Jump to content
salico

1996 Хонда Cивиk пали трудно / не пали на студено

Recommended Posts

Здравейте колеги , няколко пъти тоз и предишния месец не спях да запаля когато времето беше по студено.Опитвах 2 - 3 и повече пъти и нищо.На следващият ден става слънчево - пали веднага,без никакви проблеми.Иначе колата е на 160 000 километра и проблеми с нея нямам. Мисля си дали не е замърсен бензинобвия филтър или нещо подобно но не съм сигурен дали е от това? Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е замърсен бензиновия ф-р каква е логиката кат е топло да палипък и зависи колко студено е било като не е палила, всеки път ли като е студено не може да запалиБе с 2 думи презапои си главното реле. Един авер така с обратна "хонда" кат падне под 5 градуса не пали, удари няколко спойки на релето и няма проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени дистрибуторната капачка , или поне я провери за пукнатини . Дори и най-невидимите оказват влияние при палене. И аз съм имал същия проблем , и тогава го реших със смяна ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) както каза колегата -маймуната,едно от главните неща е релето,и аз имах проблем с колата както твоя ,презапоявах релето и не стана,ако ти върти трудно(смисъл батерията не ти е добра но все пак върти) ти е от нея ,няма достатъчно ток ,ако на бутане пали със сигурност е от нея.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле може ,дистрибуторна капачка също палец,трябва да провериш и датчик може,и други работи но нека не започваме от най сложните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок,благодаря колеги.Акумулатора е почти нов ,мисля че не е от него.Значи релето и дист.капачка.Днес обаче се случи нещо което ме кара да мисля че от нея ще е проблема . . .Минавах днес през доста голяма и дълбока локва ( около 10 - 15 метра в дължина) и колата загасна (никога до сега не го е правила) .Опитвам да запаля ,нищо,нищо и след 10 минутни опити запали и лед това продължих,всичко си работи нормално итнт.Значи може би от нея(капачката) влиза вода. . .?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от salico

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих дистрибуторната капачка ,никакви пукнатини,изглежда нормално,не знам как да тествам акумулатора но ми изглежда добре . Релето не съм го проверявал още но защ когато минах през тази голяма локва загасна не мога да си обясня...Намокрило е нещо о какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих дистрибуторната капачка ,никакви пукнатини,изглежда нормално,не знам как да тествам акумулатора но ми изглежда добре . Релето не съм го проверявал още но защ когато минах през тази голяма локва загасна не мога да си обясня...Намокрило е нещо о какво?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и на мен ми се случи това с паленето през зимата при много студено и за това с локвата. Моето мнение за проблема с паленето беше, че когато е студено в горивната камера хваща конденз от последното каране, а и ако не са ти хубави свещите не дават хубава изкра и не може да запалина сутринта ,а като продолжиш да въртиш на стартера намокряш свещите и общо взето без дърпане няма да можеш да запалиш.... А за локвата на мен ми друпна малко вода и загасна след 1 минута завъртях запали колата малко припукваше първите 20 сек. и се оправи. Може от това да е и твоя проблем надявам се да съм помогнал с нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...