Jump to content
Guest D16A8

гарнитура на глава?

Recommended Posts

Guest D16A8

Колата е crx 2gen. Значи от ивестно време като карам и вляза в задръстване и започва да загрява доста по-бързо от преди. Смених водата с прясна, чиста, долях и антифриз, малко като че ли намаля, ама пак.... Интерсното е, че двата маркуча, които отиват към радиатора са твърди. Иначе при нормално каране, при ръчка и т.н. няма проблем. Просто в задръстване загрява до горе, включва се перката и охлажда. Дали може да гарнитура на главата? Питам само заради това с маркучите. Проблема много ме мъчи, защото като я купих, сиреч преди две години през лятото е вдигала така температура един-два пъти и то в най-големите жеги и на място, а сега.... :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Напълни я хубаво с те4ност и я обезвъзду6и. След това я за пали и наблюдавай за извесно време дали 6те излизат мехур4ета. Ако излизат си за гарнитура.И на мен марку4ите са ми твърди но това е за6тото охладителната система работи под налягане (мисля 4е бе6е около 1атм.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

може и да е от датчика дето пуска перката където е на радиятора аз моита съм я оставял лятото в наи- големите жеги стига до средата и там си седи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

или е датчика или ти е запушен радиатора. За сравнение, изправна охладителна система издържа без проблеми на 1 час изкачване на с 10км/ч без вобще да се замисли... а това е само 1-ва, спиране, 1-ва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

или е датчика или ти е запушен радиатора.

 

Датчика какво общо има? Той си включва нормално както е било винаги. Термостата съм го тествал и е ок. А радиатора не е на повече от 2-3 години. Пича, от който я купих го беше сменил с чисто нов, то си личеше а и той мо каза. Между другото струва ми се, че намалява водата в казанчето. От скоро го няблюдавам всеки ден, ама.... може ли да изгори гарнитурата така, че да излиза водата през ауспуха, а да не виждам мехурчета да излизат от радиатора??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CHIPSI

Обезвъздуши я добре отново.Ако имаш газова обърни внимание и на нейните маркучи за водата , особено ако изпарителя ти е по на височко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

или е датчика или ти е запушен радиатора.

 

.... може ли да изгори гарнитурата така, че да излиза водата през ауспуха, а да не виждам мехурчета да излизат от радиатора??

Не би трябвало , защото налягането в цилиндъра е много по-голямо от това на водата. Конденза в ауспуха си го има и на газ и бензин- нормално е. А за течноста която изчезва огледай да няма някъде теч и ако няма допълни системата и пробвай пак задръстване или при топло време с по-висока скорост на магистрала даже си вземи и някй за компания и тежест ефекта е по-добър ;):) . Но настина при Civica имам подобен проблем с времето някъде изчезва водата и се разбира по това че в задръстване или при топло с по висока скорост температурата започва да подминава средата и застава на 1/4 от червената зона на уреда което не е нормално защото като я напълня стой винаги на средата.

От досегашните си опити съм открил само че когато дъго време катеря баир и после по разширителния съд и около него има вода. Стрелката си е стояла през цялото време на средата. Тя капачката не е херметична и от там излиза. Разширява се повече изхвърля течноста и като го направи няколко пъти просто намалява, надали се изпарява през съда като не е херметичен, но знам ли ако някой друг ако има идеи да дава. Иначе съм ходил на майстор и каза че всичко и е ОК и да не се притеснявам. Щом нямало мехурче на свободен ход и при подаване на газ си е нормално, но каза че зависи на къде е тръгнала да пробива гарнитурата ако е към маслопровода нямало признаци само като се смесят водата и маслото, светва лампата за маслото и тябва веднага да загасиш мотора и да се надяваш да няма много поражения. Успех и ако случайно намериш решение на проблема драсни един ред. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rossen

или е датчика или ти е запушен радиатора.

 

Датчика какво общо има? Той си включва нормално както е било винаги. Термостата съм го тествал и е ок. А радиатора не е на повече от 2-3 години. Пича, от който я купих го беше сменил с чисто нов, то си личеше а и той мо каза. Между другото струва ми се, че намалява водата в казанчето. От скоро го няблюдавам всеки ден, ама.... може ли да изгори гарнитурата така, че да излиза водата през ауспуха, а да не виждам мехурчета да излизат от радиатора??

 

Ако имаш капачка на радиатора, имай предвид, че това не е просто капачка, а клапан. През него при определено налягане преминава водата в разширителния съд и обратно. Ако е повреден, може да се случи това, което описваш.....

Пробвай да го смениш. Налягането обикновено го пише на капачката. Около 10-тина лева е на старо....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

Да, иамам капачка на радиатора и знам, че е клапан и е леко попрецаканааа. На 0.9атм. май отваря, така да се каже. Ще си купя читава и ще видим. Ако е от това, :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rebel

ето още една възможна причина: " kamikadzeto Mar 18 2006, 10:52 PM NEPOBEDIM Група: Members Мнения: 31 Регистрация: 18-March 06 Потребител No.: 1721 Кара: хората да мечтаят аз го имах сьщия проблем ц мехурчетета и като и дам повечко гас в един момент изхварля антифриза.дори си купих гарнитура за главата но така и не я смених.мехурчетата не е задалжително да са от главата или гарнитурата,при мен се оказа водната помпа.изпуска много малко антифриз който се изпарява и дори не капе,а мястото на изгубената течност се запалва с ваздух,който образува мехурите.за да си сигурен трябва да провериш мехурите дали са от изгорели газове което става сьс специален индикатор който се слага на мястото на капачката на радиатора.а за прочистване използвах препарат за кафемашини"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Колега виждам ,че всички доста подробно са казали от какво може да ти е проблема и са напълно прави.Но от собствен опит ти казвам ,че е хубаво да се почне от дреболийките и чак ако с тяхното пооправяне няма разлика да се задълбаваш с гарнитури и водни помпи.Хонда освен с некав проблем ,не съм виждал до сега да загрява-ясно е че при теб има нещо.Почни с елементарни неща-източи си антифриза ,промий си системата с вода и по възможност да има малко налягане ,за да разкара боклуците -ако има такива(радиатора е скоро сменян не е гаранция),сложи си що годе хубав АНТИФРИЗ и малко вода.Измий много добре радиатора с маркуч отвън през бронята и ако можеш да бръкнеш и от към перките.Понякога се набиват доста боклуци,мухи и прах в уребренията и те се затлачват,Внимавай СТРУЯТА да не е много силна и да изкриви и без това нежните уребрения.Аз лично видях как на един приятел му измиха добре радиатора само че на климата ,а колата беше закачена на некав уред-климатика моментално започна да работи по леко и по добре-невероятно просто но факт!После ако пак нямаш ефект е ред на капачката-има голямо значение дали не е някаква пунта или оригинална.Ако проблема продължава се задълбай с нещата които колегите са ти описали много добре ;) (помпа,гарнитури,релета на перката,термостат)Айде късмет и дано си оправиш проблема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...