HellBull 44 #1 Публикувано 6 Март, 2012 Здравейте колеги.Карам хонда сивик 6-та генерация с Д14А3 двигател, клата я купих с интеик от Д16З6 и cold air intaik със спортен филтър. Искам обаче да си сложа стандартен филтър със стандартната тръба. Ще стане ли номера ако си намеря тръба и кутия за филтъра от д16-ка. Питам понеже гледам че на тръбата трябва да има и една дупка за датчика. Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #2 Отговорено 6 Март, 2012 Колега на д16з6 мисля, че има дупка само за картерни газове а датчика за температурата е на самия всмукател(може и да греша да ме паправи някой ...). Вариант е да си намериш нещата от d16y8, но според мен си купи един хубав спортен филтър и си карай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #3 Отговорено 6 Март, 2012 колега колата смятам да я газифицирам и за това смятам да я правя тази интервенция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #4 Отговорено 7 Март, 2012 Колега, газов инжекцион ли ще слагаш или обикновена газ със симулатори? Ако идеята е да сложиш ГИ, си остави спотния филтър и не се занимавай. Компа на ГИ би трябвало да може да се настрои и с него и да ти мърка колата. Ако се налага монтиране на кутия с клапа, която да изпуска газовете при евентуална детонация в колектора(газ със симулатор) тогава разбирам от къде идва въпроса. Съвет от мен, сложи си ГИ за да си нямаш ядове, карал сам кола с кихалка, много е гот като дадеш рязко газ на място докато пресича някоя бавна баба. Получава се гръм, бабата се стряска и тръгва доста по-бързо а аз отивам на газаджия за настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #5 Отговорено 7 Март, 2012 хаха това с бабата ми хареса. Определено ще е ГИ колега, после не смятам всеки ден да ходя до газаджиите а и нямам тази физическа възможност и съм от хората които обичат да им е мирно на главата (да нямат проблеми). Искам да сложа стандартен филтър понеже си мисля че ще ми падне малко разхода, така или инъче не съм някой състезател и да ми падне мощността с 4-5 коня не ми е проблем.http://pics.data.bg/albums/4673/%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8/f438d0fc9f29a7c3af00e051e08566c7/070320122ето и снимка на въпросния датчик който имам аз. Мислех си че са 2 но се оказа само 1. Та както е казал колегата по-горе с нещата от D16Y8 ще стане ли далаверата. Този въпросния датчик за какво служи, следи температурата на входящия въздух ли? И искам да попитам изпускателните колектори на Д14-ката 4-1 ли са оригиналните или 4-2-1?Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #6 Отговорено 8 Март, 2012 (Редактирано) 4-1 са на д14-ката. Няма смисъл да сменяш интейка. Моята д14-ка си беше с оригиналния сега е като твоята и честно казано не видях разлика в разхода дори ми се стори, че след интервенцията стана малко по - икономична(на разхода му обръщам внимание само извън града понеже често пътувам София - Бургас). А иначе погледни на задната част на всмукателя от дясно може да има един датчик с отрязани кабели той върши същото не незнам обаче дали се разбира с този комп. Другия вариант ако вземш нещата от d16y8 е да си сложиш едно филтърче за картерните газове и датчика го набутваш в отвора за картерни газове на интейка. Редактирано 8 Март, 2012 от icesonic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HellBull 44 #7 Отговорено 8 Март, 2012 колега при мен имам едно малко филтърче което е сложено на капака на клапаните, предполагам че то е филтърчето за картерните газове.А ти колега на газ ли караш или на бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #8 Отговорено 8 Март, 2012 (Редактирано) Това е да. На бензин карам. Редактирано 8 Март, 2012 от icesonic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове