Jump to content
Guest prelude

Какви са ви отзивите за сервиза на Бултрако?

Recommended Posts

Guest prelude

Интересува ме доволни ли сте или не от фирмения сервиз на бул.Бъкстоун в София?дали информацията ще е от първа ръка или имате познат който ви е спеделил мнението си е без значение.Знам че сигурно е по-скъпо там,но ме интересуват факти и цени примерно,не просто предположения.ако не се сигурни в информацията която споделяте,не го правете.благодарен съм ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

За работата на момчетата не мога да кажа нещо срещу тях , но пък и не съм сменял нищо повече от масло , свещи и филтри ;) Но като цени ............. въздушен филтър за купето на Хонда Джазз 80 лв ;) преди месец купих от някъв магазин за филтри до Красно село пазара - 20 лв 1:1 с другия !!! Шибани свещи за Джазз-а 8бр. 320 лв / моментално вдигане на разход от 5.6 на 8 литра и зацапани целия заден ред при свалянето им !!! / - закупуване за половината пари свещи от фирмен магазин на Хонда в Германия / някво си малко градче до границата с Полша / и колата заспа !!! Абе по-скъпи им са частите , но ако насерат нещо можеш да им търсиш отговорност , питай Доктор Ох-Боли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Цените според мен са прилични, например - смяна ангренаж 80 лв труд и работат читаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Така и аз да споделя моита мъка.Миналата година когато имах проблем с колата( работеше като на три цилиндъра) отидох там да я видят хората.Гледаха пипаха и накрая ми казаха-Защо не я закараш на ОМБРЕ.Според тях се налагало смяна на делкото и ми обявиха цена от 1200 лв.,а се оказа че просто на 4-ти цилиндър гарнитурата на смукателния колектор е прегоряла.Цялата работа при Омбре ми излезе около 60 лв.Вие си правете изводи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tiholov

Аз пък ходих на скоро и за смяна на гарнитурата и гумичките на капака на клапаните ми струваше 10лв. Момчето го направи много бързо и си личеше, че си разбира от работата. Успех от мен и после драсни един ред да кажеш как е. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside

Гледаха пипаха и накрая ми казаха-Защо не я закараш на ОМБРЕ.

;);) Добре са си го казали хората ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lud fen

звънях по телефона да питам за бутала и сегменти за д15 - 75ммцена на едно бутало - 275 лвкомпл сегменти - 440 лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Като работа са май добре като цяло /цени/ , но частите са безбожно скъпи :)иначе при смяна на няква джаджа по кормилната рейка на сивик 7г, след това бяха оставили волана малко накриво ,ама ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

звънях по телефона да питам за бутала и сегменти за д15 - 75мм

цена на едно бутало - 275 лв

компл сегменти - 440 лв

:D:D:D:P:P

От утре, до 4000 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Zenko

компл сегменти - 440 лвКо стааа тук бре.Аз преди месец си смених сегментите-110 лв.От Сузуки Витара са 1.6 за марката незнам(японски ероглифи не раз4итам,а единствения разбираем надпис не запомних)С биелните лагери пак неразбираема марка-35лв.Това са клиентски цени-ако вземате пове4е 4арколяци си поискайте отстъпка и веднага падат с 30% надолу.Така е поне в Пловдив,за Софето незнам кво дране става,а и тук смяната на ангренаж е 30лв.,а не като нормалната цена за вас в Бултрако 80лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Така е поне в Пловдив,за Софето незнам кво дране става,а и тук смяната на ангренаж е 30лв.,а не като нормалната цена за вас в Бултрако 80лв.

Eми тук аз поне не знам място където и да е да го сменят за 30лв :lol: .... не е само в Бултрако , затова го считаме за нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Мислях да не се обаждам ама щом и мен ще питате ...

Абе по-скъпи им са частите , но ако насерат нещо можеш да им търсиш отговорност , питай Доктор Ох-Боли :cool:

Не можеш да им търсиш никаква отговорност ... не ти можеш да търсиш колкото искаш ама дали ще я намериш??? Се ще го извъртят че те са невинни. Аз що по дяволите продадох колата :hondarulez: Имаше 2 основателни причини и едната че не бях в бг...

Цените според мен са прилични, например - смяна ангренаж 80 лв труд и работат читаво.

Дали и за негаранционните автомобили е така?

Момчето го направи много бързо и си личеше, че си разбира от работата. Успех от мен и после драсни един ред да кажеш как е. ;)

Разбират не само а и познават колата на изуст. За жалост използват уменията си пълноценно рядко ;)И не на последно място: Прилични цени само на труд и то рядко. Частите са безбожно скъпи ;)Сравнение: Ремък и ролка за купето ми = 250 лв. + 80 труд; Подкалник който никъде го няма ... само там с поръчка = 170 лв. без щипките (трябват доста) по 8 лв. всяка; Л. сонда = 800 лв.; Колянов вал 3800 лв.; Резервен ключ с чип 450 лв. като чакаш 2-3 седмици без кола щото ти взимат твоя за да направят дубликата.Всеки знае нормалните цени на изброените работи.От тук нататък правете си иводите сами и на собствена отговорност ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

какви са тези цени дето им викате нормални бе хора....кви 270лв за бутало кви 5лв...аз си поръчах и ми донесоха чисто нови бутала и сегменти (първи ремонтен размер) за 380-400лв. Правени са по лиценз на Кьобелшмид....значи ако отида там за същата цифра ще си закупя едно буталце с сегментчетата :hondarulez: мнеееее не стъпвам там дори да ми изтича кръвта....тея цифри са нечовешки :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Резервен ключ с чип 450 лв. като чакаш 2-3 седмици без кола щото ти взимат твоя за да направят дубликата.

Как така ти вземат ключа :hondarulez: Би трябвало да ти поръчат по номера на шасито без да им трябвя стария ;) Ами ако си загубиш единствения ключ :cool: Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DrOxBoLi

Обясниха ми че .... понеже нямах червения сервизен ключ и трябвало да се направи нов. за целта стария отивал в централата и там го правили .... абе ... аз си направих резервен за 120 лв. тия не знам ... луди хора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми обявиха цена 650 лв. за комплект сегменти и 350 лв. труд за ремонта.Аз смених сегменти, биелни лагери, масло, свещи, гарнитури, маслен филтър за 700 лв.За това дали си вършат добре работата не знам, едва ли ще пробвам там, цените им са безумни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest blueeye

Тия дни си купих от там дистрибуторна капачка за 67 лв. което е добра цена. Дори по-ниска от на други места. Но това по-скоро е изключение, защото за другите неща за които питах цените бяха тесли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясниха ми че .... понеже нямах червения сервизен ключ и трябвало да се направи нов. за целта стария отивал в централата и там го правили .... абе ... аз си направих резервен за 120 лв. тия не знам ... луди хора

Тайна ли е инфото къде си направил дубликата за 120. И мен ме интересува защото съм само с един ключ. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...