Jump to content
Red Line

Как ? и Колко ?

Recommended Posts

Добър ден колеги извинявам се първо за невежеството ми ,но ми се иска да ви попитам някои въпроси.Имам сивик 5ген хеч д15б2 и разбирасе вече след дълга вярна служба на д15ката ми се иска да сложа ново двигателче, не се целя към б-сериите но за сега се замислям за д16а9 или д16з5. Та въпросът ми е колко ще ми струват висички части необходими за слапа и кои са те (горе доло имам представа но все пак да попитам по компетентните колеги) и има ли нещо което трябва да се преправя освен инсталацията и кои неща мога да исползвам от наличната д15ка. Надявам се с тези въпроси и тази дискусия да помогна не само на мен а и на другите замислящи такова нещо.Благодаря предварително и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен мини-ме е по-добреПубликувано изображение Пък и ще си останеш със стария данък и редовни документи.

Сиреч : В-тек глава и пълна инжекция заедно с еку-то и раздвижна ролка от д16.Има много писано във форума как се прави.

За какво ти е двувалова Д серия?

Редактирано от honda_tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислих се с идеята да е по опростена процедурата ясно че втека си е втек ама просто ме завладя рекса на едно приятелче с д16а9 и испускателна система на 63мм (ако не се лъжа) всмукател и някакво чипче и сърцето ми отиде в петите един бог знае ако се кача в б серия какво ще стане :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

D16-ката ще ти излезе по-евтино в сравнение с мини-ми! :) Има различни мнения по въпроса, но и аз съм голям привърженик да двуваловите Д-серии, въпреки че сега стягам именно ВТЕК суап! :blink: Откъм пари, Д16ката (в зависимост от състоянието) ще ти излезе към 1000лв с всичко по нея + монтажа (евентуално)! Можеш и без кутия да я вземеш, твойта си става, но е гадна по принцип! Инсталацията е по-сложна и там не се знае колко ще ти излезе! Но залагам за крайна цена на суапа към 1200лв (може и по-евтино)! :)

Редактирано от CiViCwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двуваловата Д серия е супер,като вървеж,но в 150 кг. по-лекия рекс.В 5-тицата ти няма да се усеща толкова,както в рекса.Мини ми-то ще ти излезе малко по-скъпо,но ако се направи както трябва,ще вървиш повече от рекс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се сещам някои от форума да е качвал двувaлова д серия в сивик.всеки минава на мини-ме,защото е по лесно и евтино.данъка е същия,няма пререгистрации в кат,колата остава много икономична и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има колеги, които са ги правили тези суапове. Мисля, че имаше един колега от врачанската група с д16а9 в синьо сивиче хеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда имаше син сивик но после го продаде и мина на д15мини ме в купе 5г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес с едно приятелче седнахме и го обмислихме и решихме да развиваме малкия проект с двувалов двигател с малки подобрения по него дори и не значителни но за сега ще се развива в посока на jdm вид и накрая ще се заемеме с двигателя надявам се в скоро време да побликувам нещо достойно за темата проекти. Д16ката ни е одачен вариянт от към поставяне и леки модификации дори и от към бюджет. И един последен въпрос с какъв компютар и скоростна кутия е одачно да се кара този двигател понеже трябва да се запази духът на малкия хеч

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение:по-добре вземи б16 или б18.... вярно по-скъпо ще излезе,но инвестицията ще си струва...

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Д16ката ни е одачен вариянт от към поставяне и леки модификации дори и от към бюджет. И един последен въпрос с какъв компютар и скоростна кутия е одачно да се кара този двигател понеже трябва да се запази духът на малкия хеч

Еми най-добре си вземи двигателя заедно с компа, PM6 / PM7 OBD0 :) За начало можеш да си ползваш твоята кутия от Д15ката а после да си я наредиш с 3та и 4та предавки от ЦРХ и файнъл 4.25 или 4.43 :) Редактирано от CiViCwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже, защо е общоприето, че малкия втек е по-добър от двувалката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би, защото е много по-често срещан и за него има всичко под път и над път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото:

-колата остава със същия мотор ,сиреч:

*малък данък

*няма проблеми с КАТ

*не се занимава с пререгистриране

*може да мине без да вади мотора

-колата си остава икономична ако не се юрка

-върви също толкова, а може и повече спрямо двувалова Д серия

-има мегдан за развитие(въпреки, че и при двуваловата има, ама смятам че е по-малък)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защото се води, че двувалката е по-стар мотор и има по-голяма вероятност да дефектира (сдаде багажа) :dry: И щото, като чуят ВТЕК и си мислят, че излита!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото:

-колата си остава икономична ако не се юрка

Публикувано изображение

 

Само не казвай, че двуваловата Д-серия гори повече от ВТЕК-а! Двувалката пада под 5/100 !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...