No Limit Performance 180 #41 Отговорено 27 Май, 2012 Кире, къде сте настройвали колата, че върви така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #42 Отговорено 27 Май, 2012 НИкъде колата не е настроена.! Даже сонда не и е пускана защото за момента неможе(няма втулка. :unsure: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #43 Отговорено 27 Май, 2012 С каква турбина и на какво налягане караш ако не е тайна? И каква карта сте качили ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #44 Отговорено 27 Май, 2012 (Редактирано) карата ми я прати един познат ОТ америка само увеличавам налягането на горивото на 3.4-5 бара на празен ход. ТУРбината от субару импреза 2002-5 . налягането е 0.4-6 на 5-та отива по нагоре 0.7 само на моменти мога да гледам защотото колата е бърза и доста ме е страх вътре като още не съм и свикнал напълно . Другото което е с 60мм генрация външен диаметър. ) и Вър до 7500 оборота нагоре тъпче. Редактирано 27 Май, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #45 Отговорено 27 Май, 2012 Boost VTIката върви страхотно...благодаря за g-techa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #46 Отговорено 29 Май, 2012 К1r1L замервал ли си си колата от както е турбо с някаква техника на 400м:професионална,г-тек,някоя програма на андроид и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #47 Отговорено 29 Май, 2012 В 12-ките е ама точно колко не се знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6kembe4orba 0 #48 Отговорено 30 Май, 2012 кога ще я настроиш? как върви с на дойчин црха на 400м? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #49 Отговорено 30 Май, 2012 (Редактирано) Като сложа ковани бутала тогава настроики, Црх пада с от 30 до 40 метра Редактирано 30 Май, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LuDiQ CiViC 10 #50 Отговорено 8 Юли, 2012 Получи се интерес драг, счупиха се доста рекорди и цялости и лични на различните състезатели! Най-вече времето на Ники Златков от 9.73сек е потресаващо Отделно и в клас Дизел се постигна рекорд с време от 11.86 сек... Ето и видео от драга: Audi S1 - 9.736 sec. - Class FWD - Vw Golf 4 1.8T vs Seat Ibiza 1.8T - Class FWD - Vw Golf 2 VR6 Turbo vs Citroen AX Turbo - Class FWD - Honda Civic Turbo vs Ford Escort Turbo - Class FWD - Seat Ibiza 1.8 Turbo vs Opel Astra C20LET - Class FWD - Honda Civic Turbo vs Vw Golf 2 VR6 Turbo - Class FWD - Peugeot 106 1.6 vs Opel Astra C20LET - Class FWD - Final - Honda Civic Turbo vs Opel Corsa Turbo - Class FWD - Final - Honda Civic Turbo vs Opel Corsa Turbo - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LuDiQ CiViC 10 #51 Отговорено 8 Юли, 2012 Class "Street" - Audi 90 2.2 Turbo vs Nissan GT-R - Class "Street" - Vw Golf 5 R32 Turbo vs Audi 80 2.2 Turbo - Class "Street" - Audi S2 Turbo vs Porsche 996 Turbo (DragPower) - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Subaru Impreza STI - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 5 R32 Turbo - 1 part - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 5 R32 Turbo - 2 part - Class "Street" - Audi S2 Turbo vs Vw Golf 4 R32 Turbu (TST) - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 2.8 Turbo - 1 part - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 2.8 Turbo - 2 part - Class "Street" - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 2.8 Turbo - 3 part - Class "Street" - Final - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 R32 Turbo - 1 part - Class "Street" - Final - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 R32 Turbo - 2 part - Class "Street" - Final - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 R32 Turbo - 3 part - Class "Street" - Final - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 R32 Turbo - 4 part - Class "Street" - Final - Audi S3 1.8T (4ipika) vs Vw Golf 4 R32 Turbo - 5 part - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #52 Отговорено 9 Юли, 2012 Евала за клиповете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове