Jump to content
Guest Andrew

Проблеми с ускорението на Сивик!

Recommended Posts

Guest Andrew

Не мога да разбера защо колата ми (Civic 95 1.5 vtec-e) набира нормално до около 3000 оборота, след което колкото и газ да и даваш тя не ускорява! Това е в продьлжение на 5-6 сек. след което се изстрелва. Доста странно!!!!! :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Сигурен ли си, че въпросното забавяне става към 3к оборота, а не малко по-надолу, между 2 и 3? Щото ако е така, подозирам, че те е застигнало проклятието на втек-е, на име ламбда сонда за 200 долара. :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Andrew

Да точно между 2000 и 3000 оборота. Как да разбера да ли е това което казваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Според личния ми опит има различни симптоми на скапване на ламбда сондата, като взависимост от това в какъв етап на преебване е, дава само някои от тях. Първото, за което се сещам, е да се пуснеш на скорост по някакво нанадолнище без спирачки, т.е. да оставиш колата сама да си върви надолу. Ако ти светне engine check, значи повече от вероятно е да е ламбда сонда. Провери кодовете след това (специално за нашия модел коли ламбдата май беше 48ми код, но не съм 100% сигурен). Но не се знае дали и това ще го направи, ако е в някакъв начален стадий на разебаване. Но уви оттук нататък това ще става все по-осезаемо, освен забавянето на ускорението, ще започне да ти придърпва много неприятно, ще започне да светка при нанадолнище много по-често и накрая вече на празен ход двигателят ще работи неравномерно, все едно "прескача".

 

За съжаление въпросът с преодоляването на цялата тази неприятност е много праволинеен - нов сензор и това си е. Поради естественото на тези наши толкова уникални двигатели, съответно прословутият петжичен сензор е толкова специфичен, че се прави само от японската фирма NTK и струва около 190-220 долара, независимо какви етикети има на него, бош-мош и т.н. На самия железен корпус винаги си е щамповано NTK L1H1 (твърди се, че из някои по-скъпи магазини в САЩ имало и нови подобрени ламбда сонди с модел L2H2, но аз не успях да намеря никакво инфо за тях). Универсални сензори и други алтернативни варианти просто няма, сори. :)

 

В Бултрако по-добре изобщо и не питай колко ще ти искат, защото е нечовешко. Да го духат сополив. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Andrew

Благодаря ти за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondyo

Абе, извинявайте за включването, ама аз имам сходен проблем - и аз съм с VTEC, обаче при мене не само че се "задъхва" на границата на включването, ами май изобщо не включва - върви като скопена и не мога да вдигна повече от 5000 - 5500 оборота. Обаче изобщо не свети жълтата лампичка и като го сложа в диагностичен режим не отчита грешка. Възможно ли е и това да се дължи на "проклятието на VTEC-a"?Благодаря за отговора предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...