Ganchev 54 #1 Публикувано 2 Март, 2012 Здравейте, колеги! След почти 5 годишна вярна служба на англичанката е време пътищата ни да се разделят и всеки да поеме по своите пътеки. Мислех да си взема пак Сивик, задължително купе, 5-та генерация. Но все повече взех да се заглеждам по Акорд купе до 95-та година които са. Не ги знам как се водят и какво производство са. Та конкретно по темата.. Интересуваме:1)Цени на обслужване ремъци, ролки и водната помпа трябва ли да се сменя като консуматив?2)Дребни проблеми: виснали тавани, проблеми с ел. стъклата в мокро и студено време, развалят ли се машинките им; скърцащи пластмаси; чупене на дръжки?3)Конкретно питане за мотора който е 150 коня. С каква кубатура е(мисля че е 2.2, но не съм сигурен!!)?За разход няма да питам, защото е относително, доколкото съм чел е около 10-12 бензин градско, колата ще се газифицира (не ми говорете само колко вреди, че това ще ми е третата газаджийка и който е ненормален да кара колата си на тези цени на бензина много му здраве.) или ще е вече с газово, та предполагам разхода на газ ще е пак 11-13градско (поправете ме за разхода ако греша). Ще я карам предимно в града или най-много 100-200км извън града. Лятото моренцето ми е на 50-60 км и най-много да отида с нея до Русе на гости на роднини. Другото което ме интересува какво е мястото отзад. Аз съм си едър, ако трябва да се изразя като мойте приятели "Голям Българин!" и седалката ми е в поза тип "карам легнал", та по-широка ли е от сивик купе примерно?Това е за сега, ако се сетя нещо ще питам.Поздрави! ПС: С ръждата как е? Гние ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #2 Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) Проблемите които ги имат англичанките при Акорд Купе не са приоритет-всички сглобки са американски в Охайо.Специално мотора с 150 коня изпъква и с динамика,около 8,7-8,8 сек до 100,разхода е около 12-14 градско.Мястото отзад е на ниво,в сравнение с Прелюд 5 е направо висок клас лимузина Спокойно може да се пътува отзад с двама.Багажника е огромен,материалите са приятни на допир,няма хлоп-няма троп.Цената на консумативите е различна от 200 лв. Gates до 500 лв. в официален шоурум за ремъци и ролки.За мен при "нова" кола смяната на масло,ремъци и филтри е задължителна,колкото и да ми се кълне продавача,че са сменяни,освен ако не е познат Редактирано 2 Март, 2012 от schnapps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #3 Отговорено 2 Март, 2012 Тия машини са кучета големи , аз вече 3-то купе карам .Това в което си се огледал е гот ..окачването и повечето неща са като на предното поколение ...грижи може да имаш с криви спирачни дискове ..не е голяма работа като кофти e samo че да се сменят се сваля главината ,но иначе са широки вътре и нивото на оборудване както каза колегата по горе е съвсем друго, принципно 95-та е преди фейслифта което лично за мен е по красиво от това след ...разликата е в една двойна светлина отзад на капака ..и леко решетката отпред , тоя двигател е много държалив ..независимо 2,0 или 2,2 ..като по-големия е по често срещан мисля .моята беше с 2,0 и разхода извънградско ми е падал до 8л. с 215/17"...по широки гуми не е за предпочитане но едни 17" 7j и заспиват ...добър избор ...особенно след англичанка сивик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #4 Отговорено 2 Март, 2012 (Редактирано) А фаровете им как са? Имат ли проблема като при сивика, който аз наричам фар-свещичка? Освен това, този двигател който е 150 коня с каква кубатура е и какво обозначение? По принцип съм си набелязал точната кола и се каня към края на месеца да отида и дай боже да я взема, няма да пускам тук още обявата, че да не ми я отмъкне някой докато се наканя аз . schnapps, аз съм на същото мнение като теб за консумативите. Сменям ги, ако иска продавача челна стойка на ръба на 50-метрова пропаст да ми прави и да ми твърди че преди 500км ги е сменил. DjSprite, проблеми с ръжда имат ли? Ако имат къде да огледам най-подробно за ръжда и загнило?Благодаря и на двамата за мненията. Надявам се и други да се изкажат, че да се надъхам тотално. Редактирано 2 Март, 2012 от Ganchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #5 Отговорено 2 Март, 2012 Ти си надъхан вече то е ясно . ръжда не съм имал ...ако няма удари мисля че тоя проблем като при сивика няма да го има.Фаровете са ок , имат ел.регулиране и са 2 секции. F22 е големия двиг ....а след време като ти писне(както при мен се случи )можеш да сложиш без проблем и един H22 200 коня ..това ти го казвам като идея само , друга идея която значително подобрява визията на тези купета ако не е черно де ,праговете и лайсните в цвета на купето и става много яко .. за сега това се сещам .друго ако имаш питай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #6 Отговорено 2 Март, 2012 Ами не е черно, сив металик е. Аз съм фен на бялото и черното и може да го направя по-нататък черен мат (ако го взема де) Благодаря за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #7 Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) Колега,аз съм твоя човек за инфо Имам Прелюд 3-то поколение с Н22А под капака, но за ежедневна кола си взех Акорд Купе 96-та,която е с фейслифта. С големия двигател - F22B5 -150к.с. без VTEC.Автоматик е. Както колегите казаха - колата е голяма колкото 4 врат Акорд.Баща ми кара 2003-та Type S Акорд и на дължина са идентични. Материалите са супер,няма никакви проблеми с фаровете,ел.машинки или други детски болести. Моята я карам с ГИ от 2 години и врътнах едни бързи 50 000км на газ. Клапаните не само че не затягат,а са леко хлабави някои на 20 000км като им правя реглажа. Ръжда......мойта специално има малко по веждата,но е карана 14 години в Австрия а и проблема тръгва както на всяка Хонда от металните телбодчета в гумената лайсна на веждата.Те започват да ръждясват и заразяват калника. Специално на мен ми харесва 96-97 Фейслифтовия модел и нарочно си взех такъв. Единственото по-кофти му е че вместо готините панти с амортесьори на багажника както са моделите 94-95,моят е със старите гадни железа дето влизат вътре в самия багажник. Динамиката е супер,2.0 са доста мъртви но мойта е супер и имай предвид че другата ми кола съвсем не е бавна Автоматика ме радва адски много ама това вече си е до лично предпочитания. Екстри като климатик,ел. фарове,огледала,антена,шибедах и нагряване на огледалата май винаги ги имаКрууз контрола е много яка екстра,съветвам те да гониш кола с такава Като купе е доста обезшумено,защото на мойта слагах музика и специална изолация навсякъде.Разлика в шумовете от вън почти нямаше и както пича дето ми прави музиката и изолацията каза- тази кола е много по-истинска от Прелюда в това отношение.А има база за сравнение защото същата музика първо ми я прави там след цялостна изолация Разхода варира.На бензин в София мойта даваше 11 ако помня правилно,но на газ ми дава 13-14.Сега нещо го вдигна до 15 ама май е време да си изпера К&N-а Извънградско ми е давала и 8л/100км газ ако карам с 90км/ч. Адски съм доволен от колата,а и има доста приятни неща които може да купиш за нея.Говоря за истински и изчистени неща като сгъваеми огледала,JDM тъмни фарове,MUGEN решетка.....колата става доста приятна и изчистена,без да губиш функционалност. Аз съм си ги купил тия неща ама ще мине време докато ги сложа , че ме чака боядисване. ето го моя акорд конкретно,тъмно зелен металик с жълта кожа вътре-точно както ме радва: ето го и отпред, добавих му системата за миене на фаровете ама на снимката не беше цялата това са JDM фаровете,говорим за оригинални хонда,а не реплики на DEPO примерно. ето я отвътре като я купувах ама я снимах с някакви смотани калъфки: и в крайна сметка като посъбереш достатъчно JDM аксесоари стигаш до тук Имай предвид че преди време точно този Акорд го мразех като визия и като динамика,защото на времето всички дето знаех бяха 2.0. Но с всеки километър се влюбвам в тази кола.За возене е уникална.Подчертавам за возене, защото разликата между нея и Прелюда е от земята до небето.В Прелюда идеята е да караш, не толкова да се возиш Акорда между другото преди изолацията,но с ГИ-то беше 1460кг.Бутилката ми е малка-35л. Сега с изолацията и музиката е поне 100кг нагоре та може и затова разхода да ми се покачва Редактирано 3 Март, 2012 от prelude 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #8 Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) Конкретно към тая която съм се насочил има Круиз контрол. Тя е преди фейслифта и повече ми харесва. Задницата на тия след фейса ми е малко кофти с тия големите стопове. Тя е с ръчна скоростна кутия, което е още един + за мен. Още съм "малък" и не съм стигнал до това да ме мързи чак толкова, че да не включвам и скорости. Падам си рацер Хехех Определено следващата ще е акорд купе! Надъхахте ме тотално! Благодаря много и на тримата колеги за подробното и изчерпателно инфо! Редактирано 3 Март, 2012 от Ganchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #9 Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) Супер ама пак казвам,Акорда не е рацерска кола.Та или ти трябва да се промениш или ще се разочароваш Най-якото е че тия коли са без пари.Докато има луди да карат сивици 6-та генерация за по 4000-5000лв с 1.4 и две екстри на кръст,само щото уж ще им е по-евтино да имат сивик,останалите хора сме на далавера Има такива акорди за 3000лв.....а е два пъти повече кола от който и да е сивик. ето един готин акорд със сгъваемите огледала,не с ония на първата снимка дето са някакви тунинг цигании: Тука броните са цигански ама не мога да намеря правилната снимка сега в нета Редактирано 3 Март, 2012 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #10 Отговорено 3 Март, 2012 Ясно ми е, че не е рацерска. Имах предвид че обичам да ръчкам скоростите. Междуболтовото разстояние е 4х114.3 нали? Колко широки джанти може да побере отзад? Че ми се върти в главата отзад 9J с голям борд, отпред 7.5-8J без борд. Ще има ли проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 3 Март, 2012 (Редактирано) Нямам никаква идея за ширините.Хората слагат 19-ки ама си играят да преправят окачването,за да влизат в калниците гумите. Аз както казах я искам за ежедневна и освен оригиналните 15-ки си взех 16-ки за лятото. Ето ги 16-ките: 4x114,3mm е разстоянието-да. А и горе Спрайта спомена нещо за спирачките.....мойта сигурно защото е 2.2 или защото е автоматик е с 282мм дискове отпред.Би трябвало и другите да са така ама знам ли.Та спирачките са феноменални.Мен специално адски ме кефят и определено нямам никакви проблеми с тях. А автоматика го карам като картинг- с двата крака:)ABS-а не ми работи ама по-добре,не я обичам тая система аз. Редактирано 3 Март, 2012 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #12 Отговорено 4 Март, 2012 ..а така още един в семейството на големите купета , та за спирачките всички са 282мм но проблема се получава с кривене на диска ..щото е нещо само като гривна и е зад главината ..по точно се хваща за нея с 4 болта . ама не че всички са с криви дискове де . а за джанти ...хмм това 9J е доста голямо според мен макс 8 щото от там идва и широка гума която не знам как ще вкараш ...а и доста се вдига разхода както и става по тромава ..аз говоря за 225/45/17 с 7J i ET 39 мисля че беше ,това е най големия размер който съм слагал и е достатъчен според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #13 Отговорено 4 Март, 2012 Мм, аз съм фен на голяма джанта с тясна гума. Преди време на англичанкта бях с 8J джанта и с гума 195 и според мен стоеше много добре самата гума на джантата. Както и да е това са дребни проблеми и ще са на по-късен етап. Сега на дневен ред и малко свободно време и да се метна да огледам акордеончето пък дай Боже и да се прибера с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #14 Отговорено 9 Март, 2012 Браво братле, добре си се ориентирал към акорда аз съм с две дигнати ръце за тази кола. Въпреки, че карам следващата генерация съм сигурен че този който си си харесал по нищо не се отличава от моя, затова мога кажа само: вземай колата и не го мисли. Тъкмо си ни наблизо тука и можем да направим една срещичка на accord coupe fans с патрон на събитието господин Sprite (таткото на всички accord coupe собственици) хахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове