honda_lv 107 #1 Публикувано 29 Март, 2012 Здравейте колеги, след като вече съм горд собственик на сивик, реших да си купя това онова. Днес се сдобих с нови амортисьори за задното стъкло и табло с оборотомер. Амортисьорите лесно се поставят, но ме интересува таблото как се разглобява за да се сменят уредите и по-точно ме интересува трябва ли нещо да се преработва, тъй като стария ми километраж е без оборотомер? Моля някой за помощ, от София съм, Подуяне. Ако някой може да ми помогне съм готов и бира да почерпя на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 29 Март, 2012 Забравих да спомена, че моята е американка. Така, успях да сваля таблото ми, но в 2-те табла има следните разлики: http://store2.data.b...zo/DSC04127.JPG Горното табло е моето (със зелените писти), а долното е това което си купих. Тук споменавам, че колата е с SRS и на новото табло най-вероятно липсва лампичката за него, но това не ме притеснява. Това което ме притеснява е 2-те липсващи букси, които съм посочил. Ако някой може да ми каже за какво са, ще съм му много благодарен. На мястото на фасунката, която съм очертал има зелена стрелкичка сочеща нагоре на моето табло, която се появява когато дам на контакт и изгасва след няколко секунди. От тук на татък забелязвам, че 2-те големи букси са еднакви и предполагам ще съвпаднат, но ме интересува дали няма да се обърка нещо в уредите с оглед на това, че на старото ми табло няма оборотомер? Моля някой с опит в тази операция да ми дава съвети и насоки.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 29 Март, 2012 Така, туко що направих успешна трансплантация и се оказа, че буксите си пасват без проблем. Това което успях да установя за 2-те малки буксички липсващи при новото ми табло е, че едната е за SRS. Другата нямам идея за какво е, като неща които ми липсват след смяната отчитам 1. SRS check. (Възможно е устройството да се пренесе от едното на другото табло, но трябва да се извади километража, за което е нужно да се разглоби, а някъде четох, че е доста опасно начинание и заради това не мисля да рискувам.) 2. Лампичката за несложените колани (имам подозрение, че именно за нея е била втората букса) и 3. Една зелена стрелка, която сочи нагоре и се появява когато дам на контакт и изчезва малко след това. (нямам идея за какво точно служеше).Всичко друго което проверих работи, таблото свети и отчита оборотите и всичко друго.Ако иска някой модератор да направи темата важна и всеки който реши да сменя табло да е наясно.Ако на някой е нужно мога да обясня точните стъпки в Монтаж-Демонтаж на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kazadores 59 #4 Отговорено 1 Април, 2012 Да колега,жълтата буксичка е 99% за SRS.Цялата инсталация на еърбег-а е с жълти конектори и кабелите са увити в жълт шлаух,за да се разпознават от останалите инсталации (както за АБС са оранжеви буксите например).За сигнализацията за коланите наистина трябва самото табло да има модул.Това се слага най-често за Щатите и Канада.Доста рядко и за Япония.За Европа нямат такава сигнализация и е трудно да намериш такова табло.Относно зелената стрелкичка.(ако тя се намира в уреда за бензина и темп. и оборотомерът ти е до 8000 разграфен,то може би това табло е от икономичен Втек мотор.Някои от тях имат тази стрекла,която показва кога да се сменят предавките за най-икономично и ефективно каране,в зависимост от оборотите.Нека някой ме поправи ако греша Хубаво е да се измисли нещо за SRS-a,защото щом ти отчита грешка,не е ясно дали ще функционира правилно (дано не се налага).. Това е от мен поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #5 Отговорено 1 Април, 2012 Да се похваля, успях да пренеса SRS-a а също така и другата буксичка, която е именно за зелената стрелка, която не разбирам за какво служи. Сега на таблото ми не липсва нищо, освен сигнализацията за коланите и съм много доволен от себе си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasilis 1 #6 Отговорено 17 Ноември, 2014 След успешната трансплантация на километража/километрите от моя/ и крушки понеже този който закупих беше без БЯЛАТА СВЕТЛИНА КОЯТО Е В НЕГО УГАСНА всичко друго функционира/мигачи, ръчна, капак....Моля за съвет как да се справя с ПРОБЛЕМА ??? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове