CDP 2 #1 Публикувано 2 Юни, 2012 Здравейте Ситуацията е следната :почти при всяко палене особено рано сутрин, а понякога вече и при топъл двигател - за около 10-20 сек двигателя прекъсва и работи на 3 цилиндъра.Обикновено след изфорсирване се оправя.Кабелите са сменяни преди 10 000 км свещите и те там някъде.Възможно ли е да имам язва в гарнитурата на някой цилиндър,тъй като наскоро имах и спукано маркуче по охладителната система ,а радиатора е лепен 3 пъти .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 3 Юни, 2012 Какви свещи си навил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #3 Отговорено 3 Юни, 2012 Свещите са NJK ,обмислям и идеята да става някъде конденз по кабелите или делкото тъй като във Варна доскоро бяха големи температурни разлики ден-нощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #4 Отговорено 4 Юни, 2012 Така... днес колата вдигна малко повече температура и пръсна със страхотен тътен дебелото водното съединение отиващо в радиатора и угасна на място след което мисля че вече проблема е ясен....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #5 Отговорено 5 Юни, 2012 След като ще се сваля така или иначе главата си мисля да сменя и едни сегменти тъй като ми понагорява масло 2-3 л на 10 000к ще ме посъветвате ли за марка качествени сегменти и може ли само тях да сменя без да шлайфам блока?Евентуално ако са добре биелни и основни лагери необходимо ли е да се сменят и те ? Шлаиф на колянов вал в случая ? Благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roni_c 2 #6 Отговорено 5 Юни, 2012 След като ще се сваля така или иначе главата си мисля да сменя и едни сегменти тъй като ми понагорява масло 2-3 л на 10 000к ще ме посъветвате ли за марка качествени сегменти и може ли само тях да сменя без да шлайфам блока?Евентуално ако са добре биелни и основни лагери необходимо ли е да се сменят и те ? Шлаиф на колянов вал в случая ? Благодаря на отзовалите сеМоят съвет е щом ще се сваля главата задължително да мине шлайф,смяна на сегменти и гумички на клапаните плюс нова гарнитура на главата,защото 2-3 литра на 10000 км е много...За лагерите и шлайф на коляновия вал да преценят майсторите...Успех с ремонта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 5 Юни, 2012 Някой е трил, ма да напиша пак...гумички не сменяй и това с шлайфането на вала го забравяш!!!Рони, кой слага гарнитура втора употреба??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CDP 2 #8 Отговорено 7 Юни, 2012 благодаря колеги, готвя се за ремонт но незнам колко пари да си подготвя.Грубо сметнато сегменти 150 лв гарнитура 40 ,шлайв глава 30 ,масло 50,антифриз 10 другото вече е за труда на майстора който ще я прави .... впрочем колко трябва да му струва труда за цялата процедура ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове