Jump to content
Ganchev

Honda Accord coupe

Recommended Posts

Здравейте, колеги! След почти 5 годишна вярна служба на англичанката е време пътищата ни да се разделят и всеки да поеме по своите пътеки. Мислех да си взема пак Сивик, задължително купе, 5-та генерация. Но все повече взех да се заглеждам по Акорд купе до 95-та година които са. Не ги знам как се водят и какво производство са. Та конкретно по темата.. Интересуваме:1)Цени на обслужване ремъци, ролки и водната помпа трябва ли да се сменя като консуматив?2)Дребни проблеми: виснали тавани, проблеми с ел. стъклата в мокро и студено време, развалят ли се машинките им; скърцащи пластмаси; чупене на дръжки?3)Конкретно питане за мотора който е 150 коня. С каква кубатура е(мисля че е 2.2, но не съм сигурен!!)?За разход няма да питам, защото е относително, доколкото съм чел е около 10-12 бензин градско, колата ще се газифицира (не ми говорете само колко вреди, че това ще ми е третата газаджийка и който е ненормален да кара колата си на тези цени на бензина много му здраве.) или ще е вече с газово, та предполагам разхода на газ ще е пак 11-13градско (поправете ме за разхода ако греша). Ще я карам предимно в града или най-много 100-200км извън града. Лятото моренцето ми е на 50-60 км и най-много да отида с нея до Русе на гости на роднини. Другото което ме интересува какво е мястото отзад. Аз съм си едър, ако трябва да се изразя като мойте приятели "Голям Българин!" :lol: и седалката ми е в поза тип "карам легнал", та по-широка ли е от сивик купе примерно?Това е за сега, ако се сетя нещо ще питам.Поздрави! :)ПС: С ръждата как е? Гние ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблемите които ги имат англичанките при Акорд Купе не са приоритет-всички сглобки са американски в Охайо.Специално мотора с 150 коня изпъква и с динамика,около 8,7-8,8 сек до 100,разхода е около 12-14 градско.Мястото отзад е на ниво,в сравнение с Прелюд 5 е направо висок клас лимузина :D Спокойно може да се пътува отзад с двама.Багажника е огромен,материалите са приятни на допир,няма хлоп-няма троп.Цената на консумативите е различна от 200 лв. Gates до 500 лв. в официален шоурум за ремъци и ролки.За мен при "нова" кола смяната на масло,ремъци и филтри е задължителна,колкото и да ми се кълне продавача,че са сменяни,освен ако не е познат

Редактирано от schnapps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия машини са кучета големи :), аз вече 3-то купе карам .Това в което си се огледал е гот ..окачването и повечето неща са като на предното поколение ...грижи може да имаш с криви спирачни дискове ..не е голяма работа като кофти e samo че да се сменят се сваля главината :o ,но иначе са широки вътре и нивото на оборудване както каза колегата по горе е съвсем друго, принципно 95-та е преди фейслифта което лично за мен е по красиво от това след :)...разликата е в една двойна светлина отзад на капака ..и леко решетката отпред , тоя двигател е много държалив ..независимо 2,0 или 2,2 ..като по-големия е по често срещан мисля .моята беше с 2,0 и разхода извънградско ми е падал до 8л. с 215/17"...по широки гуми не е за предпочитане но едни 17" 7j и заспиват :P ...добър избор ...особенно след англичанка сивик :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А фаровете им как са? Имат ли проблема като при сивика, който аз наричам фар-свещичка? :) Освен това, този двигател който е 150 коня с каква кубатура е и какво обозначение? По принцип съм си набелязал точната кола и се каня към края на месеца да отида и дай боже да я взема, няма да пускам тук още обявата, че да не ми я отмъкне някой докато се наканя аз :lol:. schnapps, аз съм на същото мнение като теб за консумативите. Сменям ги, ако иска продавача челна стойка на ръба на 50-метрова пропаст да ми прави и да ми твърди че преди 500км ги е сменил. :) DjSprite, проблеми с ръжда имат ли? Ако имат къде да огледам най-подробно за ръжда и загнило?Благодаря и на двамата за мненията. Надявам се и други да се изкажат, че да се надъхам тотално. :D

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си надъхан вече то е ясно :). ръжда не съм имал ...ако няма удари мисля че тоя проблем като при сивика няма да го има.Фаровете са ок , имат ел.регулиране и са 2 секции. F22 е големия двиг ....а след време като ти писне(както при мен се случи :) )можеш да сложиш без проблем и един H22 200 коня ..това ти го казвам като идея само , друга идея която значително подобрява визията на тези купета ако не е черно де ,праговете и лайсните в цвета на купето и става много яко .. за сега това се сещам .друго ако имаш питай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е черно, сив металик е. Аз съм фен на бялото и черното и може да го направя по-нататък черен мат (ако го взема де) :) Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,аз съм твоя човек за инфо:)

Имам Прелюд 3-то поколение с Н22А под капака, но за ежедневна кола си взех Акорд Купе 96-та,която е с фейслифта.

С големия двигател - F22B5 -150к.с. без VTEC.Автоматик е.

Както колегите казаха - колата е голяма колкото 4 врат Акорд.Баща ми кара 2003-та Type S Акорд и на дължина са идентични.

Материалите са супер,няма никакви проблеми с фаровете,ел.машинки или други детски болести.

Моята я карам с ГИ от 2 години и врътнах едни бързи 50 000км на газ.

Клапаните не само че не затягат,а са леко хлабави някои на 20 000км като им правя реглажа.

Ръжда......мойта специално има малко по веждата,но е карана 14 години в Австрия а и проблема тръгва както на всяка Хонда от металните телбодчета в гумената лайсна на веждата.Те започват да ръждясват и заразяват калника.

Специално на мен ми харесва 96-97 Фейслифтовия модел и нарочно си взех такъв.

Единственото по-кофти му е че вместо готините панти с амортесьори на багажника както са моделите 94-95,моят е със старите гадни железа дето влизат вътре в самия багажник.

Динамиката е супер,2.0 са доста мъртви но мойта е супер и имай предвид че другата ми кола съвсем не е бавна:)

Автоматика ме радва адски много ама това вече си е до лично предпочитания.

Екстри като климатик,ел. фарове,огледала,антена,шибедах и нагряване на огледалата май винаги ги има:)Крууз контрола е много яка екстра,съветвам те да гониш кола с такава:)

Като купе е доста обезшумено,защото на мойта слагах музика и специална изолация навсякъде.Разлика в шумовете от вън почти нямаше и както пича дето ми прави музиката и изолацията каза- тази кола е много по-истинска от Прелюда в това отношение.А има база за сравнение защото същата музика първо ми я прави там след цялостна изолация:)

Разхода варира.На бензин в София мойта даваше 11 ако помня правилно,но на газ ми дава 13-14.Сега нещо го вдигна до 15 ама май е време да си изпера К&N-а:)

Извънградско ми е давала и 8л/100км газ ако карам с 90км/ч.

Адски съм доволен от колата,а и има доста приятни неща които може да купиш за нея.Говоря за истински и изчистени неща като сгъваеми огледала,JDM тъмни фарове,MUGEN решетка.....колата става доста приятна и изчистена,без да губиш функционалност.

Аз съм си ги купил тия неща ама ще мине време докато ги сложа , че ме чака боядисване.

 

ето го моя акорд конкретно,тъмно зелен металик с жълта кожа вътре-точно както ме радва:

Публикувано изображение

 

ето го и отпред, добавих му системата за миене на фаровете ама на снимката не беше цялата:)

Публикувано изображение

 

това са JDM фаровете,говорим за оригинални хонда,а не реплики на DEPO примерно.

Публикувано изображение

 

ето я отвътре като я купувах ама я снимах с някакви смотани калъфки:

Публикувано изображение

 

и в крайна сметка като посъбереш достатъчно JDM аксесоари стигаш до тук:)

Публикувано изображение

 

Имай предвид че преди време точно този Акорд го мразех като визия и като динамика,защото на времето всички дето знаех бяха 2.0.

Но с всеки километър се влюбвам в тази кола.За возене е уникална.Подчертавам за возене, защото разликата между нея и Прелюда е от земята до небето.В Прелюда идеята е да караш, не толкова да се возиш:)

Акорда между другото преди изолацията,но с ГИ-то беше 1460кг.Бутилката ми е малка-35л.

Сега с изолацията и музиката е поне 100кг нагоре та може и затова разхода да ми се покачва:)

Редактирано от prelude
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Конкретно към тая която съм се насочил има Круиз контрол. Тя е преди фейслифта и повече ми харесва. Задницата на тия след фейса ми е малко кофти с тия големите стопове. Тя е с ръчна скоростна кутия, което е още един + за мен. Още съм "малък" и не съм стигнал до това да ме мързи чак толкова, че да не включвам и скорости. Падам си рацер :P Хехех :) Определено следващата ще е акорд купе! :) Надъхахте ме тотално! :)Благодаря много и на тримата колеги за подробното и изчерпателно инфо! :)

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Супер ама пак казвам,Акорда не е рацерска кола.Та или ти трябва да се промениш или ще се разочароваш:)

Най-якото е че тия коли са без пари.Докато има луди да карат сивици 6-та генерация за по 4000-5000лв с 1.4 и две екстри на кръст,само щото уж ще им е по-евтино да имат сивик,останалите хора сме на далавера:)

Има такива акорди за 3000лв.....а е два пъти повече кола от който и да е сивик.

 

ето един готин акорд със сгъваемите огледала,не с ония на първата снимка дето са някакви тунинг цигании:

Публикувано изображение

 

Тука броните са цигански ама не мога да намеря правилната снимка сега в нета:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е, че не е рацерска. Имах предвид че обичам да ръчкам скоростите. :) Междуболтовото разстояние е 4х114.3 нали? Колко широки джанти може да побере отзад? Че ми се върти в главата отзад 9J с голям борд, отпред 7.5-8J без борд. Ще има ли проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам никаква идея за ширините.Хората слагат 19-ки ама си играят да преправят окачването,за да влизат в калниците гумите.

Аз както казах я искам за ежедневна и освен оригиналните 15-ки си взех 16-ки за лятото.

Ето ги 16-ките:

Публикувано изображение

 

4x114,3mm е разстоянието-да.

А и горе Спрайта спомена нещо за спирачките.....мойта сигурно защото е 2.2 или защото е автоматик е с 282мм дискове отпред.Би трябвало и другите да са така ама знам ли.Та спирачките са феноменални.Мен специално адски ме кефят и определено нямам никакви проблеми с тях.

А автоматика го карам като картинг- с двата крака:)ABS-а не ми работи ама по-добре,не я обичам тая система аз.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ..а така още един в семейството на големите купета , та за спирачките всички са 282мм но проблема се получава с кривене на диска ..щото е нещо само като гривна и е зад главината ..по точно се хваща за нея с 4 болта . ама не че всички са с криви дискове де :). а за джанти ...хмм това 9J е доста голямо според мен макс 8 щото от там идва и широка гума която не знам как ще вкараш ...а и доста се вдига разхода както и става по тромава ..аз говоря за 225/45/17 с 7J i ET 39 мисля че беше ,това е най големия размер който съм слагал и е достатъчен според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мм, аз съм фен на голяма джанта с тясна гума. :) Преди време на англичанкта бях с 8J джанта и с гума 195 и според мен стоеше много добре самата гума на джантата. Както и да е това са дребни проблеми и ще са на по-късен етап. Сега на дневен ред и малко свободно време и да се метна да огледам акордеончето пък дай Боже и да се прибера с него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво братле, добре си се ориентирал към акорда аз съм с две дигнати ръце за тази кола. Въпреки, че карам следващата генерация съм сигурен че този който си си харесал по нищо не се отличава от моя, затова мога кажа само: вземай колата и не го мисли. Тъкмо си ни наблизо тука и можем да направим една срещичка на accord coupe fans :P с патрон на събитието господин Sprite (таткото на всички accord coupe собственици) хахаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...