Jump to content
Guest BOSTONIAN

Проблем,буталцето при накладк. не помръдва?

Recommended Posts

Guest BOSTONIAN

Колеги,дайте съвет.Днес при опит за смяна на накладките,не успях да избутам буталцето на челюстите!Един съсед ми даде инструментче с врътка, с което чрез натягане да се избута,но буталото не мърда. :) Същото е с кръстовиден нарез,да не би да се навива?Изглежда тъпо,но на Хонда до сега не съм сменял накладки.Става въпрос за задни накладки на англичанка с дискови спирачки.Ако някой знае нещо,моля нека да сподели. ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest preludefan

Те тиа нарези не са за друго-навиваи смело :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

въртиш по часовниковата стрелка/ на дясно/ и нямаш ядове ;) това го изживях преди 4 месеца :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Колеги,дайте съвет.Днес при опит за смяна на накладките,не успях да избутам буталцето на челюстите!Един съсед ми даде инструментче с врътка, с което чрез натягане да се избута,но буталото не мърда. :drunk: Същото е с кръстовиден нарез,да не би да се навива?Изглежда тъпо,но на Хонда до сега не съм сменял накладки.Става въпрос за задни накладки на англичанка с дискови спирачки.Ако някой знае нещо,моля нека да сподели. :):)

Ако са задни ,то прибирането на буталцата се извършва чрез навиване надяно.............и съответно се натиска навътре, това се получава така ,тъй като спир. апарати са комбинирани за крачна и ръчна спирачка , като конструкцията им е такава че буталцето се навива на един шпиндел, а този шпиндел отдолу се бута от механизма за ръчната спирачка...........буталцето трябва да има луфт във резбата........в противен случай няма да се връща и ще задържа спир. апарат............. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSTONIAN

Колеги,благодаря много.Стана с навиване :) ,както ми казахте.Надявам се само да не натегнат спрачките,тъй като доста навих буталцето(приблизително до гуменото уплътнение). От "DJ Tymbi" разбрах че трябва да има луфт,мисля че не съм стигнал края на резбата. :drunk::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DJ Tymbi

Колеги,благодаря много.Стана с навиване :) ,както ми казахте.Надявам се само да не натегнат спрачките,тъй като доста навих буталцето(приблизително до гуменото уплътнение). От "DJ Tymbi" разбрах че трябва да има луфт,мисля че не съм стигнал края на резбата. :drunk::)

Луфта за който споменах, трябва да го има независимо каде е буталото, дори и при навито напълно буталце, трябва да има луфт аксиален ( нагоре и надолу) този луфт е направен за да може като се пусне спирачката да може буталцето да се освободи достатъчно добре, а не да чака да падне налягането на спир .масло......... ;) ако го няма, това значи че има нещо което го държи, я клеасало бутало или цилиндърче, я оринга вътре задържа много буталото и т.н. Луфта е заводски направен и се получава от това че резбата на шпиндела е по едра от резбата на контрата на буталцето........ т.е. луфта е там , в резбите........... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да, така е. Аз мойте ги бях разглобил, защото буталцата ми бяха ръждясали. Както и да е. Някъде бях чел, че на всяка смяна на задни накладки е почти задължително да се почистят хубаво водачите на които се движат челюстите, иначе клеясват и почват или да греят, или да не спират. Иначе за настройата няма проблем, те си се самодонастрйват :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...