Jump to content
Guest Founder

Лесно ли пали когато е студена ?

Recommended Posts

Guest Founder

нещо имам проблем при паленето когато ми е студена колатавъртя и в първия момент ха да запали , но уви ... само като че ли взема въздух за секунда и пак гаснеднес ми се случи подавам на контакт 4-5 пъти преди да запали и то с подаване на малко газ ...нормално ли е ? и на някой от вас дали му се е случвало такава случка :worthy:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

при мен и май при доста други хора подобен проблем имаше от главно реле ... ама не мога да съм сигурен ... беше все едно че й спира въздуха , но се оказа че бензиновата помпа не качвала гориво преди палене и затова само припалваше с остатъците от предното гасене и после гасне ... и ми се налагаше да пробвам по 10 пъти докато качи ... пробвай следното : като завъртиш на контакт докато си прави диагностиката трябва да има едно бръмчене за около 2 секунди ...това дето го пиша може и да го знаеш ,ама все-пак :) .... и нека гросмайсторите да се изкажат по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Не съм сигурен , но мисля 4е има вероятност и дат4ик (темепературен) да се базика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

има си го този "шум" около 2 секунди ;)а щом го има все ми се струва , че би трябвало да си е подкачило достатъчно гориво и като завъртя да пали ... иначе останалото за тва че все едно и спира въздуха .. аха и нешо подобно ми се струва.но пък когато съм я карал след това си пали без проблемсамо при студена кола е тоя фал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Относто кога работи помпата. При даване на контакт и светнат лампите, докато свети checka работи помпата, като загсне помпата е подкачила, получава се малко като при дизелите със свещите. Но за паленето може да са много неща провери свещи, датчици и т.н. Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

Това ще да е от релето, на мен ми правеше така, свалих го един пичага жичкаджия го постегна с калаец и работата се оправи.И аз като тебе мъчех мъчех се гаснеше дига оборот до към 3-4к и мууууу гасне, но като запали немаше проблем, от релето ти е, до бушоните е но е на гадно място :)( голям к.р докат го сваля, но си завлужава сега е супер, врътваш и пали без проблем.Можеш да разбереш също дали е заминало релето ако не ти бачка и люка от време на време, той пак май е на това реле моят се ебаваше но сега е добре като оправих релето се оправи,отваря се и се затваря без никви проблеми

Редактирано от M_TYPE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

хух :) люка си ми бачка перфекшъна и не вдига въобще обороти камоли до 3-4к ;) просто стрелката на оборотите мърда до не повече от 1000 и то за секунда и пак рухва всичко долу и гасне аз дори немога да нарека това нещо "палене за момент" понеже неможе да захапе въобще :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

хух :) люка си ми бачка перфекшъна и не вдига въобще обороти камоли до 3-4к ;) просто стрелката на оборотите мърда до не повече от 1000 и то за секунда и пак рухва всичко долу и гасне аз дори немога да нарека това нещо "палене за момент" понеже неможе да захапе въобще :)

А как ти е компресията?И като запали веднъж после пали на четвърт нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Веднъж като запали след това пали още при първото чукане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Gandalf

Колега при мен има същият проблем, с тази разлика че когато колата е студенапали от раз, а като е загряла става точно номера който ти описваш - стрелката отива на 1000и след това веднага светват лампите за маслото и акумулатора.П.С. Винаги чакам да ми загасне check engine-a

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zora

Не че разбирам нещо, но дали не е от акумулатора? При мен има подобен проблем - но трудното палене се получава, когато колата не е карана този ден и е валяло дъжд. Вече три пъти ми го прави този номер, и трите пъти след дъжд. Отначало не пали, чак след известно време запалва, и то след като държа ключа в най-завъртяно положение 3-4 сек. Ако е карана същия ден си пали без проблем, дори и да вали.Днес сутринта пак не пощя да запали. Появи се от някъде един човек, който ми поразмести клемите на акумулатора и тогава хондата запали веднага. Акумулаторът ми има зелени талази около клемите и май не е много читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oncho

Здравейте фенове:dry:През май месец т.г. най на края и аз си купих ИСТИНСКА кола (разбирай HONDA) :tooth: и съм много доволен.Но тези дни след като позастудя стартирането на двигателя сутрин се затрудни. При температура от около 0 до -5 градуса при завъртане на контактния ключ двигателя отначало се стартира нормално стига до около 1200-1300 оборта и веднага след това започва да губи обороти и загасва. При повторно завъртане на ключа запалва нормално. Пробвал съм със и без изчакване на положение контакт но разлика няма а при топло време или неизстинал напълно двигател само подушва ключа и пали.Двигателят ми е F18A3 а моделът Акорд. Не съм много наясно с нещата все още и се извинявам че повтарям някои въпроси поставени по-горе но незнам дали дадените отговори важът и при моя случай.Благодаря предварителноПоздрави :boo:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

малко не съм на ясно .. това карборатор ли е ? ...ако да - му трябва смукач или настройка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

Здравейте фенове Аз бих могъл да кажа как е при моята Д14А4: почти никога не иска да запали веднага- с първото завъртане, което трае 1-2 секунди, но щом завъртя втори път- пали на 1 секунда. Това се случва и през лятото, и през зимата- карам колата от 4 месеца и това е моят скромен опит. Може би трябва да изчаквам 4-5 секунди, докато запали още при първото завъртане.Пожелавам безаварийно пилотиране на всички фенове и специялни поздрави на Омбре!!!Жоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Hallo и от мен.Примен е същото,когато е студена припалва и отново изгасва.На второто завъртане вече запалва нормалмо и вдига около 1400 оборота.Имах Кончерто и там беше същото.Отдавам го на автоматичния смукач или на температурния датчик. :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oncho

малко не съм на ясно .. това карборатор ли е ? ...ако да - му трябва смукач или настройка

Пълен инжекцион е 16 клапана с един горноразположен разпределителен вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

значи много кофти ... проблема ти може дасе окаже от ония дето са само дразнител ,но решението им е безкрайно сложно и комплексно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Здравейте фенове Аз бих могъл да кажа как е при моята Д14А4: почти никога не иска да запали веднага- с първото завъртане, което трае 1-2 секунди, но щом завъртя втори път- пали на 1 секунда. Това се случва и през лятото, и през зимата- карам колата от 4 месеца и това е моят скромен опит. Може би трябва да изчаквам 4-5 секунди, докато запали още при първото завъртане.Пожелавам безаварийно пилотиране на всички фенове и специялни поздрави на Омбре!!!Жоро

два съвета: 1. Не карай само на бензинови пари. 2. Винаги изчаквай оранжевата лампичка да угасне/може да върнеш назад ключа -и така още веднъж/ за да качи бензин- и тогава пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oncho

значи много кофти ... проблема ти може дасе окаже от ония дето са само дразнител ,но решението им е безкрайно сложно и комплексно :rolleyes:

Можеш ли да бъдеш по-конкретен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

честно да ти кажа - не мога ...просто има един клас проблеми дето ти ходи по нервите и не е сериозно , но решението колкото и да ходиш по майстори не се намира ,но да те успокоя , иди при Омбре ако си наблизо ,защото той като го гледам има качеството да открива причината за всички проблеми от пръв поглед (само да иска :) ) ... той е нещо като шамана на селото в това отношение :rolleyes: ... и може да изкараш късмет , до сега при мен не е грешил .

Редактирано от lookcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oncho

честно да ти кажа - не мога ...просто има един клас проблеми дето ти ходи по нервите и не е сериозно , но решението колкото и да ходиш по майстори не се намира ,но да те успокоя , иди при Омбре ако си наблизо ,защото той като го гледам има качеството да открива причината за всички проблеми от пръв поглед (само да иска ;) ) ... той е нещо като шамана на селото в това отношение :) ... и може да изкараш късмет , до сега при мен не е грешил .

И аз си мисля че проблема е точно такъв несъществен но много дразнещ(Хонда да не пали от раз :P )Благодаря ти за информацията :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest preludeanie

когато е студена натискаш педала на гаста до дупка само веднаж,пускаш и палиш.пробваи :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mario Pankov

Като стартирате колата на студено, и след това ви паднат оборотите първото нещо, което трябва да проверите е автоматичният смукач. При студено време докато е студен мотора, колата трябва да държи 1800-200 оборота самичка. Ако не го прави - проверете смукача. Ако той работи, вижте бензиновия филтър, ако е твърде запушен колата може да губи обороти - няма налягане на горивото. Също този проблем се получава от прекъсващи кабели или свещи. А на пича с трудното палене дето колата уж поемала въздух - свали си разпределителната капачка и я огледай хубаво дали няма пукнатини. Виж също дали няма ръжда по вътрешността на капачката - ако има значи е влизала вода вътре, сменяш капачката и газ до дупка. Недей да слагаш силикон или други уплътнения! Вътре се образува конденз, който трябва да изтича. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JoroHondata

Здравейте фенове Аз бих могъл да кажа как е при моята Д14А4: почти никога не иска да запали веднага- с първото завъртане, което трае 1-2 секунди, но щом завъртя втори път- пали на 1 секунда. Това се случва и през лятото, и през зимата- карам колата от 4 месеца и това е моят скромен опит. Може би трябва да изчаквам 4-5 секунди, докато запали още при първото завъртане.Пожелавам безаварийно пилотиране на всички фенове и специялни поздрави на Омбре!!!Жоро

два съвета: 1. Не карай само на бензинови пари. 2. Винаги изчаквай оранжевата лампичка да угасне/може да върнеш назад ключа -и така още веднъж/ за да качи бензин- и тогава пали.
здрастиами по принцип аз винаги изчаквам да загасне оранжевата лампичка, но сега пали от раз- само трябва да задържа 3-4 секунди, но ако завъртя за по-малко от 3-4 секунди, отново запалва на два пъти: като първото задържане на ключа е за около 2 сек (без резултат), и второто е 1-2 сек- и запалва. но имах проблеми с гърнето, и може би сега ще е по-различно(ще запалиот раз за 1-2 сек задържане- ще пробвам и ще споделя).Благодаря за съветитеЖоро

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o


При мен пали винаги от раз не съм замервал с хронометъра
ама според мен лятоска пали за около 2 с. а зимата за 3-4 с.

!!! Винаги чакайте Горивната помпа да поддаде бензин към двигателя !!!


.......При студено време докато е студен мотора, колата трябва да държи 1800-200 оборота самичка.......


;) Значи имаш два смукача:
Първия на 1500 об/м.
Втория на 1100 об/м.

когато е студена натискаш педала на гаста до дупка само веднаж,пускаш и палиш.пробваи :P


Незнам как е при Хондата но предишната ми кола Фолксваген Пасат имаше следната екстра:
Ако температурата на въздуха е под нулата, те препоръчваха преди палене да се изключва от скорост и да се натисне съединителя докрай, по този начин колата подава още по-обагатена смес към двигателя и палиш много по-лесно

Редактирано от slus4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

Здравейте фенове:PПрез май месец т.г. най на края и аз си купих ИСТИНСКА кола (разбирай HONDA) :P и съм много доволен.Но тези дни след като позастудя стартирането на двигателя сутрин се затрудни. При температура от около 0 до -5 градуса при завъртане на контактния ключ двигателя отначало се стартира нормално стига до около 1200-1300 оборта и веднага след това започва да губи обороти и загасва. При повторно завъртане на ключа запалва нормално. Пробвал съм със и без изчакване на положение контакт но разлика няма а при топло време или неизстинал напълно двигател само подушва ключа и пали.Двигателят ми е F18A3 а моделът Акорд. Не съм много наясно с нещата все още и се извинявам че повтарям някои въпроси поставени по-горе но незнам дали дадените отговори важът и при моя случай.Благодаря предварителноПоздрави ;)

стигам до извода ,че това е всеобщ проблем при хондите :P ще пробвам някои неща , които колеги писаха туки ще кажа за какво става дума има ли резулт ор нот ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest oncho

Наскоро разбрах, че Хонда не работи добре със свещи Бош а моите са такива (чисто нови и 100% оригинал).Купих си вече НГК и остава само да ги монтирам. Ще напиша и впечатленията от работата им и най вече стартирането на студен двигателПоздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Мойто хонде е карбуратор и имам същия проблем при по-ниските температури.Карам го и на газ и на бензин и го прави и при двата варианта.Само когато напомпам малко на педала предварително и по време на завъртане на ключа продължавам да помпам тогава пали отведнъж но с много високи обороти , което не е добре за студен старт. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest denis

Подкрепям F18 Hornet даваите два пъти на контакт с изгасване на лампичката и палете с натискане на педала за гаста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Относно проблема на колегите ще допълня 3 препоръки.Двигателното масло при първоначално стартиране ако е "дебело"товари двигателя..от там стартера и като резултат на аккомулатора му се взима здравето и върти мудно.Лесно е да се каже аккомулатора е стар ,малък и т.н. и да го забравим....защото лятото палеше с него?????Да ама не .Докато върти на стартер аккомулатора ЕКУ-то трябва да се захранва с едни 10,5-11в. минимум и ако напрежението се колебае около тия стойности вероятността да не запали е много голяма.Проверява се елементарно сутрин с волтметър.Ако имате тоя проблем ,решението е нов аккомулатор....100-120 лв Варта,тънко зимно масло(разбирай Мотул 5/30).Проверка за окисление на дебелите кабели между двигателя(стартера) и аккомулатора(Разбирай и 2-та кабела...+ и -).За хората с музика като мен един допълнителен аккомулатор в багажника 65А/часа е супер.Стартера върти като че ме гонят 3 патрулки :))))))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MonsterOOD

Аз Ви препоръчвам следното:1. Когато палите сутрин студения мотор винаги изчакайте ЧЕКА да загасне2. Докато палите натиснете си съединителя - по този начин олекотявате работата на мотора защото маслото в скоростите е гъсто и докато се разбие му трябва малко време (особено при студено време)3. Не си форсирайте колата да ви загрее по-бързо. 4. Никога непалете на пълна газ и да я даржите след като запали принудително с подаване на газ и форсаж понеже се получава сух старт и смазването на мотора не е 100%Преполъка: Оставете колата да поработи на място поне 1-2 минути и тогава тръгвайте! По този начин ще се предпази мотора от нагар и интензивното износване. И никога не си правете ръчки с студен мотор, наще двигатели са с доста алуминии и както знаете алумина се разширява като загрее. Допре загрята кола е дългия живот на вашия мотор.Дано да съм Ви бил полезен.

Редактирано от MonsterOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...