Jump to content
archer

Главина за Прелюд

Recommended Posts

От известно чувам едно особено виене откъм задните колела. Предположих, че е някой лагер, купих си главина, смених я но виенето си остана. Предполагам, може да не съм налучкал правилното колело.Проблема обаче е че като я сложих тая главина(новата) и като карам, нещо в помпата на АБС-а се активира и цъка - предполагам гривната на тая главина не дава такъв сигнал какъвто дава оригиналната/старата. След като покарам така около 3-4 км и светва лампата за АБС-а.Броих прорезите, точно толкова са колкото и на старата. Единствената разлика, която виждам е че старата е като че ли алуминиева (или стоманена не мога да преценя), а тази новата изглежда да е медна - поне на цвят изглежда такава.Другото е, че като се върти гривната като, че ли е лееекинко елипсовидна, но може и така да ми се струва.Някой от вас да е сменял главина на Прелюд и да се е сблъсквал с подобен проблем? Има ли разлика межда главинита за 5-та генерация и 4-та генерация?Моля за информация, понеже съм се засилил да купувам 2 нови за двете задни колела и трябва да ги уцеля.Тази, която имам сега и очевидно не става за моя Прелюд мога да я дам на някой ако му върши на някаква символична сума. По принцип я купих за 90 лв, мога да я дам за 30-40 лв ако има желаещи.Благодаря предварително.ПС: карам Прелюд 4-та ганерация, 1996 година, 2.0i

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето може да плаче за регулиране на заден мост. Може да се появи и от смяна на джанти.Що веднага скачаш на главина?До колкото съм запознат - тия датчици бачкат на принципа на магнитна индукция и варианта гривната да е от алуминий май не се връзва.При смяната да не сте повредили датчика? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменил и двете главини. Това явно е слабо място на тези коли. Започва с леко бръмчене, което се усилва. И двете съм ги сменил с оригинални втора употреба и цената им е около 80-90лв! Това чисто новото за същите пари незнам какво ще да е, но тази главина за под 300-350 чисто нова не съм срещал. Оригинална-над 500! От това е проблема с АБС-а сигурно, но не би трябвало да вие. Да не е от другото колело? п.с Не може ли с нагряване да се извади старата гривна и да се набие на новата главина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Започва с леко бръмчене, което се усилва...

Мдам, прилича на моя проблем.

...И двете съм ги сменил с оригинални втора употреба и цената им е около 80-90лв! Това чисто новото за същите пари незнам какво ще да е,...

MAPCO е марката на тази, която купих аз. Ти откъде ги купуваш тези части 2-ра употреба? Авто-морги?

...Не може ли с нагряване да се извади старата гривна и да се набие на новата главина?...

И идея си нямам. Не съм пробвал, а и за момента нямам условия за това. Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, гледам в мобиле.бг за прелюди на части. Обикновено главините свършват първи. Просто доста евтино ми се видя 80 кинта. Може да пробваш да извадиш вътрешната част от лагера на новата и да го сложиш на старата- обикновено тази част откъм шенкела заминава, отвън е ок. Ако няма да се справиш потърси си оригинал-втора вместо ново менте. Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Впрочем грешка. Не може да смениш лагерите на двете, защото външната черупка на лагера е самата главина!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, забелязах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...