Jump to content
Guest Vmax

Сивик Д16А6- Проблем

Recommended Posts

Guest Vmax
:) Здравеите имам малък проблем,не съм много запознат (от скоро съм с Хонда 2-3 месеца),стария собственик ми каза,че му давала разход в града около 7.5-8л./100.При мен колата харчи около 10/100,в един сервиз я замерваха на страбоскоп или нещо подобно и ми казаха,че ланда (или лампда :) )сондата ми е заминала и за това харчела,а от мои наблиудения,отзад гърнето е черно,колкото и ръчки да и раздвам не може да го избели на жаргон,а и мисля че не върви както трябва,гледахме и белези за центровката всичко беше ОК.Ако може да ми дадете напътствия какво да правя или на какво се дължи това.А и можете ли да ми кажете приблизително колко ще ми излезе една дигностика и основен оглед на колата при д-р Омбре,че и май по ходовата част има нещо,но за сега разхода и вървенето са ми болката,а и това почерняло гърне.А пропуснах да кажа,че маслото не го пипа грам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dobromir

Здравей аз съм имал проблем с тази тъпа сонда. От това което казваш според мен поне е от нея. Гърнето почернява най-вероятно защото има доста неизгорели газове. Дано не те подведа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

Компютъра кво казва?

Ами за правилна деиност ми казаха ми обясниха,че трябва графиката,по-точно самата амплитуда да е ту горе ту доло,така приемала и обменяла инфото,а тя се движеше почти в права линия,а ако имаш предвид ЕЦУ-то не сме го закачали,само и мерихме газовете на празен ход на газ анализатора и казаха че всичко е наред,като пропорция въздух/гориво,възможно ли е това не правилно изгаряне да се дължи на сондата.И за това и да е по-мудна колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това за колебанието горе/долу е абсолютно вярно и на празен ход и загрял двигател ако не го прави, сондата е фира. Нова универсална е 60-80лв ЕДНОЖИЛНА.Тия двигатели имат една леееека особеност. ако я запалиш и я оставиш така БЕЗ да пипаш газта сондата може да не регулира. Но като поработи малко и всичко е загрято, едно пипване на газта и сондата трябва вече да регулира... Но според мен при теб си е отишла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

това за колебанието горе/долу е абсолютно вярно и на празен ход и загрял двигател ако не го прави, сондата е фира. Нова универсална е 60-80лв ЕДНОЖИЛНА.Тия двигатели имат една леееека особеност. ако я запалиш и я оставиш така БЕЗ да пипаш газта сондата може да не регулира. Но като поработи малко и всичко е загрято, едно пипване на газта и сондата трябва вече да регулира... Но според мен при теб си е отишла.

1net мерси за отговора,може ли да те питам,защо точно при 6400 или и 500 кадето почва лютеницата бие прекъсвач,а като чета из форума хората си ги вкарват в червеното,а тая гад неще,данеби да е скопена не6то колата от към ЕЦУ-то.А за вървенето може ли да се дължи на заминалата си сонда?Абе то се е видяло че трябва най-накрая да я закарам до сервиза на Омбре,до сега нямах възмойност,но май доиде време.А може ли да ми подскажеш с какво мога да я накарам да потъгне малко,решил съм да сложа нова генерация 4-2-1 като на колегата Демон и на зад малко по-широки тръби и ново гърне,но не знам на каде да се обърна за тея материали,ако искаш и имаш време даи напътствия. :) Редактирано от Vmax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

В лютеницата най-често като жаргон го казваме , значи бутаме до прекъсвач .... иначе реално след червеното можеш да вкараш или на гас или с модифициране на ецу-то ... и не се препоръчва ..аа да ... и eg3-ките могат ,че те нямат прекъсвач :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

и eg3-ките могат ,че те нямат прекъсвач

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

защо точно при 6400 или и 500 кадето почва лютеницата бие прекъсвач,а като чета из форума хората си ги вкарват в червеното,а тая гад неще,данеби да е скопена не6то колата от към ЕЦУ-то.А за вървенето може ли да се дължи на заминалата си сонда?Абе то се е видяло че трябва най-накрая да я закарам до сервиза на Омбре,до сега нямах възмойност,но май доиде време.А може ли да ми подскажеш с какво мога да я накарам да потъгне малко,решил съм да сложа нова генерация 4-2-1 като на колегата Демон и на зад малко по-широки тръби и ново гърне,но не знам на каде да се обърна за тея материали,ако искаш и имаш време даи напътствия. :rolleyes:

Твойта има 2 прекъсвача... ако колата не е добре загряла или пък е с прекалено студен термостат, прекъсвача ще сработва на 6900. Има и друго обяснение за прекъсвача, за невървенето и за разхода... скапан температурен датчик на главата ( този с 2-те жици) но ако е това и паленето на топъл двигател ще е затруднено.датчика за температура на таблото е друг, така че ако този който отива към ЕЦУ-то е заминал, няма да го хванеш по индикатора на таблото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

защо точно при 6400 или и 500 кадето почва лютеницата бие прекъсвач,а като чета из форума хората си ги вкарват в червеното,а тая гад неще,данеби да е скопена не6то колата от към ЕЦУ-то.А за вървенето може ли да се дължи на заминалата си сонда?Абе то се е видяло че трябва най-накрая да я закарам до сервиза на Омбре,до сега нямах възмойност,но май доиде време.А може ли да ми подскажеш с какво мога да я накарам да потъгне малко,решил съм да сложа нова генерация 4-2-1 като на колегата Демон и на зад малко по-широки тръби и ново гърне,но не знам на каде да се обърна за тея материали,ако искаш и имаш време даи напътствия. :hondarulez:

Твойта има 2 прекъсвача... ако колата не е добре загряла или пък е с прекалено студен термостат, прекъсвача ще сработва на 6900. Има и друго обяснение за прекъсвача, за невървенето и за разхода... скапан температурен датчик на главата ( този с 2-те жици) но ако е това и паленето на топъл двигател ще е затруднено.датчика за температура на таблото е друг, така че ако този който отива към ЕЦУ-то е заминал, няма да го хванеш по индикатора на таблото.
Не дори и да е студена мисля,че пак си е на 6400,макарче не съм я ръчкал до сега преди да е стоплила,а тя бързо загрява,абе то се е видяло че трябва да се ходи на доктор. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Съжалявам за въпроса който е малко извън темата, но може ли някой да ми каже каква функция изпълнява Ламбда сондата, къде се намира и какво и е английското наименование ? :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Функцията и е да казва на компютъра дали сместа е бедна или богата. На база на тази информация, компютъра коригира колко гориво да се впръсква в двигателя, така че през повечето време двигателя да работи със стахеометрична смес ( 14.7 единици въздух се смесват с 1 единица гориво... тази смес е нито бедна, нито богата и е уравновесена химически) По този начин се постига главно икономия, но и намалени вредни емисии. Някои двигатели работят без ламбда. Те пръскат гориво само на база на таблици за режима на двигателя. Всички съвременни двигатели обаче използват ламбда сонда/и, за да се нагодят към различни климати, горива, както и към спецификите на всеки конкретен двигател от партидата.На английски е се среща най-често като: О2 sensor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

O2 Sensor. Следи нивото на кислород в отрботените газове. В пове4ето слу4ай е на изпускателния колектор.Еи Емо пак ма изпревари. Няма на4ин тая неговата 4г. е изруд.

Редактирано от r2d2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

защо точно при 6400 или и 500 кадето почва лютеницата бие прекъсвач,а като чета из форума хората си ги вкарват в червеното,а тая гад неще,данеби да е скопена не6то колата от към ЕЦУ-то.А за вървенето може ли да се дължи на заминалата си сонда?Абе то се е видяло че трябва най-накрая да я закарам до сервиза на Омбре,до сега нямах възмойност,но май доиде време.А може ли да ми подскажеш с какво мога да я накарам да потъгне малко,решил съм да сложа нова генерация 4-2-1 като на колегата Демон и на зад малко по-широки тръби и ново гърне,но не знам на каде да се обърна за тея материали,ако искаш и имаш време даи напътствия. :D

Твойта има 2 прекъсвача... ако колата не е добре загряла или пък е с прекалено студен термостат, прекъсвача ще сработва на 6900. Има и друго обяснение за прекъсвача, за невървенето и за разхода... скапан температурен датчик на главата ( този с 2-те жици) но ако е това и паленето на топъл двигател ще е затруднено.датчика за температура на таблото е друг, така че ако този който отива към ЕЦУ-то е заминал, няма да го хванеш по индикатора на таблото.
Здрасти,сега пък станах свидетел на друго,като е още студена колата(макар че не е правилно да я ръчкам студена),незнам дали на мен ми се струва или е така но имам чуството че дърпа здраво,а като позагрее не чак толкова.А най лошото че за кое да дам по напред пари дали за зимни гуми или да я закрам на сервиз при Омбре и там като излязат още сто неща,е те тогава нема да се спи :worthy:,някакви идеи да имаш за тези аномали при студен мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krasimir_01

Това е нормално защото си на смукач и маслото е по-гъсто създава макар и малко по-добра компресия ама не задълго че наще машимки загрряват много бързо а и не е никак препоръчително да я ръчкаш на студено че резултата ще е нов двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

повечето коли вървят повече като са студени, повече въздух + повече гориво = повече вървеж :worthy:после като се загрее всичко под капака ( включително и въздуха) и почва да върви нормално слабо :Dабе не е хубаво да се ръчка студено, ма ти 5-10 кончета в повече някоя студена сутрин са си прекалено хубави за изпускане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viro

Аз съм със същия двигател. Има ли начин да се провери сондата в "домашни "условия ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vmax

Аз съм със същия двигател. Има ли начин да се провери сондата в "домашни "условия ?

Не съм сигурен,но маи не!!!:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vtec

Това да ръчкаш колата студена си е убийство на мотора-защо ти е?Ако някой не му стига тяга да си купи по мощна кола!!!-и без това Хондата е една от най-бързо влизащите в нормален температурен режим ,а и най-много си върви в сравнение с другите марки безтурбинни малолитражки .Или смени колата или не ръчкай на студен мотор! ;);) А по въпроса дали да си оправиш колата или да си смениш гумите?Макар и трудно бих казал:или карай изправна кола с прилични гуми или я остави в гаража докато му дойде времето ,защото всеки знае че не може х.. до края и душата в рая-хем да ръчкаме,хем да не оправяме(колкото и да са здрави колите ни),хем и гуми да не сменяме.Аз също имам такива дилеми и то основно от финансова гледна точка!!!,но трябва да се съобразяваме според възможностите си--желание винаги има,но всичко си има ЦЕНА.Съжалявам за малката лекцийка ,но така го мисля.Айде късмет с оправянето на проблема и със здраве безпроблемни километри! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

аванса е повече на студен двигателно разликата е доста по-малко от 5 коня, освен ако не смуче топъл въздух от под капака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...