Jump to content
Guest metal

Въпрос към притежателите на Хонда :)

Recommended Posts

Guest metal

Е, предполага се че всички тук са такива или потенциални :puke:С 2 думи: ще купувам кола, предлагат ми за 5000 Хонда Сивик 95-а, в много добро състояние... по снимките (колата пътува към България)Това,което ме притеснява е цената на ремонтите и поддръжката - доколкото разбирам след преглед на форума, в София се препоръчва сервиза на "Омбре" и нищо друго? И чета за някакви доста дебели цени на частите...При положение че търся "семейна" кола, а не "спортна" или кола която да й права тунинг и подобни, разумно ли е изобщо да се заглеждам по Хонди?Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

разумно е рабира се. много пъти сме го коментирали: частите не са скъпи... всъщност, нормално скъпи са, а хубавото е, че рядко се налага да сменяш нещо ралично от консуматив. При началния преглед и началното "пооправяне" може да се изръсиш, но това зависи от състоянието на колата. 5ген седан е един чудесен семеен автомобил :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

За семейна кола според мен ти трябва Акорд :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Изборът ти е добър,Сивика е много надеждна и здрава машина.Вярно ,че Акорд е по-добре за семеен авт-л,но и Сивика ще ти свърши работа.Голям + при него е икономичността,която е от съществено значение и здравата ходова част.Цените на рез.части не са много по-различни от на другите марки авт-ли,изключвам БМВ и Мецедес щот там цените са яко нагоре :P Купувай и ще бъдеш доволен,добре дошъл в клуба :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Разбира се ,зависи в какво състояние идва , но поддръжката не е кой знае какво като пари-стига да получава редовните грижи и да не катастрофираш. Тогава вероятността да минеш евтино и да си намериш качествени части в България е много ниска. Но ще получиш удоволствие от шофирането и странни погледи от голфаджиите по родните ни пътища-ту завистливи ,ту злобни ,ТУ 154 :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest metal

Разбира се ,зависи в какво състояние идва , но поддръжката не е кой знае какво като пари-стига да получава редовните грижи

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Soichiro

Приятелю,купи си Хонда и си гледай рахътлъка.Ще се родиш втори път.Пък нека да си мислят онези с голфовете,че частите са скъпи.Те нали са големи баровци,защо тогава търсят евтини коли?А иначе всички в България се обръщат и захласват по японските мотори.Какъв е проблема да се направи купе от ламарина и да има 4 колела.И тогава какво става-най-добрата кола.Мисълта ми е ,че всички харесват моторите ,а на колите се мръщят.Не питай старило,питай патило!Това са моите препоръки,ако не искаш да си незабележим и един от всички средностатистически българи,"доволни" притежатели на VW-Golf,AUDI-80 и OPEL-Astra!

Редактирано от Soichiro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Разбира се ,зависи в какво състояние идва , но поддръжката не е кой знае какво като пари-стига да получава редовните грижи

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.
Хехехе не знам за каква Мазда става дума, но моя ангренаж + ролката бяха около сто и нещо а смяната май е около 40лв понеже аз си го сменях :puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iSpider

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.

Ами колегата ти или те бъзика, или са го праснали яко. Е*ахти ремъка! Ръчна изработка от елитни японски гейши ли е тоя ремък???Обаче ако е бил скъсан в движение - може. :puke:При мен не знам колко точно беше ремъка, но цялостната смяна на консумативи (масла, филтри, ремъци) + пръскане отдолу против ръжда + малко друга работа ми излезе около 400 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivaivalito

ето малко цени за Вивик 5г.D15z1Ангренаж Gates 54 ролка SKF 80-100а ето и за голф 2ангренаж 25ролка същите марки 50е вярно цените са малко по различни но това е за голф 2 не за голф 3 :puke: а бе пич това е комунистически мит че цените на японските части са скъпи и ги няма:P))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

То особено за Сивик ако кажете, че няма части какво да кажем с Прелюдите :puke: Сигурно поне 80% от хората тук са Сивици :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.

Ам не че е невъзможно но за българия малко трудно. Брата тъкмо сега смяна ангренажен ремък, водна попма, там други ремъци, ролки и т.н. профилактично че GSR-A е вече на 82 хил. мили а пък не ми се вярва преди да са сменяни щото се сменят на около 85-90 хил. мили. Но ще му излезе към $800 всичкото това удоволствие - $250-300 части и $500!!! труд ама такова е положението там - сервизите вземат по около $80-90 на час работа, но пък ти дават гаранция 1 година тъй че дори и нещо да се строши познайте кой ще плаща поправката....дилъра(сервиза) естествено. Не че няма мексиканци и жълтури дето ще ти вземат по-малко ама как да им имаш вяра :puke: Тука за смяна на ремък, гумичките, уплътнението ми излезе 30лв труд, а частите доколкото си спомням:1. ангренажен ремък - 100лв2. 4 гумички - 48лв3. уплътнението на капака на цилиндрите - 40-50лви всичките тея части са поръчани от дилъра на Хонда тука в БГ, където май са най скъпи.Иначе и тука можеш да намериш евтини части за хонда, но аз лично си вземам оригинални на хонда. Хората са казали --> "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща". Редактирано от lz2lps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.

Ако говориш за Мазда 6 с 2.0 дизел мотор цената е повече от нормална :puke: Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

хм, всъщност опасенията ми се подхранват от мой колега купил си наскоро Мазда - за смяната на ангренажа му поискали 900лв (не знам къде наистина). Подобна операция при "масовите немски коли е пъти по-евтина.

Ами имам опит подобен но на много по ниска цена анг.ремък 60лв 50лв труд мога да споделя цени които съм плащал за други части катосъединител-85лв труд-30лв/стигат до 300лв май най добрите/лагер зад.главина-42лвтампон зад,носач големия-48лв/80лв мисля че е ориг./накрайници на к.рейка 28лввтулка на рейката-27 лвако това според тебе е скупа поддръжка???? иначе за смяна на анг.ремък 800 кинта земат ама за Тoyota MR2 мои приятел ги даде :P:puke::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Първо на канидидат колегата ще му кажа , че щом е от София по-различни проблеми за части от обичаините няма да има , демек части има .Пък и цените са добри . Вече щом знаеш и за този форум в беда няма да останеш :dry: има и Омбре . Така че няма да имаш ядове. Между другото аз се набълбуках в бултрако за първоначален преглед ... защото в Пловдив читав сервиз (и все още) не знаех да има ... 2 ролки + ангр. ремък , смяната , капачка за радиатора, хидравл. течност и още едно две глупости за по 10 кинта дадох 900 като сметката беше 1100 но имаше промоция :rolleyes: така че тази грешка недей да правиш :blink: . На колегата полисман искам да каже, че има например доста части за БМВ Е36 който са в пъти по ефтини от на моя акорд, верно има и такива който са по-скъпи но общото ми впечетление е , че са доста по изгодни за поддръжка от рено например и тва го казвам от лично наблюдение. Но пък 2ма приятели имат такива коли и да не изреждам всичко което са сменяли, но са сериозни неща като маслени помпи , бензинови .. по окочването чудеса .. и т.н. ...А аз едни спирачки само правя и това е ... :lol: токоз за частите и поддръжка А иначе братле взимай Сивика и ще се родиш и ще се убедиш , че си направил правилния избор успех и безавариино!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...