Jump to content
Rumen

Чукане при завъртане на волан

Recommended Posts

Здравейте,от няколко седмици имам една странно чукане когато завъртам волана наляво. Завъртам го наляво и като спра и обърна посоката на въртене се чува еднократно чукване. След това дозавивам и няма чукане. Ако го врътна за малко надясно и после пак наляво пак чуква. Усеща се във волана. Външните найкрайници са 555 и за на не повече от 10 000км, вътрешните и те са сменение преди 20 000км заради скъсване на маншоните но са някаква куча марка. Дали вътрешните накрайници са заминали или това е рейката? (Случва се също при тръгване на 1 предавка понякога пак да чукне нещо но е рядкост.). Карето което е на волана отдолу малко е разбито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,от няколко седмици имам една странно чукане когато завъртам волана наляво. Завъртам го наляво и като спра и обърна посоката на въртене се чува еднократно чукване. След това дозавивам и няма чукане. Ако го врътна за малко надясно и после пак наляво пак чуква. Усеща се във волана. Външните найкрайници са 555 и за на не повече от 10 000км, вътрешните и те са сменение преди 20 000км заради скъсване на маншоните но са някаква куча марка. Дали вътрешните накрайници са заминали или това е рейката? (Случва се също при тръгване на 1 предавка понякога пак да чукне нещо но е рядкост.). Карето което е на волана отдолу малко е разбито.

Днес свих волана в крайно ляво и крайно дясно, един приятел въртя (клати) волана и се чува чукане и го усещам в ръката както съм хванал вътрешния накрайник. Май нещата отиват на рейка? Не знам каква е цената на нова механична рейка, но ми минават мисли да взема нова механична вместо да рециклирам или взимам втора употреба хидравлична. Ако някой сподели мнение ще бъда благодарен!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли просто да смениш накрайниците ? Аз поне така оправих проблема на моя Сивик 5 ген

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за се замислих за това. Ама нали са сменени преди 20 000км. Не може ли като откача външния накрайник и да проверя дали вътрешния се е разхлопал пък аз да си мисля че е рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес качихме Хондата на канал и разбрах че рейката чука. Отдолу имаше един болт на рейката и като го попритегнеш и тя спира да чука. Волана се завърта малко по трудно, но без шум и се връща когато е навит. Та вече разбрах че рейката може да се попритегне малко за де се отложи ремонта и с известно време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина това е временно решение за съжаление. Провери си накрайниците и шарнирните болтове. Аз бях така и се пооправи. Сега пак чука защото ме набутаха с някакви турски части, а отскоро разбрах, че това дето го усещам с ръката е от каренцето до педалите и лагера на кормилния прът, непосредствено зад волана(под лостчетата за мигачи и чистачки) :( Като цяло слабо място им е на Хондите това с рейката и тропащия волан ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеНаистина има една "втулка- лагер", пружина и болт, който затяга цялата система към рейката. Когато пружината поотслабне- се чува чукане на "втулката- лагер", и ако тя разбие своето място- проблема става почти нерешим. Но както по- горе е споменато, почукването може да е и от друго място на волана.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...