Essential 9 #1 Публикувано 17 Март, 2012 Здравейте колеги,Бих искал да помоля за мнението Ви относно местенето на акумулатора в багажника? Има ли смисъл да се прави има ли смисъл да се ползва по мощен акумулатор? Къде е най - добре да се разположи в багажника акумулатора? И какъв кабел би бил най - подходящ?Благодаря за вниманието.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 17 Март, 2012 А идеята / нуждата/ от по-голям акумулатор е ... ?Колко вата допълнителни консуматори - музика , халогени , други ....За запалването и нормалната работа на автомобила не е необходим по-голям от фабричният . Евентуално може и втори допълнителен в багажника / свързан през реле или тиристор с цел само зареждане от генератора / , който да се ползва за допълнителните консуматори . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #3 Отговорено 17 Март, 2012 На моята 5-та генерация преди бях с два акумулатора 45Ач отпред и 60Ач в багажника, а сега е само с един отпред 60Ач.Няма смисъл от акумулатора в багажника само да ти заема място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Essential 9 #4 Отговорено 18 Март, 2012 Налага ми се да махна хидравличната помпа понеже ми пречи. Мислех ако стане много тежък волана с механичната рейка да ползвам ел.помпа и да запазя хидравличната рейка, но ми казват, че моят акумулатор нямало да може да поддържа хидравликата та затова по-мощен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #5 Отговорено 18 Март, 2012 Колкото повече чета , толкова по-не ми харесва идеята ....За налягане максимално 120 бара - "The speed can vary between approximately 1300 and 4500 rpm as required. " - "The power consumption can vary between 6 and 80 A depending on the conditions. A diagnostic trouble code (DTC) is stored if consumption is greater than 96 A." - взето от съществуваща такава на Volvo - http://ebookbrowse.c...f-pdf-d56167952 Начина на задействане в покой /на място с изключен двигател / може да стане с мърдането на волана и реле - консумацията и е колкото електрическият стартер на автомобила.DC ПОМПИ - волтаж : 12V DC; 24V DC мощност : до 3 kW обем на помпата : от 1см3 до 6,1см3 работно налягане : до 250 bar - http://www.a1hp.net/bg/products_hydraulics.htmlДобрият вариант - http://www.autoshop1...ms/Hybrid17.pdf - Тойота Приус - цялостна преработка на възела.Но ти си решаваш. Ако имаш данни за използваната консумация на електродвигателя на помпата - пиши. За тази от Волвото - 80 Ампер/часа акумулатор в багажника с 16 кв. мм. проводник с дължина 4-6 метра до помпата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #6 Отговорено 19 Март, 2012 На моята 5-та генерация преди бях с два акумулатора 45Ач отпред и 60Ач в багажника, а сега е само с един отпред 60Ач.Няма смисъл от акумулатора в багажника само да ти заема място.колега каде го събратоя акомулатор отпреде ??? че искам и аз малко по мощен да сложа ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jokera 10 #7 Отговорено 19 Март, 2012 Където е стария но изместен под ъгъл и му направих стойка, бих искал да направя и снимки, но не мога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
okokorekokes 27 #8 Отговорено 19 Март, 2012 (Редактирано) Да, ако направиш снимки ще е супер, че аз се пробвах, ама не стана нищо Редактирано 19 Март, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #9 Отговорено 28 Март, 2012 Ел. помпите за хидравлика, обикновенно са с стъпкови/трифазни двигатели, който имат нужда от електроника за управлението им. В повечето слуяай тази електроника комуникира с моторната електроника, а липсата на комуникация, вероятно ще попречи на сработването й. Друго което се сещам, е че на хидравличните рейки с ел. помпи имат сензори за ъгъл на завиване, липсата на този сензор води до не добра работа на помпата и евентуално може пак да не сработи.Това мнение е базирано само на 2 подобни помпи които съм виждал и то не на хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове