scre 32 #1 Публикувано 12 Април, 2012 (Редактирано) Решил съм тия дни като остане време да си слагам новите пружинки,въпросът е колко голяма е галимацията с разглобяването...Свалях вчера джантата да видя как е положението и ми се струва гоооляма играчка.Тъи като гледам маи доста работа ме чака.Интересува ме може ли да се изсули амортисиора без да се разкача полуоската и всичко около нея?Пружините мога ли да ги стегна с скоби директно като са на колата или няма начин (така като гледам маи няма да има място).Споделете наи безболезнения и бърз начин за смяна че не ми се открива топлата вода наново,пък и кои знае колко време ще загубя в нерви и псувни Редактирано 12 Април, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #2 Отговорено 12 Април, 2012 Развиваш вилицата(между която минава полуоската),от долният носач и от амортисиора.Измъкваш я от амортисиора.Развиваш двете гаики на бомбето дето държат амотрисиора с пружината(третата по средата не я пипаш).Амортисиора излиза заедно с пружината.И като ги свалиш слагаш скобите и вадиш пружината. Внимаваи с пружините! Ако нямаш ръжда става лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #3 Отговорено 12 Април, 2012 Аха каде била работата Аз мислех че тази вилиза излиза с целия амортисиор Болта за полуоската на която е края на вилицата е ясен,как става самото махане на вилицата?Има някаъв болт който я държи към амортисиора ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kalpavoto_ku4e 1 #4 Отговорено 12 Април, 2012 Да.Има болт в горният краи към амортисиора.Развиваш и трябва да излезе на долу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове