Jump to content
PESHO OT MARS

Настройки на Infoboard

Recommended Posts

Понеже не виждам раздел подобен на електроника или нещо друго затова пиша тук.Някой да знае какво точно се има впредвид в малкия Infoboard под настройката "injectors cycle".Размера на дюзите по подразбиране разбрах че е 190сс но този цикъл ми бърка в здравето.Колата е Сивик 6-ген с D14A3 двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Ако не се лъжа- този параметър за настройка по подразбиране е 8. По спомени ако го промениш- той променя с един порядък по- силно настройките (които всъщност ти трябват за точно твоята кола за определяне на разхода на гориво) в сравнение с кубатурата (тя променя с по- малка степен тези настройки). На теб не ти трябва точно да знаеш какво се има предвид, а да си настроиш компа конкретно за твоята кола.

Щом си от София (па и да не си- пак няма проблеми Публикувано изображение)- ще ти обясня и помогна, за да си настроиш infoboard-a както трябва.

 

Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз също умувах за какво е тази настройка.При мен по дефолт инжекторите бяха на 260 cc и ги намалих на 240,както са на моята кола,но въпросната настройка не съм я пипал.Къде може да се намери инфо за кой двигател,с колко трябва да се пипне? Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейПо- скоро не трябва да се пипа тази настройка (а да си остане по подразбиране), защото доста по- силно променя изчисленията за разхода на горивото.Първо трябва да се уеднаквят изминатите километри- по километраж и по инфоборда, след което се настройва кубатурата, докато разхода на бензин например стане реален с разхода на автомобила (най- лесно се пълни до горе резервоара с бензин, изминаваш 100-200 километра, и пълниш пак до горе, и след което сравняваш двата разхода. Ако се налага корекция- правиш я само чрез настройките за кубатурата.За зареждането до горе- аз пълня резервоара с бензин докато не го видя в гърловината...П.С. При мен за двигател D14A4- 90 к.с. настройките са: Кубатура- 168; цикли- 8; размер на гуми- 101,4 % (за 13-ки с налягане 2,1 атм.)- и разхода е еднакъв- и достоверен. Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...