FALKON 0 #1 Публикувано 2 Април, 2012 (Редактирано) Колеги пак да ви позанимавам с моите глупости но неможахме да намериме проблема.Та сега да кажа,след като смених сегменти,биелни лагери,и си бях обърнал делкото понеже съм голям разбирач ,затворих мотора и колата запали благодарение на Боби за което много благодаря,до тук добре но се получи следното, колата неиска да се исфорсира като хората в ниските обороти-прекъсва,вече във високите е добре.Сменихме свещи,кабели,бобина,палец и капачка, но проблема си остана,може ли някои да даде съвет каде да търсим проблема,центровката е перфектна,вече не се сещам за друго.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ мотора е Д16У2 vtec. Възможно ли е да има нещо общо моторчето за празния ход-стъпково моторче Редактирано 2 Април, 2012 от FALKON Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #2 Отговорено 3 Април, 2012 Центровката на делкото на колко градуса е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #3 Отговорено 3 Април, 2012 Някаде около 16.5 според маистора.Играхме и с него но не помогна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #4 Отговорено 3 Април, 2012 Аз имам подобен проблем също(карам Civic D16Z5)...на място около 400/500оборота на 2к и на 4к оборота прекъсва и не се форсира както тряббва...Но при дъжд, се мокреше дистрибуторната ми капачка(с индукционна бобина е)и гаснех, но спасих положението с малко замазка от сИликон, знаейки че е временно решение и ето на! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #5 Отговорено 4 Април, 2012 (Редактирано) MAP сензора или вакума към него, кабела на ланда сонда, прескочил зъб на ангренажа....Някои прекъснат кабел при ремонта... Редактирано 4 Април, 2012 от jokera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове