре и не исках да си отварям по-голяма беля.Иначе предполагам, че някоя клемичка не сработва и иска малко почистване.Ако научиш нещо по въпроса- моля да го споделиш тук!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bullkiller

от няколко дена и при мен има същият проблем, 1-ва и 2-ра степен не ми работят...'баси какво става тук, някаква тенденция се заражда..помагайте, плийз! ;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Колеги,проверете на този адрес,ще намеритецелия автомобил на части и без да разглобявате ще видите за какво става въпрос. http://hondatech.info

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NONE

На майка ми Нисана имаше същия проблем. Вентилатора работеше само на 4-та степен. Оказа се, че има една платка, която командва степените на вентилатора. Срещу 5 лв едно електричарче я оправи и сега няма никакви грижи. Предполагам, че и хондата има подобна, но идея нямам къде е. Преди да разбера, какъв е проблема, какво ли не чух. То не беше проблем в копчетата и задължителна смяна на целия команден блок, то не бе чудо. Успех в решаването на проблема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AngeloV

Имам съмнение че проблема при мен мож да идва от акумолатора, мисля че е за смяна, но от друга страна колата пали перфектно, и всички останали работи работят ( Фарове, ЦД, Чистачки и др.), не знам и аз кво да правя вече. просто от целия двигател акумолатора изглежда много стар вече, ако някой има нещо друго впредвид да казва, а и кажето моляви за тези сбирки че имам желание и аз да се включа ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didodido

Имам съмнение че проблема при мен мож да идва от акумолатора, мисля че е за смяна, но от друга страна колата пали перфектно, и всички останали работи работят ( Фарове, ЦД, Чистачки и др.), не знам и аз кво да правя вече. просто от целия двигател акумолатора изглежда много стар вече, ако някой има нещо друго впредвид да казва, а и кажето моляви за тези сбирки че имам желание и аз да се включа ;)

за МА9 95 година го имах същия проблем, прегарят едни товарни съпротивления на по ниските степени защото са по натоварени, тези съпротивления всъщност са няколко намотки от кантал (същото като на електрическа печка лъч, кварц.....те се намират в кутията на вентилатора. При мен до тях се стигаше като свалиш вратичката на жабката и отвориш капачето от горната страна на вентилаторната кутия и тогава всичко се вижда, взимаш малко кантал и един поялник и ...........всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Olmy

И аз имах същия проблем на мойта МА8-96 година. Бяха и прегорели товарните съпротивления, с които се регулират оборотите на вентилатора. Намират се под жабката в кутията на вентилатора от горната му страна. Ремонтирах ги като запоих на мястото на изгорелите 3-4 намотки от кантал с дебелина 0,5 и вече година и половина нямам никакви ядове! А иначе за блока с резистори така го водят в Service manuala, в Аутошоп Анастасов ми искаха 75 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Колегите горе са ви казали къде е проблема ;) А защо ви изгарят , защото не си сменяте често въздушните филтри за купето или е влезнал някакъв боклук и е изгорял на тези намотки ;) За англичанките пък и другите хонди се намират където ви казаха , подменят се и са идентични на куплунзи и форма на всички хонди тези намотки ;) Ако има някоя хонда която се продава за части , на дали някой ще ви иска повече от 5-10 лв ;) проверил съм и тези намотки са същите и на сивик 5г ;) и на Шътъл , май само телевизорчетата или сивик 3г не са същите , там не съм проверявал

Така изглежда намотката ;)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

Колегите горе са ви казали къде е проблема ;) А защо ви изгарят , защото не си сменяте често въздушните филтри за купето или е влезнал някакъв боклук и е изгорял на тези намотки ;) За англичанките пък и другите хонди се намират където ви казаха , подменят се и са идентични на куплунзи и форма на всички хонди тези намотки ;) Ако има някоя хонда която се продава за части , на дали някой ще ви иска повече от 5-10 лв ;) проверил съм и тези намотки са същите и на сивик 5г ;) и на Шътъл , май само телевизорчетата или сивик 3г не са същите , там не съм проверявал

Така изглежда намотката ;)

Публикувано изображение

;);) е за това иде реч ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax
Тук се вижда коя е джаджатаА тук пише как се тества и какви са параметрите на резистора.Утре ще си го оправя! ;);) Thank you, колеги! ;) Редактирано от gax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

взимаш малко кантал и един поялник и

;) Аз досега не съм виждал ЗАПОЕН кантал .... ама успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

взимаш малко кантал и един поялник и

;) Аз досега не съм виждал ЗАПОЕН кантал .... ама успех ;)
Принципно е много трудно , но става с някви врътки , проблема идва по нататък , защото пак ще здаде багажа , ако види зор , а зор вижда като е на 1-ва , 2-ра степен , защото там има най-слабо охлаждане ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

става с някви врътки

Така е баце ;) Има много начини, ама всичките се наричат заваряване а не запояване ;) Надявам се да пропуснат поялника и тинола, а с това и проблемите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hondichka d14a2

И аз имах същия проблем с мойта англичанка - не работеше на 1 и 2 степен.Едно приятелче свали реотан от един стар сешоар и го постави на мястото на старата намотка, и вече си работи цяла година без проблем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest My Honda

Колеги, аз имам друг проблем и понеже виждам, че има хора които са по-наясно с англичанките да питам - Светлината на 3те врътки на парното ми свети само по някога. Обикновенно като раздвижа степените за духане. 2 пъти се опитвам да разглобя за да стигна до крушките и не успявам. Някой може ли да ми обясни как се разглобява, ако проблема е в крушките или крушката? Може и да даде линк. Иначе ми горят често крушки като зареждането на акумолатора е нормално - 14.1, има ли връзка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Колеги, аз имам друг проблем и понеже виждам, че има хора които са по-наясно с англичанките да питам - Светлината на 3те врътки на парното ми свети само по някога. Обикновенно като раздвижа степените за духане. 2 пъти се опитвам да разглобя за да стигна до крушките и не успявам. Някой може ли да ми обясни как се разглобява, ако проблема е в крушките или крушката? Може и да даде линк. Иначе ми горят често крушки като зареждането на акумолатора е нормално - 14.1, има ли връзка?

На аглийските сивици, за да им смали6 таблото с врътките за духлаките - трябва запо4не6 с махането на пластмасите 4ак от задния пепелник.Миля че имаше във форума тема как то4но става това.А ин4е може6 да пробваш през дупката за касетофона да свалиш кру6ките,ама не съм много сигурен, 4е оттам ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Някой може ли да ми обясни как се разглобява, ако проблема е в крушките или крушката? Може и да даде линк. Доколкото разбрах за това питаш?...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

Някой може ли да ми обясни как се разглобява, ако проблема е в крушките или крушката? Може и да даде линк. Доколкото разбрах за това питаш?...

Ето линкТук се описва разглобяването - лесно е, но иска малко времеИначе на мен вече ми духа парното и на 1-ва и 2-ра степен. Нямах кантал за смяна, но направих снадка с 1 клемичка (само метал) и естествено съпротивлението съответства на предписаното. Благодаря на колегите за точната диагноза! :whistle:;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ashes

Някой може ли да ми обясни как се разглобява, ако проблема е в крушките или крушката? Може и да даде линк. Доколкото разбрах за това питаш?...

Извини ме, нещо не бях в час:http://www.hondaworld.ru/manuals/civic95-97_21-17.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...