NikolaiN 83 #1 Публикувано 20 Март, 2012 Здравейте колеги, преди 2 седмици се хванах да си полирам джантите и на доста места търсих информация докато разбера от къде какво и как...Та реших да направя едно видео с това какво съм правил и да напиша какво съм ползвал за да можете и вие да се пробвате без да обикаляте като мен 100 форума премахнете боята/лака. За целта се препоръчва Боди 700 или Paint Remover.Хубаво е стъпките да не са с над 600 (например от 400 към 1200). Процедира със следната поредност: 400, 800, 1200, 1500, 2000.С всеки номер шкурка търкайте докато не заличите деругите, изкопани от предишния номер.Следва третиране с компкекта за шлайф и полир на Wolfcraft, който можете да намерите във всеки Бриколаж и Практикер.Той представлява твърдо киче, рехаво киче, кафява и синя паста.Прикачете твърдото киче към бормашина и третирайте с кафявата паста. От нея взимайте умерени количества и ги разстилайте на джантата, защото в противен случай кичето ще се задръсти и веднага ще започне да цапа, вместо да шлайфа.Следва рехавото киче и синята паста. С нея също не трябва да се прекалява, защото също остава неприятни черни петна. Хубаво е с рехавото киче и полир пастата детайлът да се мине два пъти, като вторият път да е перпендикулярен на първия. Отново почистете с чиста микрофибърна кърпа.За да предпазите голият алуминий от окисляване,препоръчително е да ползвате нанопродуктите на Percenta, измежду които има такъв, предназначен специално за предпазване на алуминй. Използвайте по указанията за употреба на опаковката. Препаратът по никакъв начин не нарушава и не влошава постигнатия краен резултат.С единия(почистващия) се напръсква джантата,с микрофибърна кърпа се размазва,и се изчаква 30 минути,след което джантата се измива от мърсотията,и се подсушава перфектно,след което с другия(запечатващия) спрей се пръска върху джантата,и се полира с друга микрофибърна кърпа,като температурата в помещението трябва да е не по ниска от 5 градуса,и не по висока от 25.Като се нанесе препарата се оставя- не по-малко от 30 минути,след което се полира отново със същата кърпа и най-добрия резултат го дават да е след 24 часа.пп.преди да се нанесе запечатващия препарат,джантите трябва да са идеално чисти,без отпечатъци от пръсти и т.н.Надявам се да съм помогнал и да ви хареса видеото 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #2 Отговорено 20 Март, 2012 Много ми хареса това което си направил. Адско видео. Поздравления!Ако участваше в "България търси талант", моят отговор е "ДА". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didone bros. 16 #3 Отговорено 20 Март, 2012 колега браво много подробно си описал всяка една стъпка от процеса и крайния резултат ми харесва много трябва та пробвам и аз на моите джанти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #4 Отговорено 20 Март, 2012 Много добре синтезирана тема, наистина ще спести доста четене по форумите! Евала колега за труда, резултатите и темата. П.С. Надявам се някой да я премести в Полезни технически теми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #5 Отговорено 20 Март, 2012 Много хубав клип, а ето и една полезна тема по въпроса http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=11359&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5&start=975 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #6 Отговорено 20 Март, 2012 Поздравления за ентузиазма колега. То и аз минах по този път или по-точно по подобен миналата година. Но реших да платя на човек да го направи вместо мен щото си е играчка. С подръчни средства не става или става много трудно. Percenta-та я ползвам и аз, но не пази много-много. Минеш ли колата или по-точно джантите на безконтактно и си аут веднага Доста капризна работа е голият алуминий. А и така малко си ебаваш диференциала както го правиш ти, имай едно на ум. Ето малко снимки на моят резултат, ако някой иска контакт с пича от София ще му дам. Адски разбран човек и не взима скъпо. Със здраве да ги караш и да им се радваш иначе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #7 Отговорено 21 Март, 2012 До болка познато миналото лято направих същата процедура на борда на моите джанти и ефекта е същият като на колегата евала за клипчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #8 Отговорено 21 Март, 2012 Супер клип! Темата наистина спестява много четене по форуми и сайтове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaiN 83 #9 Отговорено 21 Март, 2012 (Редактирано) Колеги благодаря за хубавите думи, радвам се, че ви е харесало видеото и се надявам да съм бил полезен на някого. Редактирано 21 Март, 2012 от NikolaiN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yanev 1 #10 Отговорено 2 Април, 2012 (Редактирано) колеги аз искам да ви попитам ,като се направи тази процедура по полирането и накрая ,ако се мине с 1-2 ръце лак ,ще стане ли добре в смисъл добра запечатка и да не заличи постигнатия ефект и после да не се притесняваме от безконтактно Редактирано 2 Април, 2012 от Yanev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikolaiN 83 #11 Отговорено 2 Април, 2012 колеги аз искам да ви попитам ,като се направи тази процедура по полирането и накрая ,ако се мине с 1-2 ръце лак ,ще стане ли добре в смисъл добра запечатка и да не заличи постигнатия ефект и после да не се притесняваме от безконтактноКолега не става, губи се ефекта и лака не може да хване на лъскавата повърхност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yanev 1 #12 Отговорено 2 Април, 2012 колеги аз искам да ви попитам ,като се направи тази процедура по полирането и накрая ,ако се мине с 1-2 ръце лак ,ще стане ли добре в смисъл добра запечатка и да не заличи постигнатия ефект и после да не се притесняваме от безконтактноКолега не става, губи се ефекта и лака не може да хване на лъскавата повърхност.Ясно мерси за бързия отговор колега.Значи варианта за предпазване на алуминият е с тези нанопродукти на Precenta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове