Jump to content
Guest Rust

Проверка за грешки в компа 6ген.

Recommended Posts

Guest Rust

Днеска се зверих изпод жабката , светих гледах ..... е*а го няма я тая джаджа дето се дава на късо. Пък нещо реших и аз да проверя за грешки .... ама не става .... :D Колата е сивик 6ген хеч .Гледах по една схемичка от autodata къде би трябвало да е .... ама няма :D ... има едно 3 пин , в което обаче си има букса с кабелчета ... Идеи ? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest max_3d_3

Днеска се зверих изпод жабката , светих гледах ..... е*а го няма я тая джаджа дето се дава на късо. Пък нещо реших и аз да проверя за грешки .... ама не става .... :D Колата е сивик 6ген хеч .Гледах по една схемичка от autodata къде би трябвало да е .... ама няма :D ... има едно 3 пин , в което обаче си има букса с кабелчета ... Идеи ? :D

На по-новите хонди,май няма такъв светодиод.Аз съм с английски сивик и той също няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

то не е светодиод .... тук се гледа MIL /malfunction лампичката/ като се даде на контакт. Ама за се вкара в този режим се окъсяват 2 пинчета ... които нещо не ги намирам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest xakera

то не е светодиод .... тук се гледа MIL /malfunction лампичката/ като се даде на контакт. Ама за се вкара в този режим се окъсяват 2 пинчета ... които нещо не ги намирам :D

колега виж си хубаво под жабката,има един малак отвор баркаш вътре и ще я напипаш буксата :D те са две,тази с двата пина я даваш на касо и даваш на контакт и на таблото ще те светне лампата за чекинга,и ако имаш грешки ще почне да мига ако нямаш ще свети само :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko
ето малко помощ за намирането на конектора, не можах да намеря по-добра картинка, но е по-вдясно от това което се вижда на тази

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

А за тоз Акорд които писах в друга тема ,знаете ли как да го проверим за грешки и евентуално как да ги из4истим.Акорд 87 А20А3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Май ще трябва да се въоръжа с фенерче :lol:Още един въпрос :отваря ли се жабката или отдолу на нея се гледа докато си е затворена ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest purkinie

сваля се много лесно и така ще ти е много по-удобно. Просто се развиват само 2'е болчета,които я държат и си :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ikurtev

колеги, сигурни ли сте, че се дава накъсо? май има някаква сервизна тапа за тази цел. ако някой е пробвал накъсо на 6 ген. да каже дали има проблем и работили self-diagnostic?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest pitbull

Здравейте,първо да се поздравя, че съм нов тука. Най накрая и аз се сдобих с хондичка.Сега по същество, въпросната пукса се намира (поне при мен) от лявата страна под жабкатаима един пласмасов капак, който като се махне и отдолу е въпросното ECU. Там има една зелена гумена "тапа" в която са сложени две букси. Едната с три, а другата с два кабела.За check-a се използва буксата с двата кабела. По удобно е да се извади от "тапата", двата пинасе дават на късо, дава се на контакт и се гледа оранжевата лампичка на таблото. Ако всичко е наред(като при мен :cool: ) свети постоянно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...