H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 27 Април, 2012 Проблема е, че прекъсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 27 Април, 2012 7-ма ТПС8-ма Датчик позиция колянов вал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #3 Отговорено 27 Април, 2012 Това за коляновия вал ми се струва много сериозно или е просто от центровката.Това се появи след като си смених делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 27 Април, 2012 Кое се появи....прекъсването или грешката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #5 Отговорено 27 Април, 2012 Колата прекъсваше, реших че е от делкото, понеже се беше напълнило с масло.След смяната малко тестове и след като загря взе пак да прекъсва, но този път повече.След като карах 3-4км светна чека -7 и 8.Интересното, е че го прави когато си иска.С предното делко единствено когато е студена не го правеше, а сега след смяната го прави буквално когато си иска включително тази сутрин студена.Центровката на делкото я направих на усмотрение.В тази позиция се изрязва май най-добре.Тпс датчика преди 3 месеца му се беше скъсала жицата така, че и с него си имах ядове, но го оправих.Тогава не прекъсваше а все едно дърпах ремарке.Ако сега пак е тпса, защо насича така грозно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 28 Април, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=70624&st=0&p=1057264070&hl="sebulba"&fromsearch=1entry1057264070 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 28 Април, 2012 Хубаво си му дал схема на делкото,но на Х22 в 5-а генерация датчик за позиция на коляновия вал е изнесен на ангренажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 28 Април, 2012 Моя грешка...за триене! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове