Jump to content
CDP

Прекъсва ми при палене

Recommended Posts

Здравейте :)Ситуацията е следната :почти при всяко палене особено рано сутрин, а понякога вече и при топъл двигател - за около 10-20 сек двигателя прекъсва и работи на 3 цилиндъра.Обикновено след изфорсирване се оправя.Кабелите са сменяни преди 10 000 км свещите и те там някъде.Възможно ли е да имам язва в гарнитурата на някой цилиндър,тъй като наскоро имах и спукано маркуче по охладителната система ,а радиатора е лепен 3 пъти ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи си навил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са NJK ,обмислям и идеята да става някъде конденз по кабелите или делкото тъй като във Варна доскоро бяха големи температурни разлики ден-нощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... днес колата вдигна малко повече температура и пръсна със страхотен тътен дебелото водното съединение отиващо в радиатора и угасна на място след което мисля че вече проблема е ясен....... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ще се сваля така или иначе главата си мисля да сменя и едни сегменти тъй като ми понагорява масло 2-3 л на 10 000к ще ме посъветвате ли за марка качествени сегменти и може ли само тях да сменя без да шлайфам блока?Евентуално ако са добре биелни и основни лагери необходимо ли е да се сменят и те ? Шлаиф на колянов вал в случая ? Благодаря на отзовалите се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ще се сваля така или иначе главата си мисля да сменя и едни сегменти тъй като ми понагорява масло 2-3 л на 10 000к ще ме посъветвате ли за марка качествени сегменти и може ли само тях да сменя без да шлайфам блока?Евентуално ако са добре биелни и основни лагери необходимо ли е да се сменят и те ? Шлаиф на колянов вал в случая ? Благодаря на отзовалите се

Моят съвет е щом ще се сваля главата задължително да мине шлайф,смяна на сегменти и гумички на клапаните плюс нова гарнитура на главата,защото 2-3 литра на 10000 км е много...За лагерите и шлайф на коляновия вал да преценят майсторите...Успех с ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой е трил, ма да напиша пак...гумички не сменяй и това с шлайфането на вала го забравяш!!!Рони, кой слага гарнитура втора употреба???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги, готвя се за ремонт но незнам колко пари да си подготвя.Грубо сметнато сегменти 150 лв гарнитура 40 ,шлайв глава 30 ,масло 50,антифриз 10 другото вече е за труда на майстора който ще я прави .... впрочем колко трябва да му струва труда за цялата процедура ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...