Jump to content
Guest dj_mi6o

D15b2 Vs D15z1?

Recommended Posts

Guest lookcho

това 77 е при колелата и като се има предвид колко са загубите попринцип си е направо добре :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

това 77 е при колелата и като се има предвид колко са загубите попринцип си е направо добре :cool:

прав е лукчо, загубите са 14%

това не е малко, но не е и изключение, и то и при нови автомобили.

Ето тук няколко теста

 

Toyota Corolla 1.8 VVTL-I T sport -- -13% / -10%

Nissan 350Z -- -12% / -11%

Mazda MX-5 1.8 -- -15% / -12%

Lexus IS 200 -- -10% / -11%

Fiat Brava 1.6 -- -12% / -13%

Alfa Romeo 159 2.2 JTS -- -15% / -7%

BMW M3 Coupé -01 -- -12% / -7%

 

Ето ти и няколко ХОНДИ за сравнение

Honda Civic 1.4iS -96 -- -8% / -10%

Honda Civic Type-R -05 -- -8% / -10%

 

Това между другото е доста интересна графика. Искам да отбележа:

Stated engine performance / Engine power / at 1/min -- 7400

Powertrain performance / Wheel power / at 1/min -- 7808

 

Stated engine performance / Engine torque / at 1/min -- 5900

Powertrain performance / wheel torque / at 1/min -- 6818

 

Тоест излиза още по-високооборотен двигателя, отколкото Хонда са го обявили! Дори се оказва по-високооборотен от някои нови (и не толкова нови) двигатели като М3, Audi RS4, които по книжка (би трябвало да) имат по-високи обороти, но се задъхват в 'лютеницата', а хондата - не! При това не е двигателя на Integra Type-R или на S2000, които се развъртат още, с по 20 / 40 коня!

 

 

Но да се върнем на графиките - 10% по-ниски резултати за нова кола са нормални. Но не и задължителни, виж Маздата отдолу, че и някои Аудита, и алфички дори. А какво остава за 10 годишна кола, на която може и катализатора да е задръстен (задъхва се на високи обороти) или да има някакви други дребни проблеми (кабели, свещи и т.н.). Сега вярно, че някои хонди дадоха фабричните си данни, а някои дори и по-високи - но обикновено това са пипани коли.

Mazda 6 MPS -06 -- +3% / +2%

Редактирано от Magnum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

E това е пове4е от из4ерпателна информация,която може само малко да ме пооспокои!Евала Магнуме за инфото, малко ми върна оптимисти4ното мислене, 4е ха,аха бях увесил нос ве4е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

загубите варират при хондите от 8% до 17%от двигател към колела:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

и от '93 до '07 :P

:D:P:P доста добре казано!коментара е излишен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Моята D15B2 даде 85 коня на колелата на диноденя тогава. Не съм я мерил без въздушен филтър, както си се движи по улиците с пълното обурудване. Магнума ми е свидетел, той караше тогава един Сивик Телевизор. Аз нямах никакъв тунинг освен един K&N филтър, бях си сток от всякъде.

Z1-ците не са по-слаби мотори, аз никога не съм им бил противник. Просто заради икономичния си режим се развъртат малко по-бавно и за това са с по-слабо ускорение. Което го доказаха и цифрите, които постнах тук към темата с каталожната информация и за двата модела. Много голям спор се разви според мен, а няма голям смисъл, защото и двата мотори на Хонда са много добри :D

Ако искате мога да сканирам графиката от този диноден и да я сложа в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Ако искате мога да сканирам графиката от този диноден и да я сложа в темата.

Demone, мани ти оная старата графика сме я виждали,я покажи ти последната.Значи получих много ценна и пълна информация за З1, която ми беше нужна, за което - много, много благодарности на вси4ки. Ве4е имам и отговор защо мойта З1 вървеше и преди (когато беше 100% сток), пък и сега продължава да се държи много по-добре от сток Б2 и останлите З1.Стимула ми е един приятел тук във Видин Сивик Хеч с Д16З6, който за съжаление претърпя сериозен ремонт на двигателя и сега малко го жали, но когато се налага се жертва заради мойте желания за тестове - той ми е мерилото и скоро ще си казваме здрасти през страни4ните стъкла с него!!!:rolleyes:;);) (е само че , ако той не пипа нищо де :P , а аз сменя още някои нещица) ;) Засега ми дава възможнбост да чета отблизо задният му регистрационен номер или ако успея да му открадна старта, най много да се вгледам в задната му джанта :) По4ти го бих на 400м и ми беше много 4удно,както на него,така и на мен и вси4ки които го видяха това,но полсе се оказа 4е е имал сериозен проблем с двигатела и му запо4наха мъките, но сега важното е 4е е пак ОК ;) Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ако искате мога да сканирам графиката от този диноден и да я сложа в темата.

Demone, мани ти оная старата графика сме я виждали,я покажи ти последната.Значи получих много ценна и пълна информация за З1, която ми беше нужна, за което - много, много благодарности на вси4ки. Ве4е имам и отговор защо мойта З1 вървеше и преди (когато беше 100% сток), пък и сега продължава да се държи много по-добре от сток Б2 и останлите З1.Стимула ми е един приятел тук във Видин Сивик Хеч с Д16З6, който за съжаление претърпя сериозен ремонт на двигателя и сега малко го жали, но когато се налага се жертва заради мойте желания за тестове - той ми е мерилото и скоро ще си казваме здрасти през страни4ните стъкла с него!!!;);):) (е само че , ако той не пипа нищо де ;) , а аз сменя още някои нещица) ;) Засега ми дава възможнбост да чета отблизо задният му регистрационен номер или ако успея да му открадна старта, най много да се вгледам в задната му джанта ;) По4ти го бих на 400м и ми беше много 4удно,както на него,така и на мен и вси4ки които го видяха това,но полсе се оказа 4е е имал сериозен проблем с двигатела и му запо4наха мъките, но сега важното е 4е е пак ОК :P
И каква е причината твоята оригинална З1-ца да вървъ повече :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

 

Ако искате мога да сканирам графиката от този диноден и да я сложа в темата.

Demone, мани ти оная старата графика сме я виждали,я покажи ти последната.

 

Не даваааааам :)

Абе не е под 130 коня на вала според мен, но реално хубава нова графика нямам. Използвахме диното с Емо да нагласим чипа на колата, дадох към 8 десети по-добро време на Божурище и слезнах в 16-китe ;) но на диното не отчетохме повече мощност. Това беше големия парадокс, диното даваше като преди ~110 коня на колелата, а колата върви доста повече от преди.

Между другото се оказа, че съм бил с износен съединител по това време и може диното за това да не е отчело повече мощтност, а да е показало като преди 110 коня на колелата. Вероятно съединителя е боксувал, след това доста усезаемо се скапа и дори едвам превключвах скоростите. Но около 3 часа в бокса, нов съединител и ъпгрейд на скоростите от S20 към S40 и сега пак съм в бизнеса, даже и с по-нов модел скоростна кутия :P

 

Благодарности на Darcosi. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beast

Аз не че разбирам много ма от сгъстяване на мотора май се качват НМ не коне ма може и да съм в грешка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Аз не че разбирам много ма от сгъстяване на мотора май се качват НМ не коне ма може и да съм в грешка :rolleyes:

И аз незнам вече какво се качва, но 8 десети (почти секунда) на 400 метра си е добър резултат. И то за тези времена и този мотор с това купе. Някой казват, че се качвали коне, други не..... Абе важното е да хвърчи автомобила, пък все нещо трябва да се е качило като си станал по-бърз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Малко офтопик от мен но сори.Някой може ли да каже в какво се изразява разликата м/у инжекциона на з1-цата и този на з6-цата.Дали разликата е само в блока и главите или и инжекциите са им различни.А и какъв е дебита на дюзите на единя и на другия мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Малко офтопик от мен но сори.Някой може ли да каже в какво се изразява разликата м/у инжекциона на з1-цата и този на з6-цата.Дали разликата е само в блока и главите или и инжекциите са им различни.А и какъв е дебита на дюзите на единя и на другия мотор.

Разлика кореннна има в блока (в хода на буталото и затова З1 е 1.5 , а З6 е 1.6!)2.Разпределителните валове също са разли4ни, едната глава се води П07 (тази на З1), а ако не се лъжа на З6 е П08 (нека ме коригират ако съм объркал)!3.Разлика в самите инжектори мисля 4е няма и на двата двигателя са по 240сс., както и в мап сензора ...................4.Само като погледнеш оба4е вход.колектори на З6, то тези които са на З1 ти заприли4ват на детска игра4ка :) Дроселовата клапа е зан4ително по-голявма на З6 от З1З1 е направен да лапа малко, а З6 да литка - достатъ4но основание за разлики!!!!!На З1 има камара вакум4ета и боклуци заради гонитба на икономия, за скоростните кутии не ми се говори, разликата е с цяла 1-ца в крайното предавателно 4исло.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!разликите са доста, ммога да ти прата документация и на двата двигатела ако те интересуват подорбности! Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...