Jump to content
scre

Проблем с реиката

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги!От 2 дена имам потропване в окачването,изразява се предимно на неравен път и многооо ме дразни.Не е много шумно но може да ме подлуди.Ходих при маистора който ми стяга количката и в краина сметка мислим че е втулката на реиката,тъи като зимата сменяхме всичко нужно по ходовата част.Доколкото разбрах самата втулка е пластмасова и с времето се износва,и след консултация в оторизиран магазин се оказа че няма ремонтен комплект за точно тази реика.Другото което ме тормози е едно гадно прискърцване при въртене на волана,имам чувството че се чува по скоро в купето отколкото откъм мотора.Звукът е приблизителен като търкане на гума в желязо.Повече ме притеснява проблема с реиката,стягали сме и болта който обира луфта,но освен да ми стане по твърд волана нищо друго не се промени.На стругар сигурно е възможно да се направи подобна втулка,или може да бъде заменяема от някоя друга???Дори и да се намери въпросната втулка заслужава ли си смяната и,т.е има ли вероятност после за нищо да не става реиката :unsure:

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега, заралия :)Ако колата ти е тази от снимката- кажи на твоя майстор, че е напълно възможно да потропва от тази затягаща втулка- лагер (както я наричам аз). Та за Японските Сивици 6 генерация зная, че се предлагат всички части за и в рейката поотделно (за разлика от Английските Сивици). Та втулката си е един вид лагер с тефлонова вложка, и зад нея се слага една пружина, като последна е гайката, с която се притяга пружината и втулката съответно. Може да се купят втулката и пружината само в оторизираните сервизи на Хонда- и преди 3-4 години струваше около 60 лева втулката и 10 лева пружината (аз съм ги подменил и зная това от личен опит). Та изпрати ми твоя VIN- номер, и ще ти дам номерата на втулката и пружината, и дори мога да попитам в Бултрако за актуалните цени в момента. Има и още една тънкост- подлага се една монетка между пружината и затягащата гайка, ако нейният ход е свършил (обикновенно притягащата гайка има някакъв ход, който обира тези малки луфтове и всичко е наред). Та ако проблема е във втулката и пружината- има смисъл да се сменят (но при мен след 3-4 години пак се появи луфт и леко почукване- и последва притягане малко на затягащата гайка и за сега всичко е наред).Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърженето при въртене на волана при мен беше от пластината за клаксона :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...