Jump to content
iso_83

какво е нужно за да мина д15б2 към д16а8 или 9

Recommended Posts

най-накрая се реших ,та мисълта ми е, в каква точно окомплектовка да е новия мотор ,в смисъл ,страничните неща като, хидравлика ,динамо, климатик, стават ли от единия на другия ,съединител, стартер и така нататък ,предпочитам отговори от някой ,който го е направил ,за да е сигурно и има ли някаква дреболия, примерно датчик или нещо подобно ,което не седи на самият двигател и може да е спънка за трансплантацията ,благодаря на всички предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.:) , колега . Но първо кажи от какво на какво ще минаваш. т.е. от Д на Б серия ли ? така аз минах от д15з6 на д16з6 и всичко си идва на мястото( но имама разни дребни неща за преправяне , но ако имаш желание всичко става , нещата не са кой знае каки ! ). частите са идентични ,ако минаваш от Д на Д серия и от Б на Б или други серий Ф , Х ; и т.н. Поздрави !;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е сивик седан 5ген.,и е с двигател 1.5 d15b2 ,на негово място мисля да сложа d16a8,но това съм го написал в заглавието конкретно ,и въпроса ,този който е правил същия суап ,да ми подскаже с какви точно проблеми ще се сблъскам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до тук два положителни отговора че скорости, стартер ,алтернатор,климатик, стават ,хидравликата е под въпрос, за инсталация и комп е ясно ,че са нужни и още какво, дано стане всичко ,че тука се търкаля една турбинка ,та да я монтираме вече на нещо :blink::D

Благодаря на отзовалите се колеги :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d16z5 е уникален мотор.защо не си го споменал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм го написал защото тои е едно към едно с д16а8 поне от към технически характеристики ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма ли някой да помогне с конкретни отговори, че в събота отивам и да знам какво да търся, ако ви мързи да пишете дайте тел. на лично и ще звънна, сигурен съм че има достатъчно компетентни хора в форума, но май са в отпуска,а работата е на зор , пак благодаря на всички за търпението и се извинявам че мрънкам всеки ден ,но се налага :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Да ми е честито на новия двигател д16а8, но в добрия и лошия смисъл, първо собственика на автомобила го е оставил преди време при един баш "МАЙСТОР", който в самото начало на пристигането ми водеше преговорите, но за него мога да кажа само ....., то не е за разправяне. Беше скрил половината неща покрай мотора, а друга част е продал без знаниено на собсвеника, та пазарлъка на място протече ужасно, добре че момчето(собсвеника) беше разбрано, та се спазарихме и така вече си имам двигател, но с липси които ще се търсят тепърва, но за един ден вече e в коша със скорости, алтернатор, хидравлика и климатик. Утре ще е чуденето с инсталацията и вакумите, ако някой има същия двигател и не му пречи да го снима, поне вакумите и водата да видя къде отиват, че нещо ще е сташно. Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да ти е честит новият двигател.Аз с помощта на този сайт и ръководството си сглобих моя, като нямах ни най-малка идея кой кабел за къде е и кой вакуум за къде е.Успех.PS: дано си се сетил да вземеш вина на колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря много ,не съм я започнал ,не съм я направил ,то уж и за тва съм учил та да видим ,големия талон е в мен разбира се ,по някое време може и да се узакони ,то сутринта и стойката на хидравликата се опъваше, но сега си стои на мястото ,като че е от там, още веднъж благодаря за сайта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след изминати 250 пробни километра, дойде време за обслужване както си му е реда и между другото, искам да помоля някой колега с същия мотор, но оригинално монтиран, в кончерто примерно ,да снима как точно са свързани вакуумите и по точно тези от MAP сензора и BARO сензора ,те всъщност са монтирани един до друг и долу до канистара и самия всмукател, идеята е да се направи всичко както е било от завода :plane: намерих доста снимки из нета графики също, но там или е снимано от лош ъгъл или е подобен двигател ,но не и това което ми трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...