Red Line 33 #1 Публикувано 16 Март, 2012 Добър ден колеги извинявам се първо за невежеството ми ,но ми се иска да ви попитам някои въпроси.Имам сивик 5ген хеч д15б2 и разбирасе вече след дълга вярна служба на д15ката ми се иска да сложа ново двигателче, не се целя към б-сериите но за сега се замислям за д16а9 или д16з5. Та въпросът ми е колко ще ми струват висички части необходими за слапа и кои са те (горе доло имам представа но все пак да попитам по компетентните колеги) и има ли нещо което трябва да се преправя освен инсталацията и кои неща мога да исползвам от наличната д15ка. Надявам се с тези въпроси и тази дискусия да помогна не само на мен а и на другите замислящи такова нещо.Благодаря предварително и поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_tech 161 #2 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) Според мен мини-ме е по-добре Пък и ще си останеш със стария данък и редовни документи. Сиреч : В-тек глава и пълна инжекция заедно с еку-то и раздвижна ролка от д16.Има много писано във форума как се прави. За какво ти е двувалова Д серия? Редактирано 16 Март, 2012 от honda_tech Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #3 Отговорено 16 Март, 2012 Замислих се с идеята да е по опростена процедурата ясно че втека си е втек ама просто ме завладя рекса на едно приятелче с д16а9 и испускателна система на 63мм (ако не се лъжа) всмукател и някакво чипче и сърцето ми отиде в петите един бог знае ако се кача в б серия какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #4 Отговорено 16 Март, 2012 (Редактирано) D16-ката ще ти излезе по-евтино в сравнение с мини-ми! Има различни мнения по въпроса, но и аз съм голям привърженик да двуваловите Д-серии, въпреки че сега стягам именно ВТЕК суап! Откъм пари, Д16ката (в зависимост от състоянието) ще ти излезе към 1000лв с всичко по нея + монтажа (евентуално)! Можеш и без кутия да я вземеш, твойта си става, но е гадна по принцип! Инсталацията е по-сложна и там не се знае колко ще ти излезе! Но залагам за крайна цена на суапа към 1200лв (може и по-евтино)! Редактирано 16 Март, 2012 от CiViCwarrior Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #5 Отговорено 17 Март, 2012 Двуваловата Д серия е супер,като вървеж,но в 150 кг. по-лекия рекс.В 5-тицата ти няма да се усеща толкова,както в рекса.Мини ми-то ще ти излезе малко по-скъпо,но ако се направи както трябва,ще вървиш повече от рекс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #6 Отговорено 17 Март, 2012 не се сещам някои от форума да е качвал двувaлова д серия в сивик.всеки минава на мини-ме,защото е по лесно и евтино.данъка е същия,няма пререгистрации в кат,колата остава много икономична и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecdreamcrx 7 #7 Отговорено 17 Март, 2012 Има има колеги, които са ги правили тези суапове. Мисля, че имаше един колега от врачанската група с д16а9 в синьо сивиче хеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djudista 22 #8 Отговорено 17 Март, 2012 мда имаше син сивик но после го продаде и мина на д15мини ме в купе 5г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecdreamcrx 7 #9 Отговорено 17 Март, 2012 А сега б20 в купето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red Line 33 #10 Отговорено 17 Март, 2012 Днес с едно приятелче седнахме и го обмислихме и решихме да развиваме малкия проект с двувалов двигател с малки подобрения по него дори и не значителни но за сега ще се развива в посока на jdm вид и накрая ще се заемеме с двигателя надявам се в скоро време да побликувам нещо достойно за темата проекти. Д16ката ни е одачен вариянт от към поставяне и леки модификации дори и от към бюджет. И един последен въпрос с какъв компютар и скоростна кутия е одачно да се кара този двигател понеже трябва да се запази духът на малкия хеч 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #11 Отговорено 17 Март, 2012 Лично мое мнение:по-добре вземи б16 или б18.... вярно по-скъпо ще излезе,но инвестицията ще си струва... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #12 Отговорено 18 Март, 2012 MINI ME ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #13 Отговорено 18 Март, 2012 (Редактирано) Д16ката ни е одачен вариянт от към поставяне и леки модификации дори и от към бюджет. И един последен въпрос с какъв компютар и скоростна кутия е одачно да се кара този двигател понеже трябва да се запази духът на малкия хечЕми най-добре си вземи двигателя заедно с компа, PM6 / PM7 OBD0 За начало можеш да си ползваш твоята кутия от Д15ката а после да си я наредиш с 3та и 4та предавки от ЦРХ и файнъл 4.25 или 4.43 Редактирано 18 Март, 2012 от CiViCwarrior Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #14 Отговорено 18 Март, 2012 Някой може ли да каже, защо е общоприето, че малкия втек е по-добър от двувалката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #15 Отговорено 18 Март, 2012 Може би, защото е много по-често срещан и за него има всичко под път и над път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_tech 161 #16 Отговорено 18 Март, 2012 Защото: -колата остава със същия мотор ,сиреч: *малък данък *няма проблеми с КАТ *не се занимава с пререгистриране *може да мине без да вади мотора -колата си остава икономична ако не се юрка -върви също толкова, а може и повече спрямо двувалова Д серия -има мегдан за развитие(въпреки, че и при двуваловата има, ама смятам че е по-малък) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #17 Отговорено 18 Март, 2012 И защото се води, че двувалката е по-стар мотор и има по-голяма вероятност да дефектира (сдаде багажа) И щото, като чуят ВТЕК и си мислят, че излита! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street-warrioR 287 #18 Отговорено 18 Март, 2012 Защото: -колата си остава икономична ако не се юрка Само не казвай, че двуваловата Д-серия гори повече от ВТЕК-а! Двувалката пада под 5/100 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове