Jump to content
Guest kliff

Na Sredni Niamam Mo6tnost!

Recommended Posts

Guest kliff

honda civic 1.6 ls114 hp mi se struva po slabo ot 105 hp na vectratakak s elementarni sredstva (smiana na tui-onui, zavivane ili razvivane na niakoi djaji ili filtri ili ne znam kak) moga da uveli4a mo6tnosta nai- ve4e na srednite oboroti 2000 - 4000. ne iskam da stigam do ne6to maniakalno - prosot da izvadia ot neia kakvoto mojesy6to taka, kato natisna pedala na gazta leko, kolata dyrpa, dori i da e na sredni oboroti , natisna li pove4e - vse edno sym si mahnal kraka ot gazta ?!Blagodaria

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

добре дошъл приятелю, но пиши на кирилица!хондите наистина на средни обороти нямат много "мощност", но това е направено с цел да са икономични, като ти трябва мощност не я жали хич - влез на 6-7000 оборота, вкарай и в червеното стрелката и тогава пиши впечатления и я сравнявай с вектра :rolleyes: А дори и при тези обороти няма да си в преразход на гориво, нито ще тичаш по майстори после!!! Не се опитвай да я караш като европейска кола в ниски обороти, иска се известно време привикване и промяна в стила на каране :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

ААА!окПомислих си го. Благодария.Добре де, с японските по принцип ли е така или само за хонда важи това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

по принцип с повечето японски е така, ама Хонда са си НАЙ-ЯПОНСКИТЕ :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

ока значи, това че на 120 - 130 на 5-та ми се влачи, се дължи на същото така ли? Т.е. на 120 мога да я карам на 4-тя и тогава ще има ефект. Поправи ме ако не съм разбрал ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

абсолютно! Дори на 100 да карам, искам ли да изпреваря бързо, вкарвам от 5-та на 3-та, хич не си играя на 4-та :rolleyes: ако съм на 120-130, тогава по-може 4-та, понеже 3-тата ми е до 150 и по-бързо ще стигне прекъсвача, но ти си с по-голям двигател и може да не изпъваш чак толкова, обаче ако си с 4-5 човека натоварен, ръчкай по гореописаният начин смело :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

ти ми отвори очите, приятелю,утре ще и запаля дупето :rolleyes:Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

утре ще и запаля дупето :rolleyes:

:rolleyes: Firestarter, baby :rolleyes::rolleyes::rolleyes:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Стрелката в лютеницата и всичко си идва на място..... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Яко :lol: Веднъж като се подкефиш в диапазона 5000-> няма кой да те спаси :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest r2d2

Все пак един сметнат колектор 4-2-1 6те подобри положението.А аз си и връ6там от 5->3 при изпреварване 6тото си ме кефи ускорението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Бах мааму, на Рекса от 5 на 3та ;) е направо ерекция хи-хи-хи :D:):D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Пробвайте от втора на първа :):) докато се влачиш зад ТИР :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Пробвайте от втора на първа :D:D докато се влачиш зад ТИР :)

Е само на това не мога да свикна още някак си.Хубава тема стана. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

Хахаха аз съм пробвал2-1 нагоре по Шипка,абе малко не може да зацепи, ама е трошач на вратове така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest p0nka7a

Пробвайте от втора на първа :):) докато се влачиш зад ТИР :D

Tino колега че тя изобщо влиза ли ти парва в движение бе :D При мене ше влезе ама със сила сигорно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Пробвайте от втора на първа ;):) докато се влачиш зад ТИР :)

Tino колега че тя изобщо влиза ли ти парва в движение бе :D При мене ше влезе ама със сила сигорно :D
Влиза , влиза ;) до към 20 км/ч има смисъл да я вкараш ;) малко вазелинче и мерак и ще влезне ;) шегата на страна , влиза , верно , че не е много полезно , ама ще усетиш хъркането , ако всеки път влиза с хъркане недей се пробвай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

А за междинна газ някой да е чувал ?? :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

ПРОБВАХ ...ВИДЯХ ...ОНЕМЯХ!!!А бе, тва върви яко :DБаси фара!М/у другото т'ва с 5 -> 3 много не става при мен. Всъщност става но ускорението не е толкова смайващо, защото тогава натискам педала до край (нормално). Започвам да се ускорявам маааалко след това. Не ме дръпва веднага!От друга страна днес четох тука за филтри и т.н. тук в форума и познайте кое е първото занимание идните седмици :)Някой беше споменал, че разликата с спортен филтър е в бързото дръпване на следваща скорост и естествено ... ЗВУК!!!и графики гледах и ... просто ви свалям шапка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest STANCHO 1

Хахаха аз съм пробвал2-1 нагоре по Шипка,абе малко не може да зацепи, ама е трошач на вратове така :)

И аз често си ръчкам по прохода голяма тръпка е там :P Рейсърче изпревари ме да кажа за междинната газ абе вие категория "с" нямате ли на газка :) С междинка всичко влиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kliff

Все пак един сметнат колектор 4-2-1 6те подобри положението.

 

А може ли малко по подробно да ми обясните, или ако има линк ...

 

аз намерик това:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=2146

 

но не ми е много ясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Хахаха аз съм пробвал2-1 нагоре по Шипка,абе малко не може да зацепи, ама е трошач на вратове така :worthy:

И аз често си ръчкам по прохода голяма тръпка е там :worthy: Рейсърче изпревари ме да кажа за междинната газ абе вие категория "с" нямате ли на газка :hondarulez: С междинка всичко влиза.
Шипка ми е любимия проход, понякога нарочно минавам от там дори да не ми е пътя от там (София-Казанлък през Габрово) въпреки че и на Калофер новия път е супер, как лепне колата там по завоите не е истина, че и може в завоя да се изпреварва, как им изхвъркват очите на голфоръчкачите като ги изпреваря отвътре на завоя с двойно по-висока скорост от тяхната ... ама се отплеснах, междинната газ е истината, или както на анлийски му казват 'heel and toe' да ритваш газта докато сменяш предавката надолу - с малко практика си става част от ежедневното каране, аз и в града с 20 да карам пак така си сменям, съединителя и скоростите си го заслужават!Между другото пак да се отплесна малко, возих една позната голяма мъжкарана и доста добре кара - и и направило впечаление как сменям скоростите надолу а колата не забива нос като пусна съединителя а си продължава мазно. И аз и обяснявам, че натискам и 3та педала докато спирам ... тя ме погледна тъжно и каза "в такъв момент съжалявам, че не съм мъж", доста време ми трябваше да разбера защо го казва, тя горката си помислила, че с 3та крака спирам :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

ех да бяхме всички толкоз надарени като теб..... моя не стига до педалите и се мъча с 2 крака 3 педала да натискам :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Чудя се аз що не ми върви колата....А то спирачката постоянно натисната била докато си карам.... :hondarulez::worthy::worthy:

Редактирано от OXYGEN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8

ХА ха ха. Много сте готини! Имаше едно клипче с Аертон Сена как кара едни NSX-ове. Те са две клипчета поне. Едното е с един бял и докато кара в едно квадратче дават какво прави с краката (само с два). Всеки път се насирам от кеф като го гледам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абе той и моя повече към волана го влече (все още) отколкото към педалите ... ама необразована жената, с погрешна информация нещо!sorry за :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Гледай само да не ти заключи волана в движение..... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

..............натискам и 3та педала докато спирам..........

???? :whistle:;););) ????

А ве имам "С" ама това за първи път го чувам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадрасна и аз някой ред.Днес си купих най-накрая Хондамерак ми от много години но преди 5 вместо хонда си взех Вектрамакар и 1.8 90 коня върви доста добре,но днес най-накрая си вземах Хонда Сивик 1,6 ЛС 113 коня.В началото ми се стори доста мудна сравнено с вектрата но като започнах да я цедяизлезна съвсем друго нещо, наистина след 4000 оборота съвсем друго се получава с вървенето.Четох ей сега в Тунинг БГ че с чипа се оправяло това "затищие пред буря" така да го кажа :hondarulez:в ниските обороти, но дали е вярно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПРОБВАХ ...ВИДЯХ ...ОНЕМЯХ!!!А бе, тва върви яко ;)Баси фара!М/у другото т'ва с 5 -> 3 много не става при мен. Всъщност става но ускорението не е толкова смайващо, защото тогава натискам педала до край (нормално). Започвам да се ускорявам маааалко след това. Не ме дръпва веднага!От друга страна днес четох тука за филтри и т.н. тук в форума и познайте кое е първото занимание идните седмици :huh:Някой беше споменал, че разликата с спортен филтър е в бързото дръпване на следваща скорост и естествено ... ЗВУК!!!и графики гледах и ... просто ви свалям шапка ;)

Това за ускоряването малко след това да ти кажа, не знам при тебе как е, обаче аз понеже имам и газово и викам чакай да си дам малко авансче, да си врътна делкото демек. На времето си бях направил корсичката да подскача като дам газ. И го врътнах, но нямаше ефект. После като почетох малко се оказа, че преди да въртиш делкото трябва да сложиш едно мостче на диагностичната букса и тогава да запалиш и да въртиш делкото. Определено има ефект. Ако да речем карам на 5-та със 100-120 и чукна газта, колата подскача. Това на газ. А на бензин се усеща повече. Пак казвам, не знам дали при тебе е това проблема, но при мене определено не се усещаше, че давам газ. Колата набираше плавно. Сега е доста по нервна. Интересното е, че очаквах аванса да "чука", но не се чува.Това е стария 1.4 мотор Д14А2, на 6-та генерация 5 врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chopper1969

Имам сивик 5 ген. 1.5, 90кс. При 2000 об няма мошност, качих на същата но със сменена ролка на ремъка за динамото и сервото от желязна с алуминиева и останах силно замислен- дърпаше като луда още от 2000об. навил съм се да си сменя и моята, харчат се втора употреба по 60лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...