iso_83 13 #1 Публикувано 11 Март, 2012 най-накрая се реших ,та мисълта ми е, в каква точно окомплектовка да е новия мотор ,в смисъл ,страничните неща като, хидравлика ,динамо, климатик, стават ли от единия на другия ,съединител, стартер и така нататък ,предпочитам отговори от някой ,който го е направил ,за да е сигурно и има ли някаква дреболия, примерно датчик или нещо подобно ,което не седи на самият двигател и може да е спънка за трансплантацията ,благодаря на всички предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pipon4o87 84 #2 Отговорено 11 Март, 2012 здр. , колега . Но първо кажи от какво на какво ще минаваш. т.е. от Д на Б серия ли ? така аз минах от д15з6 на д16з6 и всичко си идва на мястото( но имама разни дребни неща за преправяне , но ако имаш желание всичко става , нещата не са кой знае каки ! ). частите са идентични ,ако минаваш от Д на Д серия и от Б на Б или други серий Ф , Х ; и т.н. Поздрави ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #3 Отговорено 11 Март, 2012 колата е сивик седан 5ген.,и е с двигател 1.5 d15b2 ,на негово място мисля да сложа d16a8,но това съм го написал в заглавието конкретно ,и въпроса ,този който е правил същия суап ,да ми подскаже с какви точно проблеми ще се сблъскам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #4 Отговорено 12 Март, 2012 до тук два положителни отговора че скорости, стартер ,алтернатор,климатик, стават ,хидравликата е под въпрос, за инсталация и комп е ясно ,че са нужни и още какво, дано стане всичко ,че тука се търкаля една турбинка ,та да я монтираме вече на нещо Благодаря на отзовалите се колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #5 Отговорено 13 Март, 2012 d16z5 е уникален мотор.защо не си го споменал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #6 Отговорено 13 Март, 2012 не съм го написал защото тои е едно към едно с д16а8 поне от към технически характеристики Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #7 Отговорено 14 Март, 2012 няма ли някой да помогне с конкретни отговори, че в събота отивам и да знам какво да търся, ако ви мързи да пишете дайте тел. на лично и ще звънна, сигурен съм че има достатъчно компетентни хора в форума, но май са в отпуска,а работата е на зор , пак благодаря на всички за търпението и се извинявам че мрънкам всеки ден ,но се налага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #8 Отговорено 16 Март, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #9 Отговорено 18 Март, 2012 (Редактирано) Да ми е честито на новия двигател д16а8, но в добрия и лошия смисъл, първо собственика на автомобила го е оставил преди време при един баш "МАЙСТОР", който в самото начало на пристигането ми водеше преговорите, но за него мога да кажа само ....., то не е за разправяне. Беше скрил половината неща покрай мотора, а друга част е продал без знаниено на собсвеника, та пазарлъка на място протече ужасно, добре че момчето(собсвеника) беше разбрано, та се спазарихме и така вече си имам двигател, но с липси които ще се търсят тепърва, но за един ден вече e в коша със скорости, алтернатор, хидравлика и климатик. Утре ще е чуденето с инсталацията и вакумите, ако някой има същия двигател и не му пречи да го снима, поне вакумите и водата да видя къде отиват, че нещо ще е сташно. Редактирано 18 Март, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #10 Отговорено 18 Март, 2012 Колега, да ти е честит новият двигател.Аз с помощта на този сайт и ръководството си сглобих моя, като нямах ни най-малка идея кой кабел за къде е и кой вакуум за къде е.Успех.PS: дано си се сетил да вземеш вина на колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #11 Отговорено 18 Март, 2012 благодаря много ,не съм я започнал ,не съм я направил ,то уж и за тва съм учил та да видим ,големия талон е в мен разбира се ,по някое време може и да се узакони ,то сутринта и стойката на хидравликата се опъваше, но сега си стои на мястото ,като че е от там, още веднъж благодаря за сайта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_83 13 #12 Отговорено 30 Март, 2012 след изминати 250 пробни километра, дойде време за обслужване както си му е реда и между другото, искам да помоля някой колега с същия мотор, но оригинално монтиран, в кончерто примерно ,да снима как точно са свързани вакуумите и по точно тези от MAP сензора и BARO сензора ,те всъщност са монтирани един до друг и долу до канистара и самия всмукател, идеята е да се направи всичко както е било от завода намерих доста снимки из нета графики също, но там или е снимано от лош ъгъл или е подобен двигател ,но не и това което ми трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове